قیمت Dogecoin (DOGE). به نظر می رسد در معرض خطر کاهش بیشتر است زیرا داده های زنجیره ای نشان می دهد که بزرگترین دارندگان سکه میم سود را تضمین می کنند. این به دنبال افزایش قیمت اخیر DOGE است که شاهد افزایش توکن کریپتو به یک بود بالاترین سطح سه ساله جدید 0.22 دلار

Dogecoin شاهد موج سودآوری است

داده ها از پلتفرم هوش بازار Santiment کاهش تعداد دارندگان Dogecoin را نشان می دهد که بین 10 میلیون تا 100 میلیون توکن DOGE دارند. این نشان می دهد که برخی از دارندگان توکن های خود را تخلیه کرده اند تا سود حاصل از افزایش قیمت اخیر DOGE را تضمین کنند.

به نظر می رسد این موج سودجویی به الگویی در میان آنها تبدیل شده است دارندگان DOGEهمانطور که داده‌های بیشتر از Santimemt نشان داد که این نهنگ‌ها بلافاصله پس از آن که DOGE از روند صعودی در اوایل ماه مارس برخوردار شد، فوراً سود خود را ثبت کردند. حتی بیت کوینیست گزارش شده است سپس یک نهنگ Dogecoin که 86 میلیون توکن DOGE را در بازار تخلیه کرد.

با توجه به بزرگی اینها دارایی نهنگ ها، اقدامات آنها به طور قطع فشار فروش زیادی بر توکن DOGE وارد می کند. این توضیح می دهد که چرا میم کوین از زمانی که هفته گذشته به 0.22 دلار افزایش یافت، به طور پیوسته کاهش یافته است. جالب است که Santiment، در یک X (توئیتر سابق) پستاخیراً نسبت به فروش قریب الوقوع این نهنگ ها هشدار داده بود.

پلتفرم تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال اشاره کرد که چگونه نهنگ‌های اصلی خفته دارایی‌های Dogecoin خود را به گردش در می‌آورند، که معمولاً نشان می‌دهد که آنها آماده فروش هستند. در همین حال، اعضای جامعه DOGE بی حوصله به نظر می رسند با کاهش اخیر قیمت، بسیاری از آنها آن را فرصتی برای انباشتن بیشتر میم کوین می دانند.

نهنگ ها به زودی باز خواهند گشت

نهنگ های دوج کوین انتظار می رود که پس از انجام این موج سودگیری توسط آنها، بازگردند و دوباره جایگاه خود را به دست آورند. علاوه بر کسب سود، این نهنگ ها همچنین به این دوره به عنوان فرصتی برای سرمایه گذاری در DOGE در پایین بازار و با پیش بینی افزایش قیمت در آینده نگاه کنید.

علیرغم این اصلاح اخیر، به نظر می‌رسد که حرکت صعودی زیادی روی بزرگترین میم کوین بر اساس ارزش بازار وجود دارد، به‌ویژه با تحلیلگران. پیش بینی کردن که می تواند در این چرخه بازار به 1 دلار برسد. در کوتاه‌مدت، انتظار می‌رود که Dogecoin دوباره به زودی اجرا شود و رویدادهای مهمی برای میم کوین در آوریل امسال در راه است.

پیشروترین صرافی ایالات متحده، کوین بیسقرار است معاملات آتی Dogecoin را برای مشتریان نهادی خود در 29 آوریل راه اندازی کند. این حرکت می تواند باعث سرازیر شدن پول جدید به اکوسیستم میم کوین و افزایش قیمت شود. روز DOGE نیز در 20 آوریل برگزار می شود، که بر روی توکن کریپتو تمرکز خواهد کرد و احتمالاً بر قیمت آن تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

در زمان نگارش این مقاله، DOGE در حدود 0.18 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

DOGE price falls to $0.18 | Source: DOGEUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Bankrate، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر