داستان Ripple XRP در دو سال گذشته چندین پیچ و خم داشته است. پس از جنگ حقوقی مداوم آن با SEC، نظرات زیادی افزایش یافته است. شکایت با SEC ایالات متحده در دسامبر 2020 آغاز شد، زمانی که تنظیم کننده اعلام کرد که XRP یک امنیت است.

برایانت مک گیل، نویسنده پرفروش و کارآفرین اجتماعی، اخیراً اعتقادات خود را در مورد ریپل و بومی آن، XRP نشان داده است. نویسنده، که خود را به عنوان یک رهبر فکری بالقوه انسانی در صفحه لینکدین خود توصیف کرد، به آتشفشان XRP در حال انفجار اشاره کرد.

باورها در مورد XRP و حرکت صعودی ریپل

اول مک گیل توییت کرد او پیش بینی می کند که آتشفشان XRP و ریپل به زودی منفجر شود. این نویسنده به پست سپتامبر خود در توییتر پاسخ داد و اظهار داشت که موضع خود را در توییت قبلی حفظ می کند. وی یادآور شد که این موضع او در سال گذشته بوده است.

به نظر می رسد مک گیل از طرفداران قوی دارایی های ارز دیجیتال XRP باشد. نویسنده یکی از کسانی است که اخیراً در توییتر در مورد ریپل و توکن آن، XRP، پست هایی منتشر کرده است.

به طور مشابه، دانیل مونکادا، بازیگر سریال تلویزیونی بریکینگ بد، پیش بینی مثبتی برای ریپل ارائه کرد. مونکادا توییت کرد که ریپل در پرونده خود با SEC برنده خواهد شد.

توییت مونکادا به پست دیوید گوخشتاین، یکی از طرفداران برجسته Ripple و XRP پاسخ داد. گوخشتین از دنبال کنندگان خود در توییتر پرسیده است که آیا ریپل در پرونده خود در برابر SEC پیروز خواهد شد یا خیر.

نویسنده دیگری که اخیراً کتابی در مورد NFT منتشر کرده است، اندی لیان، در توییتی خواستار نظر جامعه خود در مورد اینکه کدام سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال چادر خود را برپا می کند، شد. او پرسید که آیا باید روی ADA، XRP سرمایه‌گذاری کند یا روی کوین‌های meme بچسبد.

واکنش قیمت XRP به عنوان Ripple رکورد پیروزی دادگاه

شرکت فین تک مستقر در سانفرانسیسکو، ریپل، هفته گذشته در پرونده خود در برابر SEC یک پیروزی را به ثبت رساند. این در حالی بود که قاضی دادگاه ناحیه آنالیز حکم داد که SEC باید برخی از اسناد حیاتی را برای پرونده ارائه دهد. این اسناد مربوط به ویلیان هینمن، مدیر سابق بخش مالی شرکت در کمیسیون تنظیم مقررات است.

دستور قاضی یک برد قابل توجه برای ریپل است. با این خبر، XRP به حوزه جدیدی از افزایش قیمت تغییر مکان داد. این توکن در نهایت سطح مقاومت مشخص شده توسط میانگین متحرک 200 روزه را شکست.

همچنین، XRP بالاتر از روند نزولی دو ساله خود قرار گرفت. XRP در 29 سپتامبر با افزایش 15.45 درصدی در میان بهترین عملکردها قرار داشت.

موج امواج در نمودار l XRPUSDT در Tradingview.com

اما سکه بیش از 10 درصد از آنچه را که در آخر هفته جمع آوری کرده بود از دست داده است. در زمان انتشار، XRP با قیمت 0.4696 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش در 24 ساعت گذشته است.

Featured image from Zipmex, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر