با کاهش قیمت قراردادها به زیر 5 هزار، علاقه به ETFهای آتی بیت کوین کاهش می یابد

کاهش علاقه به ETFهای آتی بیت کوین ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله مهمترین آنها کاهش قیمت BTC از زمان رسیدن ATH در اواسط نوامبر.

پس از یک راه اندازی فوق العاده، علاقه به صندوق معامله شده در بورس استراتژی بیت کوین ProShares (BITO) کاهش یافته است که اکنون دارای کمترین میزان قرارداد CME از نوامبر 2021 است.

صندوق معامله آتی بیت کوین (ETFبر اساس آخرین گزارش صندوق، در مجموع 4904 قرارداد آتی بورس کالای شیکاگو (CME) دارد. به روز رسانی از 11 ژانویه. یک ETF آتی بیت کوین به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا در مورد قیمت آتی بیت کوین گمانه زنی کنند.بیت کوین) بدون اینکه خود دارایی را نگه دارند.

رقم دارایی‌های تحت مدیریت BITO (AUM) دوباره به آن رسیده است 1.16 میلیارد دلار از ارتفاع 1.4 میلیارد دلار در نوامبر گذشته. این تقریباً همان مقداری است که دو روز پس از عرضه در 18 اکتبر، زمانی که تبدیل به آن شد، نگه داشت سریعترین صندوق برای دستیابی 1 میلیارد دلار در AUM تا کنون.

Arcane Research در جدیدترین خود دلایل احتمالی بازگشت BITO را مورد بحث قرار داده است به روز رسانی هفتگی. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، عملکرد ضعیف قیمت بیت کوین در دو ماه گذشته توضیح اصلی است، زیرا بیت کوین از 69000 دلاری که در 10 نوامبر به آن رسیده بود به قیمت فعلی خود در حدود 43700 دلار بیشتر می شود.

Arcane توضیح دیگری را برای کاهش علاقه به BITO پیشنهاد می کند، هزینه بالایی است که با بهره برداری از یک ETF مبتنی بر معاملات آتی همراه می شود، با هزینه های مورد نیاز هر ماه برای جلوتر از قیمت فعلی BTC باعث افزایش هزینه ها می شود:

BITO هر بار که قرارداد به انقضای آن نزدیک می شود، قرارداد ماه آینده خود را برای خرید قرارداد ماه آینده می فروشد.

Arcane معتقد است که یک ETF BTC مبتنی بر نقطه مشمول همان هزینه‌های بالایی که در طول زمان رشد می‌کند، نخواهد بود. SEC دارد هنوز تایید نشده است هر گونه ETF از این قبیل، اما قرار است تا 20 ژانویه حکمی در مورد تشکیل پرونده توسط Fidelity Investments صادر شود.

سایر ETFهای آتی BTC نیز نتوانسته اند AUM های خود را که کسری از دارایی های BITO هستند، به میزان قابل توجهی افزایش دهند. ETF آتی بیت کوین Valkyrie (BTFD)، که به تازگی راه اندازی شد روز بعد از BITO، در حال حاضر دارای 71.9 میلیون دلار است.

مربوط: ذخایر بیت کوین شرکت های دولتی در سال 2021 افزایش یافت

اگرچه ETF استراتژی بیت کوین VanEck (XBTF) از زمان عرضه در 16 نوامبر، AUM خود را 6 میلیون دلار افزایش داده است، در حال حاضر تنها 15.8 میلیون دلار در اختیار دارد. Dividend.com.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس