داده‌های زنجیره‌ای نشان‌دهنده افزایش شدید جریان خروجی صرافی بیت‌کوین است که نشان می‌دهد نهنگ‌ها این کاهش را تا ۳۹ هزار دلار خریداری کرده‌اند.

جریان های خروجی صرافی بیت کوین، فعالیت نهنگ را با ارزش بالا نشان می دهد

همانطور که توسط یک تحلیلگر در کریپتوQuant اشاره شده است پستاخیراً جریان خروجی مبادلات بیت کوین افزایش چشمگیری داشته است.

خروجی های مبادله ای” شاخصی است که مقدار کل بیت کوینی را که در حال حاضر از کیف پول های همه صرافی ها خارج می شود اندازه گیری می کند.

زمانی که ارزش این اندیکاتور بالا باشد، به این معنی است که سرمایه گذاران در حال برداشت مقدار زیادی سکه هستند. به خصوص مقادیر زیاد می تواند به معنای خرید نهنگ ها باشد.

چنین روندی در صورت تداوم ممکن است برای قیمت سکه صعودی باشد زیرا سرمایه گذاران معمولا ارز دیجیتال خود را به خارج از مبادلات انتقال می دهند. انباشت اهداف

از سوی دیگر، مقادیر پایین خروجی نشان می دهد که در حال حاضر خرید زیادی در بازار وجود ندارد. این ممکن است نسبت به قیمت خنثی باشد یا اگر فروش ادامه دارد، ممکن است نزولی باشد.

مطالب مرتبط | استخراج کنندگان بیت کوین سومین شکست را در سال جاری دریافت کردند، بیش از 100 هزار بلوک تا نصف شدن

اکنون نموداری وجود دارد که روند خروجی بیت کوین را در سال گذشته نشان می دهد:

The indicator's value seems to have observed a large spike recently | Source: کریپتوQuant

همانطور که در نمودار بالا می بینید، جریان خروجی صرافی بیت کوین اخیراً ارزش زیادی نشان داده است زیرا قیمت به زیر مرز 40 هزار دلار رسیده است.

این نشان می دهد که نهنگ ها ممکن است از فرصتی برای جمع آوری سکه های بیشتر استفاده کرده باشند. در طول سه مورد قبلی در سال گذشته که مقادیر خروجی در مقیاس مشابه مشاهده شد، قیمت بیت کوین مدتی بعد افزایش یافت.

مطالب مرتبط | مقایسه بازار خرس بیت کوین می گوید که تقریباً زمان فصل افزایشی فرا رسیده است

اکنون باید دید که آیا این بار نیز اثر صعودی مشابهی وجود خواهد داشت یا اینکه فروشندگان خریداران را مغلوب خواهند کرد و قیمت را بیشتر پایین خواهند آورد.

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش، قیمت بیت کوین حدود 39.2 هزار دلار شناور است که در هفت روز گذشته 5 درصد کاهش داشته است. طی ماه گذشته، ارزش این ارز دیجیتال 4 درصد کاهش یافته است.

نمودار زیر روند قیمت سکه را در پنج روز گذشته نشان می دهد.

نمودار قیمت بیت کوین

Looks like the value of the crypto has plunged down over the past twenty-four hours | Source: BTCUSD on TradingView

بیت کوین پس از بیش از یک ماه ماندن در بالای سطح 39 هزار دلار، سرانجام در روز گذشته به زیر سطح خود سقوط کرد. این ادامه کاهشی است که اواخر ماه گذشته و پس از اینکه بیت کوین به بالای 47 هزار دلار رسید آغاز شد.

در حال حاضر، مشخص نیست که چه زمانی قیمت ممکن است بهبود یابد. اما اگر خروجی ها اتفاقی باشد، ممکن است نشانه ها برای کریپتو صعودی باشند.

Featured image from Unsplash.com, charts from TradingView.com, کریپتوQuant.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر