یکی از معامله گران توصیه می کند که شرکت کنندگان در بازار بیت کوین نباید بر اساس احساسات عمل کنند زیرا داده های بلندمدت با بازارهای نزولی قبلی مطابقت دارد.


بیت کوین (بیت کوینداده‌ها نشان می‌دهد که نشانه‌های پایین کلان کتاب‌های درسی را در بازار نزولی «کسب و کار طبق معمول» نشان می‌دهد.

در یافته های تازه منتشر شده در 13 اکتبر، معامله گر محبوب توییتر، آلن، فاش کرد که اقدام قیمت بیت کوین تقریباً چرخه های قبلی را تقلید می کند.

معامله‌گر بر روی داده‌های استوک: «متزلزل نشوید»

در حالی که برخی نگران وضعیت فعلی بازارهای بیت کوین و کریپتو هستند، شاخص های زنجیره ای نگران هستند طولانی پیشنهاد شده است که بازار خرس 2022 به طرز آسوده‌ای شبیه به بازارهای قبلی است.

آلن با توجه به نمودار تصادفی یک ماهه برای BTC/USD، بیت کوین را برجسته کرد که ساختاری مشترک در بازارهای نزولی 2014 و 2018 را تکرار می کند.

نوسان سازهای تصادفی ابزارهای کلاسیک برای شناسایی چرخه های قیمت و تعامل صعودی و نزولی هستند.

ثابت شده است که بیت کوین از این قاعده مستثنی نیست، با قرائت های ماهانه استوکاستیک پایین کاملاً با کف قیمت های بازار نزولی مطابقت دارد. Cointelegraph Markets Pro و TradingView تایید می کند.

اکنون، آن سطوح پایین بازگشته اند – اعدادی که قبلاً فقط سه بار ظاهر شده اند.

نمودار کندل یک ماهه BTC/USD (Bitstamp) با اندیکاتور Stochastic. منبع: TradingView

استوک نه تنها خواستار کاهش قیمت بیت کوین کلان قریب الوقوع جدید است، بلکه می تواند برای تعیین اینکه بیت کوین در آینده کجا ممکن است پایین بیاید، استفاده شود.

آلن با استنتاج امتیازهای بالقوه قیمت از داده‌های موجود، پیش‌بینی کرد که پایین‌ترین قیمت چرخه بعدی می‌تواند 35000 دلار باشد.

بیت کوین پرچم را بر روی پیکربندی پرچم قبلی تشکیل می دهد. نشانگر استوکاستیک (حداقل) نیمه دوم پرچم را نشان می دهد، جایی که ما در حال حاضر در آن هستیم.

«کمترین قطب بعدی = 35 هزار دلار. بازگشت سریع همیشه به دنبال یک شیب است. بدون احساس، متزلزل نشو.»

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: Trader Tardigrade/ توییتر

آستر نقره ای بسیار مورد نیاز

پدیده‌هایی مانند رفتار Stoch ممکن است معامله‌گرانی را که شاهد کاهش ۷۵ درصدی بیت‌کوین از بالاترین سطح تاریخ یازده ماه پیش بوده‌اند، به خوبی آرامش دهند.

مربوط: تجزیه و تحلیل قیمت 10/14: SPX، DXY، BTC، ETH، BNB، XRP، ADA، SOL، DOGE، MATIC

با توجه به اصرار منابع محبوب مبنی بر اینکه هنوز به پایین ترین سطح نرسیده است، به نظر می رسد در تحلیل عملکرد کوتاه مدت قیمت BTC نمی توان در مورد آن اطمینان داشت.

افراد خوشبین اندک هستند، از جمله تحلیلگر معروف فیلیپ سوئیفت، که این هفته پیش بینی کرد به کوین تلگراف که بازار نزولی 2022 باید به همین شکل تمام شود – تا پایان سال انجام شده و گرد و غبار گرفته شود.

دیگران کمتر امیدوار هستند. در مورد ارزش دارایی های مالی به طور کلی، تحلیلگر ارشد Goldmoney، Alasdair Macleod این هفته گفت سرمایه گذاران تا زمانی که فدرال رزرو ایالات متحده در مورد افزایش نرخ بهره تغییر مسیر دهد، روزهای خوب را فراموش کنند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر