با نزدیک شدن به پایان سال 2021، برداشت از دست دادن مالیات سازمانی بر قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد

قیمت بیت‌کوین پایین‌ترین قیمت اخیر را در 46000 دلار دوباره آزمایش می‌کند، زیرا به نظر می‌رسد موسسات به دلایل مالیاتی در حال فروش هستند، در حالی که 52000 دلار همچنان یک مانع بزرگ در مسیر صعود است.

سال 2021 علیرغم مبارزات پایان سال که قیمت بیت کوین را حفظ کرده است، سالی پررونق برای کل بازار ارزهای دیجیتال بوده است.بیت کوین) زیر 48000 دلار قرار گرفته است که باعث ناراحتی کادر افرادی شده بود که خواهان 100000 دلار مهتاب BTC بودند.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که 24 ساعت گذشته ترن هوایی برای ارزهای دیجیتال برتر بوده است، پس از افت کوتاهی به زیر 46000 دلار در ساعات اولیه معاملات در 30 دسامبر که به سرعت خریداری شد تا قیمت بیت کوین تا ظهر روز به بالای 47500 دلار برسد.

نمودار 4 ساعته BTC/USDT. منبع: TradingView

در اینجا نگاهی می اندازیم به آنچه که چندین تحلیلگر در بازار در مورد عملکرد قیمت بیت کوین در پایان سال می گویند و آنچه در سال 2022 باید انتظار داشت، زیرا پذیرش انبوه فناوری بلاک چین و ارزهای دیجیتال همچنان در حال گسترش است.

مقاومت اصلی به حمایت تغییر می کند

تحلیل عملکرد قیمت بیت کوین در نمودار ماهانه توسط تحلیلگر بازار و کاربر مستعار توییتر Rekt Capital مورد بحث قرار گرفت. ارسال شده نمودار زیر نشان می دهد که چگونه BTC یک منطقه مقاومت اصلی را به حمایت تبدیل کرده است:

نمودار 1 هفته ای BTC/USD. منبع: توییتر

به گفته Rekt Capital، «BTC مقاومت فوریه، آگوست و سپتامبر را به حمایت جدید در این ماه تبدیل کرده است» و به دنبال یک شمع ماهانه در بالای منطقه سبز نشان داده شده در نمودار بالا است تا این را به عنوان یک سطح حمایت جدید تأیید کند.

با توجه به سطوحی که در روزهای آینده باید تماشا کنید، Rekt Capital سطح قیمت 48500 دلاری را به عنوان معیاری برای قدرت کلی BTC زیر نظر دارد. تحلیلگر گفت:

اگر بیت کوین بتواند تا پایان هفته 48500 دلار را به عنوان پشتیبان پس بگیرد، بیت کوین می تواند یک بار دیگر مقاومت 52000 دلاری را بازبینی کند.

52000 دلار بزرگترین مانع کوتاه مدت برای BTC است

دیدگاه‌هایی درباره ضعف قیمت بیت‌کوین در پایان سال توسط دیوید لیفچیتز، شریک مدیریت و مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در ExoAlpha ارائه شد، که انگشت اتهام را به سوی سرمایه‌گذاران نهادی نشانه رفت که به نظر می‌رسد «به دلایل مالیاتی با تسویه حساب T+3 می‌فروشند… برای تسویه در 12/31.

به گفته لیفچیتز، نوسانات هفته گذشته تا حد زیادی به دلیل نقدینگی ضعیف در بازار است. او پیشنهاد کرد که تعجب آور نیست که “ببینید بیت کوین تا 50000 دلار در چند روز آینده و همچنین به 46000 دلار کاهش یابد.”

اگر خرس‌ها بتوانند به زیر سطح حمایت 46000 دلار برسند و الگوی بزرگ سر و شانه‌ای را که در نمودار BTC شکل می‌گیرد تکمیل کنند، لیفچیتز پیشنهاد کرد که توقف بعدی می‌تواند در نهایت به 30000 دلار برسد، اما اظهار داشت که «ما هنوز با آن فاصله داریم و همچنین الگوهای فنی واضح معمولاً آنطور که انتظار می رود کامل نمی شوند.”

در مورد سطوح صعودی، لیفچیتز به 52000 دلار به عنوان “مانع اصلی که BTC قبلاً دو بار شکست خورده است” اشاره کرد. او جلوتر رفت

اگر این مقاومت سرنگون شود، ایستگاه های صعودی بعدی منطقه 60000 دلاری و سپس 70000 دلاری ATH است.

آخرین کلمه احتیاط توسط Lifchitz در مورد توزیع آتی Mt. Gox از 146000 بیت کوین در نیمه اول سال 2022 ارائه شد، که CIO آن را به عنوان “پتانسیل تغییر مجدد کارت ها در زمان مناسب” می داند.

مربوط: طرح توانبخشی کوه گوکس اکنون “نهایی و الزام آور” است

نیازی به وحشت نیست

برای آن دسته از معامله گرانی که نگران افت اخیر بیت کوین به زیر 46000 دلار هستند، تریدر کریپتو و کاربر مستعار توییتر «Devchart» کلمات اطمینان بخشی را بیان کرد. او ارسال شده نمودار زیر نشان می دهد که بیت کوین در اکثر ماه دسامبر در محدوده مشخصی معامله می شود:

نمودار 4 ساعته BTC/USDT. منبع: توییتر

Devchart توضیح داد:

“بزرگنمایی کنید و خواهید دید که ما به پایین همان محدوده ای بازگشته ایم که از 3 دسامبر در حال نوسان بوده ایم. تا زمانی که از این محدوده خارج نشویم، نیازی به وحشت نیست.»

چشم انداز مشابهی توسط تحلیلگر بازار و مشارکت کننده Cointelegraph، Michaël van de Poppe ارائه شد، که توییت زیر را منتشر کرد که نشان می دهد ممکن است قبل از اینکه در نهایت به سمت بالاتر حرکت کند، ممکن است برخی از ضعف های کوتاه مدت در بازار وجود داشته باشد.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 2.237 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 40.4 درصد است.

نظرات و نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس