برنامه تلفن همراه AMC Theaters Dogecoin، Shiba Inu و موارد دیگر را می پذیرد

آدام آرون، مدیر اجرایی AMC Theater فاش کرد که اپلیکیشن‌های موبایل iOS و Android از طریق ادغام با BitPay، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بیت‌کوین، پرداخت‌های ارز دیجیتال را می‌پذیرند.

AMC Theatres، یک زنجیره سینمای آمریکایی طرفدار ارز دیجیتال، خدمات اپلیکیشن موبایل خود را برای پذیرش Dogecoin به روز کرد.DOGE)، شیبو اینو (SHIB) و سایر ارزهای دیجیتال به عنوان پرداخت در سراسر ایالات متحده.

AMC Theaters برای اولین بار در ۱۲ نوامبر ۲۰۲۲ شروع به پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال کرد که به مشتریان اجازه می‌داد تا با استفاده از بیت‌کوین بلیت‌های فیلم را به صورت آنلاین خریداری کنند.بیت کوین)، اتر (ETH)، بیت کوین کش (BCH) و لایت کوین (LTC).

در 6 ژانویه 2022، آدام آرون، مدیر عامل AMC Theatres، قول داده کاربران از طریق یک توییت برای اضافه کردن نشانه‌های میم DOGE و SHIB تا مارس. در حالی که با کمی تاخیر، تیم آرون تحویل داده شد.

در این اطلاعیه، آرون فاش کرد که برنامه‌های موبایل AMC Theaters iOS و Android می‌توانند از طریق ادغام با BitPay، ارائه‌دهنده خدمات پرداخت بیت‌کوین، پرداخت‌های ارز دیجیتال شده را بپذیرند.

با این حال، نام سایر ارزهای دیجیتالی که به تازگی پشتیبانی می شوند هنوز فاش نشده است. برای استفاده از این ویژگی، به کاربران در ایالات متحده توصیه می شود که آخرین نسخه برنامه تلفن همراه را دانلود کنند.

مربوط: فین‌تک سنگاپور پرداخت‌های بیت‌کوین را برای بازرگانان با مشارکت BitPay اضافه می‌کند

Nium، یک شرکت پرداخت مرزی مستقر در سنگاپور، یک راه حل مبتنی بر API را با همکاری BitPay منتشر کرد که به کسب و کارها اجازه می دهد پرداخت های ارز دیجیتال را شروع کنند – از BTC و ETH شروع کنند.

همانطور که قبلاً Cointelegraph گزارش داده بود، پرداخت‌های ارز دیجیتال شده از طریق BitPay تبدیل شده و در روز کاری بعد به حساب‌های تاجران به دلار آمریکا یا سایر ارزهای فیات ارسال می‌شوند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس