بازی‌های Play2Earn آینده بازی‌ها هستند، زیرا ایده مکانیک کسب مالکیت کریپتو و دارایی‌های درون بازی را کاملاً تغییر دادند. امروزه فقط با بازی کردن می توانید ارزهای ارز دیجیتال شده کسب کنید. یکی از امیدوار کننده ترین بازی های P2E CyberCity نام دارد. تصمیم گرفتیم به پشت صحنه برویم و دریابیم که چه چیزی این بازی را قابل توجه می کند و کاربران چگونه می توانند در آن درآمد کسب کنند.

مبارزه برای منابع و قدرت: خط داستانی بازی را آشکار کنید

Cyber ​​City Inc یک بازی جدید با اقتصاد بازی برای کسب درآمد، گیم پلی عالی، دارایی های NFT قابل معامله و توکنومیک پایدار است. بازی در سال 2088 دور در یک کلان شهر دیستوپیایی اتفاق می افتد. بازیکنان می توانند NFT های کمیاب منحصر به فرد خود را جمع آوری کنند و برای منابع برای تسلط بر بلوک های شهر مبارزه کنند. وظیفه آنها به دست آوردن هر چه بیشتر منابع و زمین هایی است که برای بقا و پیشرفت لازم است. برخی از منابع را می توان از سایر شرکت کنندگان خریداری کرد یا به تنهایی ایجاد کرد، و برخی از آنها باید در نبردها بجنگند. بازی به دو بخش اصلی گیم پلی بازی تقسیم می شود: نقشه شهر سایبر و نبرد.

نقشه CyberCity

در واقع نقشه Cybercity Inc مکانی است که اتفاقات بازی در آن رخ می دهد. کاربران می توانند بلوک های خاصی از زمین را خریداری کرده و بخش ها و ساختمان های خود را روی آنها ایجاد کنند و همچنین منابع لازم را استخراج کنند. 4 نوع منبع وجود دارد: GOTA، MePa، BMass و WJuice. هر منبع را می توان در نبردها به دست آورد یا فتح کرد.

هنگامی که آنها دیگر کافی نیستند، بازیکن می تواند تصمیم بگیرد که زمین های جدید را با کمک NFT خریداری کند یا سعی کند آنها را از حریفان پس بگیرد. در آینده، کاربران می توانند بخشی از زمین را اجاره کنند و پرداخت های اجاره را در توکن های CYBR دریافت کنند. هر چه یک قطعه زمین استحکامات و توسعه بهتری داشته باشد، ارزش آن بالاتر است.

دعواهای سایبرسیتی

همانطور که در بالا ذکر شد، مبارزه برای منابع می تواند نه تنها اقتصادی، بلکه فیزیکی نیز باشد. در واقع بازیکنان می توانند با استفاده از جنگجویان پیشرفته زمین و منابع را از حریفان پس بگیرند. هر شخصیت (سایبری) دارای قدرت و توانایی های خاص خود و همچنین سلاح ها است: از تیغه های سامورایی گرفته تا جادوهای جادویی. بازیکنان می توانند از توانایی های رزمندگان استفاده کنند و همچنین آنها را ارتقا دهند و قدرت و نشاط آنها را افزایش دهند.

هر جنگجو همراه خود را دارد که در نبردها کمک می کند، یاران می کند یا در صورت آسیب دیدگی مالک را شفا می دهد.

شخصیت ها و قبیله های بازی

در مجموع، بازی 10 قبیله و 10 نوع قهرمان و همراه را ارائه می دهد که مهارت ها و قدرت های متفاوتی دارند.

در اینجا قهرمانان اصلی هستند سایبرسیتی.

سامورایی سایبری و شیبا اینو زرهی. او آخرین سنگر سنت و افتخار در دنیای دیستوپیایی بی عدالتی است. سلاح او روح اوست و جایی برای رحمت ندارد. بهترین دوست انسان، Armored Shiba Inu، با زره های سنگین آماده مبارزه تا پای جان در کنار مالک است.

هیج و روح سایبری. هیج با استفاده از لپ‌تاپ، نوع جدیدی از قدرت جادویی را مهار می‌کند. با این ابزار می تواند طلسم کند و حریفان خود را در برابر قدرت بی اندازه به لرزه درآورد. او توسط سایبر اسپیریت، نوعی روح، که از اینترنت آمده و در هواپیمای فانی گیر کرده، همراهی می‌کند.

Tech-Priest و Tech Octopus. کشیش فرقه ماشین مدتها پیش انسانیت خود را رها کرد و به ابزاری در ساخت و برنامه های فرقه تبدیل شد. برای تقویت کامل بدن خود برای اتحاد با ماشین تلاش می کند. همراه او یک حیوان دریایی منقرض شده به نام اختاپوس تک است.

ShapeShifter و Nyanko. در گذشته، آن‌ها شخصیت‌هایی از انیمه‌های بسیار محبوب بودند، اما این جانوران از طریق قدرت اراده محض هواداران جهانی خود در واقعیت ظاهر شدند.

خون آشام و خفاش سایبری. روح دیجیتالی او برای انتخاب تغذیه جدید آماده است. خفاش سایبر بیشتر از سازندگان عمر کرد و اکنون آزادانه اجرا می شود و جمعیت شهر سایبر را به وحشت می اندازد. به دلیل طبیعت سرکش خود، آنها را فقط می توان توسط شخصی واقعاً وحشتناک رام کرد.

جنگنده خیابانی و گربه ولگرد. مردی با دستان مسلح که یک گربه ولگرد او را همراهی می کند. برخلاف اجدادش، او بسیار بزرگتر از یک گربه معمولی با عقل و درندگی است.

مزدور و یاپتوس. قهرمان وحشی سایبر سیتی با یک ماشین جنگی پرنده با هوش مصنوعی همراه است. با توجه به هوش مصنوعی پیشرفته آنها با احساسات اولیه و زمان سپری شده با صاحب، بسیاری از جانبازان آنها را نوعی حیوان خانگی می دانند، حیوان خانگی بسیار کشنده.

بوکانیرز و طوطی ساعتی. این مرد مانند یک دزد دریایی مدرن به نظر می رسد، همراه با طوطی ساعت، یک همراه وفادار کسانی که زندگی ماجراجویی و دزدی را انتخاب می کنند.

Paladins و MechAngel. تیغه او به آینده سفر کرده است تا نظم بدهد. Paladins توسط MechAngel پشتیبانی می شود، که تلاشی برای بازسازی شخصیت ها از متون مذهبی طولانی مدت از بین رفته است.

Scavengers و پهپاد چند منظوره همراه. لاشخورها برای غنیمت در خیابان ها پرسه می زنند. همراهان آنها، هواپیماهای بدون سرنشین چند منظوره، به فراموش کردن خلوت یکپارچه وجود مدرن کمک می کنند. این پر از شگفتی است زیرا حتی سازندگان آن گاهی اوقات نمی دانند از چه ساخته شده است.

برای به دست آوردن شخصیت، سلاح و همراهان، باید یکی از سه جعبه را خریداری کنید. هر جعبه حاوی یک یا چند شخصیت و سلاح، همراهان و یک قطعه زمین است.

بازار NFT

بازار CyberCity NFT فعال است. اکنون بازیکنان می توانند دارایی های ارزشمند NFT را بخرند، بفروشند و معامله کنند. یک تیزر کوچک در اینجا – بازیکنان می توانند NFT های خود را برای یافتن سایبری های ارزشمند خود در داخل جعبه باز کنند، اما بهتر است آنها را بلافاصله پس از انتشار ویژگی جدید Secret Missions توسط IDO CyberCity نگه دارید تا بازیکنان بتوانند توکن CYBR کسب کنند.

چگونه با CyberCity درآمد کسب کنیم

این بازی مکانیزم های درآمد فعال و غیرفعال را ارائه می دهد که در دسترس هر کاربر است.

درآمد منفعل توسط چندین منبع تامین می شود. در مرحله اول، کاربران می توانند از مالکیت زمین های مجازی در شهر مجازی Cyber.City سود ببرند. برای این کار کافی است یک قطعه زمین خاص خریداری کنید. اگر کاربر قطعه زمین خود را ارتقاء دهد، یعنی نوعی ساختمان بسازد یا مقیاس آن را افزایش دهد، هزینه آن افزایش می یابد و در نتیجه درآمد مالک نیز افزایش می یابد. ثانیاً کاربر می تواند در هر زمان سایت خود را بفروشد و از فروش سود کند.

درآمد فعال به طور مستقیم به حرفه ای بودن و سطح بازیکن بستگی دارد. شما می توانید توکن های CYBR را از:

  1. فروش منابع داخل بازی برای CYBR، یعنی فروش منابع درون بازی به سایر بازیکنان برای توکن CYBR داخل بازی با توافق دوجانبه بین بازیکنان
  2. فروش NFT برای CYBR در بازار به سایر بازیگران
  3. حمله به سلول های بازیکنان دیگر به منظور سرقت توکن های CYBR. بازیکن می تواند یک دسته تشکیل دهد و آن را به سلول دشمن بفرستد، اگر قدرت تیم مهاجم بازیکن بیشتر باشد، بخشی از توکن های CYBR را می گیرد، اگر کمتر باشد، فقط انرژی خرج می کند.
  4. نبرد با بازیکنان دیگر که در آن بازیکن می تواند منابع و ارز CYBR را در صورت پیروزی به دست آورد

توکن CYBR به عنوان وسیله ای برای پرداخت در بازی استفاده می شود. این یک توکن درون بازی است که به عنوان وسیله پرداخت داخلی استفاده می شود. علاوه بر این، کاربران برای تکمیل مراحل و انجام ماموریت ها در توکن CYBR پاداش دریافت می کنند. انواع دیگری از درآمد نیز برای بازیکنان در دسترس خواهد بود، مانند کشاورزی و شرط بندی.

قبلاً در ماه آوریل، شرکت توسعه‌دهنده فروش توکن CYBR (IDO) را برگزار می‌کند، که در آن همه می‌توانند برای خرید NFT و ارتقای قهرمانان خود، سکه‌های کریپتو خریداری کنند. جزئیات اینجا.

نتیجه

CyberCity یک بازی منحصر به فرد Play2Earn با گیم پلی عالی و شخصیت های NFT با دو نوع درآمد فعال و غیرفعال ارائه می دهد که به لطف آن هر کاربری می تواند از شرکت در بازی درآمد کسب کند، حتی اگر یک گیمر فعال نباشد. سازندگان بازی قول عرضه آن را در نیمه اول سال 2022 می دهند و نسخه کامل CyberCity در سال 2022 در دسترس خواهد بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر