با وجود سیگنال‌های نزولی بلندمدت، چشم‌های سولانا در ماه اوت 40 درصد افزایش یافت

تنظیم پرچم خرس برای قیمت SOL می‌تواند منجر به افزایش موقت دیگری در میان بادهای مخالف کلان شود.

سولانا (SOL) در 26 ژوئیه به پایین ترین حد دو هفته اخیر در حدود 35.50 دلار کاهش یافت. نزولی به جای دیگری حرکت می کند در بازار کریپتو با این وجود، فنی نشان می دهد که قیمت سولانا با چشم انداز افزایش 40 درصدی در ماه آگوست معاشقه می کند.

SOL به نقطه عطف مهم می رسد

از قضا، تنظیم صعودی برای سولانا از یک الگوی ادامه نزولی کلاسیک بیرون می‌آید.

در نمودار روزانه، قیمت SOL در داخل چیزی که به نظر می رسد یک ” تثبیت شده است.پرچم خرسیک الگوی فنی که در طول یک روند نزولی ایجاد می‌شود و پس از خروج ابزار با کاهش بیشتر قیمت برطرف می‌شود.

به اصطلاح خرابی پرچم خرس هنوز اتفاق نیفتاده است. در عوض، SOL خط روند پایین تر را به عنوان حمایت نگه داشته است و احتمال بازگشت شدید به سمت خط روند بالا را افزایش می دهد، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است.

نمودار قیمت روزانه SOL/USD با «پرچم خرس». منبع: TradingView

راه اندازی مجدد، SOL را در معرض افزایش بالقوه 49.50 دلار در ماه آگوست قرار می دهد که 40 درصد بیشتر از قیمت امروز است. سطح 49 تا 50 دلار هم به عنوان حمایت و هم به عنوان مقاومت در ماه می عمل کرده بود.

عملکرد شبکه Solana هنوز یک نگرانی است – محقق

بازگشت بالقوه پرچم خرس به عنوان آرامش موقت برای گاوهای نر سولانا عمل می کند، با توجه به اینکه جهت کلی SOL به سمت نزولی است.

نیروهای کلان مانند سیاست های پولی جنگ طلبانه فدرال رزرو و فروپاشی پروژه 40 میلیارد دلاری «استیبل کوین الگوریتمی». کره زمین بازار کریپتو را به یک بحران تبدیل کرده اند. در نتیجه، سولانا، مانند هر دارایی پرخطر دیگری، در مقیاس‌های استفاده مالی و شبکه در سال 2022 دچار افت شده است.

برای مثال، میانگین تعداد تراکنش های روزانه بالای بلاک چین سولانا در سه ماهه دوم/2022 نسبت به سه ماهه قبل 17.6 درصد کاهش یافته است. داده ها از مساری

در همین حال، درآمد سولانا 44.4 درصد نسبت به سه ماهه کاهش یافت (همچنین به دلیل قطعی شبکه مکرر).

بررسی اجمالی مالی سولانا Q2/2022. منبع: مساری

جیمز تراتمن، محقق مساری، خاطرنشان کرد: همانطور که در سال 2021 و در طول سه ماهه اول و دوم مشاهده شد، عملکرد ضعیف شبکه باعث کاهش استفاده از شبکه و کاهش جریان مداوم درآمد شبکه می شود.

“اگر سولانا به تجربه عملکرد ضعیفی که برای مدت زمان زیادی دوام می‌آورد ادامه دهد، کاهش مصرف اساسی ممکن است نوسانات را تسریع کند و ارزش شبکه را کاهش دهد.”

خرابی پرچم خرس؟

ترکیبی از نگرانی‌های کلان و مرتبط با شبکه، خطر شکست پرچم خرس را تا سپتامبر ایجاد می‌کند.

مربوط: همه «قاتلان اتریوم» شکست خواهند خورد: فردی زوانزگر از Blockdaemon

تثبیت شدن قاطع SOL در زیر خط روند پایین پرچم به این معنی است که طبق تنظیمات فنی که در زیر نشان داده شده است، احتمال کاهش بیشتر در منطقه 21 تا 23 دلار وجود دارد.

نمودار قیمت روزانه SOL/USD با تنظیم تفکیک پرچم خرس. منبع: TradingView

به عبارت دیگر، کاهش 35 تا 38 درصدی نسبت به سطوح فعلی قیمت.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس