با ظهور استیبل کوین های رقیب، Terra 200 میلیون دلار در AVAX برای ذخایر خریداری می کند

دو سازمان اصلی که پشت توسعه بلاک چین Terra هستند، مجموعاً 200 میلیون دلار در AVAX خریداری کرده اند، در حالی که شایعه شده است که Near Protocol یک استیبل کوین جدید منتشر می کند.

آزمایشگاه های Terraform (TFL) و Luna Foundation Guard (LFG) اعلام کرده اند که مجموعاً 200 میلیون دلار توکن AVAX از بنیاد Avalanche خریداری کرده اند.

به گفته ترا، TFL، شرکتی که مسئولیت توسعه بلاک چین Terra را بر عهده دارد، 100 میلیون دلار توکن بومی Terra، LUNA را با توکن‌های AVAX مبادله کرد تا «مشوق‌های اکوسیستم را به‌طور استراتژیک همسو کند». توییتر.

LFG، یک سازمان غیرانتفاعی که موظف به ایجاد ذخایر برای استیبل کوین الگوریتمی UST Terra است، از دارایی های خود از UST برای خرید 100 میلیون دلار اضافی AVAX از بنیاد Avalanche استفاده کرد.

این خریدها برای تقویت ثبات استیبل کوین بومی UST Terra است که در حال حاضر دارای ارزش بازار 16.7 میلیارد دلاری است.

دو کوون، بنیانگذار Terraform Labs، به بلومبرگ گفت که LFG AVAX را برای ذخایر UST خود انتخاب کرده است زیرا رشد قابل توجهی در اکوسیستم بلاک چین و همچنین وفاداری شدید کاربرانش دارد.

بهمن هنوز یک اکوسیستم در حال رشد است – بخش زیادی از آن از وفاداری به توکن AVAX تغذیه می‌شود و کاربران با دارایی‌ای که خود را با AVAX همسو می‌کند احساس می‌کنند میل زیادی دارند… در حالی که برای یک کاربر معمولی اتریوم، همسو کردن خود با اتر اینطور نیست. واقعاً به این معناست.»

به عنوان ترا به تقویت خود ادامه می دهد با توجه به موقعیت UST، رقبا به دنبال راه‌های جدیدی برای سقوط استیبل کوین هستند. Near Protocol (NEAR)، یک بلاک چین لایه 1 و رقیب اتریوم و Terra، شایعه شده است که در حال انتشار یک استیبل کوین به نام USN است، که طبق گزارش ها همچنین یک پروتکل مالی غیرمتمرکز را ارائه می دهد که قادر است سود سالانه 20 درصد را به کاربران ارائه دهد. APY) در سپرده های USN آنها.

این مشابه پروتکل Anchor اکوسیستم Terra است که در حال حاضر به کاربران 19.49% APY در سپرده های UST ارائه می دهد.

در یک زیرپشته پست زوران کول، بنیانگذار گروه تلگرام کریپتو اینسایدرز، با بیان جزئیات آنچه که از این برنامه ها می فهمد، استدلال کرد که پروتکل Near بر هر دو Etheruem و Terra برتری دارد و داده هایی از Electric Capital ارائه می دهد که رشد قابل توجه Near Protocol را از نظر توسعه نشان می دهد.

منبع: زوران کوله

کول به این نتیجه رسید که رشد شبکه Near همراه با استیبل کوین USN که به زودی منتشر می شود و پروتکل های DeFi بعدی می تواند در نهایت به Near Protocol با ارزش بازار 11.7 میلیارد دلاری اجازه دهد تا Terra را که دارای ارزش بازار 37.2 دلاری است جبران کند و در نهایت آن را تحت الشعاع قرار دهد. بیلیون.

“این منجر به مقایسه نزدیک به Terra ($LUNA) می شود زیرا روایت برای بازدهی جذاب استیبل کوین افزایش می یابد.”

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس