برمودا

    • مقامات برمودا می‌گویند شفافیت در مقررات، پروژه‌های ارز دیجیتال بیشتری را بدون توجه به شرایط بازار جذب می‌کند.
    • مقامات پولی برمودا مجوز 14 شرکت دارایی دیجیتال، از جمله چهار شرکت ارز دیجیتال را در سال 2022 صادر کرده است.
    • از جمله شرکت های دارای مجوز می توان به صادرکننده USDC، BlockFi، Bittrex Inc و غیره اشاره کرد.

بر اساس مقاله ای در وال استریت ژورنال، مقامات برمودا مطمئن هستند که شفافیت آنها در مورد مقررات دارایی دیجیتال بیشتر را جذب خواهد کرد پروژه های ارز دیجیتال بدون توجه به شرایط بازار

که در گزارش جیسون هیوارد، وزیر اقتصاد و کار برمودا که در 3 ژوئن 2022 منتشر شد، گفت:

ما از کاهش ارزش اخیر در قیمت ارزهای دیجیتال آگاه هستیم و مطمئن هستیم که توانایی جزیره برای تبدیل شدن به هاب ارز دیجیتال را تهدید نمی کند. این رکود صنعت احتمالاً هدف ما را پیش برده و بر رشد بلندمدت و نقش ما در این بخش تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

به گفته هایوارد، فرآیند صدور مجوز برمودا را می توان به سه مرحله تقسیم کرد: مجوز آزمایشی «جعبه شنی»، مشابه آنچه در رژیم صدور مجوز بیمه فناوری جزیره استفاده می شود. مجوز اصلاح شده؛ و در نهایت مجوز کامل.

به گفته دیوید شوارتز، رئیس انجمن تجارت بین المللی و مالی، برمودا در حال حاضر راه را در ایجاد زیرساخت برای صنعت کریپتو پیشرو است. این یک چارچوب جامع برای تنظیم دارایی های دیجیتال دارد و به همان اندازه کنترل های ضد پولشویی خود را تشدید کرده است. گروه ویژه اقدام مالی، یک سازمان مستقر در پاریس که استانداردهای قانون مبارزه با پولشویی را تعیین می کند، برمودا را در این زمینه تحسین کرد.

از سال 2018، برمودا یک رژیم نظارتی را اعمال کرد که بر عرضه اولیه سکه و دارایی های تجاری دیجیتال حاکم است. این امر مستلزم کسب مجوزهای لازم برای کسب و کارهای ارز دیجیتال برای فعالیت از اداره پولی برمودا (BMA) بود.

به گفته کریگ سوان، مدیر اجرایی BMA، این کشور مجوز 14 شرکت دارایی دیجیتال از جمله چهار شرکت ارز دیجیتال را در سال 2022 صادر کرده است. ; BlockFi، یک استارت آپ وام دهنده ارز دیجیتال؛ و Bittrex Inc، یک صرافی ارزهای دیجیتال.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر