با ورود FTX US و Bitstamp USA به بازار سهام، Robinhood به پایین ترین حد خود رسید

با توجه به توییت رئیس صرافی، با کاهش معاملات ارزهای دیجیتال، امکان معامله سهام در FTX US ممکن است تنها چند ماه دیگر باقی بماند. Bitstamp USA نیز نشان داده است که به دنبال سهام است.

صرافی‌های کریپتو FTX US و Bitstamp USA در حال کار بر روی ارائه معاملات سهام هستند، که ضربه بیشتری به Robinhood خواهد بود زیرا قیمت سهام آن به پایین‌ترین سطح سقوط می‌کند.

برت هریسون، رئیس FTX ایالات متحده، روز سه‌شنبه در توییتی نوشت که صرافی ارز دیجیتال “در حال کار سخت روی سهام است.” اظهار نظر که یک پرتاب در «چند ماه دیگر» انجام خواهد شد.

این اولین جدال FTX با سهام نیست. در اکتبر 2020، بازوی جهانی ارزهای دیجیتال صرافی یک ویژگی را راه اندازی کرد به مشتریان خود اجازه می دهد تا به معاملات جزئی در سهام توکن شده دسترسی داشته باشند.

و رابرت زاگوتا، مدیرعامل Bitstamp USA در ۱۴ ژانویه گفت مصاحبه با بلومبرگ که صرافی در حال بررسی ورود سهام، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و مشتقات ارز دیجیتال است.

ارائه معاملات سهام کم هزینه به دو صرافی ارز دیجیتال اجازه می دهد تا پایگاه کاربری مشابهی از سرمایه گذاران به سبک میم سهام را جذب کنند، مانند Robinhood، که هم معاملات ارز دیجیتال و هم معاملات سهام را ارائه می دهد.

بعید است که رقابت اضافی مورد استقبال رابینهود قرار گیرد ($HOOD) در این مرحله. با کاهش معاملات سهام و کریپتو، شرکت خدمات مالی آمریکا در تاریخ 13 ژانویه با 15.30 دلار به پایین ترین سطح تاریخ خود بسته شد.

مربوط: مدیر عامل Kraken پیش بینی 100 هزار دلاری BTC 2021 را معکوس کرد: زمستان کریپتو اکنون امکان پذیر است

Robinhood در حال نزدیک شدن به بازار از جهت مخالف به دو صرافی است و از سهام شروع می شود و به سمت ارزهای دیجیتال حرکت می کند. مدتی است که ویژگی های جدیدی را به سرویس ارز دیجیتال خود اضافه کرده است و قصد دارد نسخه بتا خود را عرضه کند. ویژگی کیف پول کریپتو در این ماه. این به کاربران امکان می دهد ارزهای دیجیتال را از پلتفرم خارج کنند.

یکی از نقاط درخشان بالقوه رابینهود، علاقه جامعه شیبا اینو است. سکه شیبا اینو ($SHIB) پمپاژ کرده است در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است در اوایل ماه آینده برای معامله در Robinhood فهرست شود. آلت کوین در سه روز نزدیک به 30 درصد رشد کرد. با این حال، ولاد تنف، مدیرعامل، چنین گزارش‌هایی را در موارد متعدد رد کرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس