برایان بروکس می‌گوید: «هدف رمزارز داشتن تمرکززدایی واقعی است – پروژه‌هایی که موفق می‌شوند پروژه‌هایی هستند که به آن دست می‌یابند.

Blaine Luetkemeyer، نماینده مجلس نمایندگان از میسوری، دوباره موضوع اعمال کنترل شرکت های بزرگ بر بخش های وسیعی از اینترنت را بررسی کرد، چیزی که او در مورد تجاوز به فضای کریپتو ابراز نگرانی کرد.

لوتکمایر در جلسه استماع روز چهارشنبه در مورد دارایی های دیجیتال با کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان خطاب به مدیر عامل Bitfury و کنترل کننده سابق ارز، برایان بروکس گفت که شرکت های فناوری بزرگ از جمله اینستاگرام، فیس بوک – اکنون متا – و توییتر “مردم را در خود کنترل می کنند. بستر، زمینه.” لوتکمایر پرسید که آیا این سطح از کنترل می‌تواند به تأثیرات نامناسب برای عرضه دلار دیجیتال گسترش یابد؟

بروکس می‌گوید: «هدف رمزارز داشتن تمرکززدایی واقعی است. “پروژه هایی که موفق می شوند، پروژه هایی هستند که به آن دست می یابند. بیت کوین موفق شد زیرا به معنای واقعی کلمه میلیون ها شرکت کننده در شبکه گره وجود داشتند، و بنابراین هیچ مدیر اجرایی توییتر وجود ندارد که شما را از کار بیاندازد، هیچ مدیر اجرایی JPMorgan وجود ندارد که کارت اعتباری شما را از شما بگیرد.

برایان بروکس، مدیرعامل Bitfurty در جلسه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در 8 دسامبر سخنرانی کرد.

مدیرعامل Bitfury اضافه کرد که او معتقد است شرکت‌هایی که نتوانند این استاندارد را برآورده کنند به “تپه خاکستر تاریخ” منتقل می‌شوند – یعنی ارتباط خود را از دست می‌دهند و تا حد زیادی فراموش می‌شوند. بروکس در بیانیه کتبی خود به کمیته اشاره کرد که اینترنت غیرمتمرکز بهتر از اینترنت تحت کنترل پنج شرکت بزرگ است:سیاست کریپتو نه تنها باید خطرات جدیدی را که وارد سیستم می‌شود، بلکه خطراتی را که در سیستم کنونی با تمرکززدایی حل می‌شود، در نظر بگیرد.

مرتبط: بانک تسویه بین المللی در آخرین بررسی سه ماهه، افزایش تامین مالی غیرمتمرکز را “توهم” می خواند.

برای بسیاری از قانونگذاران حاضر در جلسه استماع دارایی های دیجیتال و آینده امور مالی ، به نظر می رسد هدف به دست آوردن درک بیشتر از فضای موجود است تا اینکه چگونه می توانند یک چارچوب نظارتی واضح برای ارزهای دیجیتال و بلاک چین ارائه کنند. آینده. شش مدیر عامل شرکت Circle، Paxos، Coinbase Inc.، Stellar Development Foundation، FTX و Bitfury سوالاتی از جمله حملات باج افزار، محاسبات کوانتومی و نوسان قیمت را مطرح کرده اند.

این داستان در حال توسعه است و ممکن است به روز شود، زیرا جلسه استماع کمیته مجلس هنوز ادامه دارد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع