برنامه‌های کوین‌بیس برای خرید شرکتی که پشت مرکادو بیت‌کوین قرار دارد، از بین می‌رود: گزارش

صرافی ارز دیجیتال قبلاً از خرید پلتفرم زیرساخت بلاک چین Bison Trails و همچنین پلتفرم Routefire خبر داده بود.

Coinbase و شرکت برزیلی 2TM، شرکت مادر Mercado Bitcoin، طبق گزارش‌ها، مذاکرات پیرامون صرافی ارز دیجیتال خرید این شرکت را لغو کرده‌اند.

بر اساس گزارش سه شنبه بلومبرگ، 2TM و Coinbase دارند پایان یافت بحث در مورد صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده برای خرید این شرکت برزیلی که بیش از 2 میلیارد دلار ارزش داشت. مشخص نیست که چه چیزی منجر به انجام نشدن خرید احتمالی شده است، زیرا گزارش شده است که 2TM از اظهار نظر خودداری کرده و سخنگوی Coinbase گفته است که صرفاً “متعهد به بازار برزیل است.”

به عنوان شرکت مادر Mercado Bitcoin – یکی از بزرگترین شرکت های کارگزاری ارز دیجیتال در آمریکای لاتین – 2TM وضعیت تکشاخ آن را تثبیت کرد در ژوئیه 2021 پس از یک دور سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری، شرکت را جلوتر از ارزش گذاری 2 میلیارد دلاری سوق داد. Cointelegraph در ماه مارس گزارش داد که 2TM 2.2 میلیارد دلار ارزش دارد پیش از برنامه های گزارش شده Coinbase برای خرید شرکت علاوه بر این، 2TM سهام کنترلی را به دست آورد در صرافی کریپتولوجا مستقر در لیسبون در ژانویه.

گزارش سرمایه گذار نهادی Coinbase در مورد آمریکای لاتین از دسامبر 2021 پیشنهادی علاقه به گسترش عملیات در برزیل. در ماه آوریل، سنای برزیل قانون تنظیم ارزهای دیجیتال را تصویب کرد در کشور، انتظار می رود که تا پایان سال 2022 توسط رئیس جمهور ژایر بولسونارو امضا شود. ریودوژانیرو، دومین شهر پرجمعیت برزیل، همچنین در ماه مارس اعلام کرد که بیت کوین را می پذیرد.بیت کوین) پرداخت برای مالیات های مربوط به املاک شهری در محدوده شهر از سال 2023 شروع می شود.

مربوط: نسخه برزیلی کوین تلگراف از 10 نفر برتر در حوزه کریپتو و بلاک چین رونمایی می کند

یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در ایالات متحده، Coinbase گزارش شده است که پیشنهاداتی برای خرید سایر شرکت های ارز دیجیتال و بلاک چین در سراسر جهان ارائه کرده است. در ژانویه 2021، Coinbase خرید را اعلام کرد پلتفرم زیرساخت بلاک چین Bison Trails و همچنین پلتفرم Routefire برای افزایش اجرای تجارت. در ماه آوریل، Cointelegraph گزارش داد که مبادله بوده است قصد خرید شرکت بزرگ ارز دیجیتال BtcTurk در ترکیه را دارد به مبلغ 3.2 میلیارد دلار

کوین تلگراف با 2TM تماس گرفت، اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس