نسخه افتتاحیه ARK’s ”ماهنامه بیت کوینگزارش حاوی برخی از جواهرات است. همچنین حاوی مجموعه‌ای ساده از حقایق است که تصویر واضحی از بازار بیت‌کوین در حال حاضر نشان می‌دهد. یک بلاک چین منبع غیرقابل تغییری از شواهد است و ARK بهترین تحلیلگران خود را برای بررسی عمیق آن و دریافت آمار و بینش برای ما قرار داده است. قهوه بنوشید و بنشینید، بیایید شاخص ترس و طمع را فراموش کنیم و ببینیم اعداد واقعا چه می گویند.

یاسین المانجرا، تحلیلگر ARK در توییتر توضیح داد:ماهنامه بیت کویناز این ماه، ARK گزارشی عمیق منتشر می‌کند که فعالیت‌های بازار بیت‌کوین را پوشش می‌دهد و به اشتراک می‌گذارد که ما فکر می‌کنیم بازار به کجا می‌رود.» بر وب سایت ARKآنها این سرمایه گذاری جدید را اینگونه توصیف می کنند: «با توجه به سرعت تغییرات بازار، ARK ماهنامه بیت کوین را منتشر می کند، یک «گزارش درآمد» که جزئیات مربوط به فعالیت های زنجیره ای را نشان می دهد و باز بودن، شفافیت و دسترسی به داده های بلاک چین را به نمایش می گذارد.

مطالب مرتبط | قیمت بیت کوین دو شمع قرمز هفتگی متوالی بسته می شود، اولین بار از زمان پایین

بیایید داده ها و بینش های موجود در نسخه می را بررسی کنیم.

وضعیت بازار بیت کوین، با ARK

طبق گزارش ماهنامه بیت کوین:

  • بیت کوین در ماه می با کاهش 17.2 درصدی از 38480 دلار به 31835 دلار کاهش یافت.

بیایید صادق باشیم، به نظر می رسد این شروع یک بازار نزولی است. و به نظر می رسد سقوط Terra/Luna یک رویداد کاتالیزوری باشد. با این حال، داده های بعدی نشان می دهد که ما ممکن است در نهایت در یکی نباشیم.

  • بیت کوین ماه را با افت 17.2 درصدی به پایان رساند و نهمین افت هفتگی متوالی خود را برای اولین بار در تاریخ نشان داد که نشان دهنده احتمال فروش بیش از حد است.

نه شمع قرمز متوالی، یک رکورد جدید. این یک واقعیت وحشتناک است مهم نیست که چگونه آن را بپوشید. با این حال، به گفته ARK، “شرایط احتمالی فروش بیش از حد” را پیشنهاد می کند. که امیدوار کننده است.

  • بیت کوین از زمان رسیدن به بالاترین سطح تاریخ در نوامبر 2021، 57 درصد کاهش یافته است. برای چشم انداز، میانگین نزول اوج به پایین در بازارهای نزولی قبلی 76 درصد است.

آیا این بدان معناست که اوضاع ممکن است بدتر شود؟ یا به این معنی است که ما به سطح بازار نزولی نزدیک نیستیم؟ مطمئناً به نظر می رسد که بازار نزولی است، اما آمار همان آمار است.

BTC price chart for 06/04/2022 on Exmo | Source: BTC/USD on TradingView.com

شبکه بیت کوین قوی است

  • با وجود ادامه فروش، بیت کوین به زیر هیچ خط روند اصلی نرسیده است. این بازار بالاتر از هزینه زنجیره ای خود با ~ 24,000 دلار و میانگین متحرک 200 هفته ای آن ~ 22,000 دلار معامله می شود.

شبکه بیت کوین فروش گسترده Terra/Luna و پس از آن بازار را مانند یک قهرمان جذب کرد. به نظر می رسد که بدترین اتفاقات پشت سر ما باشد و بیت کوین “از هیچ خط روند اصلی رد نشده است.”

  • تقریباً 66 درصد از عرضه بیت کوین در تمام زمان ها در بیش از یک سال تغییر نکرده است، که گواهی بر تمرکز بلندمدت بازار و پایگاه دارندگان با اعتقاد قوی تر است.

علی‌رغم حرکت گسترده بازار، بیت‌کوین‌ها HODLing را حفظ می‌کنند، گویی این تنها شانس آزادی اقتصادی است که در طول عمر خود خواهند دید. چون هست.

  • “موقعیت های دارندگان کوتاه مدت به طور متوسط ​​-35٪ زیر قیمت سرسخت خود کاهش یافتند.”

اگر بیت کوینرها HODLing هستند، چه کسی این همه صندلی ارزان را می فروشد؟ دارندگان کوتاه مدت، که. و حتی نزدیک به شکستن هم نیستند. این یک قتل عام صاحبان کوتاه مدت است.

ARK راهی برای شروع سریع بازار می بیند

ببینید، ARK را بشنوید. اول از همه، “علاقه باز بیت کوین در بازار آتی به بالاترین حد خود یعنی تقریباً 450000 BTC رسیده است.” همچنین، «مبنای قرارداد دائمی معمولاً به جهت بازار اشاره می کند. در حال حاضر، با تخفیف صعودی معامله می‌شود.» این بسیار مهم است زیرا، “با توجه به سود باز بالا، ما معتقدیم که تخفیف دائمی آتی نشان دهنده یک مسیر صعودی بالقوه در حرکت بعدی قیمت BTC است.”

مطالب مرتبط | بازبینی توییت ابر تورم دورسی: الون، وود، سیلر، بالاجی، چیپ این

درست است، ARK بسته می شود.ماهنامه بیت کوینگزارشی که «یک مسیر بالقوه صعودی» را پیش‌بینی می‌کند.

Featured Image by Ricardo Gomez Angel on Unsplash  | Charts by TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر