برنامه حرکت برای کسب درآمد مبتنی بر بلاک چین پس از ارتقا تحت حملات DDoS قرار می گیرد

علاوه بر تلاش برای خلاص شدن از تقلب و ربات ها، Stepn همچنین در تلاش است تا دسترسی پلتفرم خود را برای کاربران در سرزمین اصلی چین محدود کند.

برنامه حرکت برای کسب درآمد مبتنی بر Solana، Stepn حملات متعدد انکار سرویس (DDoS) را پس از پیشرفت پلتفرم با ارتقای عمده ضد تقلب گزارش کرده است.

Stepn در تاریخ 5 ژوئن در توییتر به گزارش که این پلتفرم متحمل تعدادی از حملات DDoS شده است که باعث تعمیر و نگهداری بازیابی و عملکرد نامناسب مرتبط شده است.

طبق این بیانیه، Stepn انتظار داشت سرورها را تا 12 ساعت ایمن و بازیابی کند، اما تا زمان نگارش این مقاله به مدت 20 ساعت به روز رسانی را ارسال نکرده است.

مهندسان ما سخت کار می کنند تا مشکلات را برطرف کنند. پس از تکمیل بهبودی در اینجا اعلام خواهیم کرد. از صبر همه شما بسیار سپاسگزارم.» Stepn نوشت.

این حملات اندکی پس از استپن انجام شد معرفی کرد سیستم ضد تقلب آن به نام «مدل استپن برای ضد تقلب» یا SMAC در 3 ژوئن شناخته می‌شود. هدف این سیستم حذف کاربران جعلی از پلتفرم و همچنین جلوگیری از داده‌های حرکت تقلبی در برنامه Stepn در تلاشی است تا کسب سود ناعادلانه از پلتفرم

در توضیحات سیستم ضد تقلب آمده است: «سیستم SMAC به‌طور خاص شبیه‌سازی حرکت را با اصلاح داده‌های واقعی راه رفتن/دویدن، به لطف الگوریتم یادگیری ماشینی ما، هدف قرار می‌دهد.

Stepn بلافاصله پس از ادامه ارتقاء، مشکلات اصلی پلتفرم را گزارش کرد و SMAC به اشتباه برخی از کاربران واقعی را به عنوان ربات شناسایی کرد. مشکلات دیگر شامل مشکلات شبکه ناشی از “حمله 25 میلیون DDOS” و همچنین ناتوانی موقت در ردیابی هر ربات در پلتفرم بود.

“ما عمیقا برای ناراحتی ایجاد شده برای کاربران متاسفیم. به‌روزرسانی ضد تقلب ممکن است کوچک به نظر برسد، اما در واقع سنگ بنای مهم توسعه بلندمدت Stepn است.

با وجود مشکلات DDoS پلتفرم، توکن بومی Stepn، توکن ساتوشی سبز (GST)، طی چند روز گذشته کاهش چشمگیری نداشته است. برعکس، GST در 24 ساعت گذشته حدود 10 درصد افزایش یافته است. تجارت 1.04 دلار در زمان نوشتن. بر اساس داده های CoinGecko، ارزش بازار این توکن به 624 میلیون دلار می رسد.

نمودار قیمت هفت روزه توکن ساتوشی سبز. منبع: CoinGecko

مربوط: مردم می‌خواهند برای تمرین در Metaverse: Survey پول ارزهای دیجیتال دریافت کنند

استپن که در دسامبر 2021 راه اندازی شد، یک بازی توکن غیرقابل تعویض موبایل (NFT) است که به کاربران امکان می دهد با پیاده روی، آهسته دویدن یا دویدن در فضای باز با کفش ورزشی NFT، توکن کسب کنند. این بازی دارای یک سیستم توکن دوگانه، از جمله توکن GST و رمز حکومت (GMT) است.

این خبر به عنوان Stepn منتشر می شود آماده می کند تا اواسط جولای در دسترس بودن پلتفرم خود را برای کاربران سرزمین اصلی چین محدود کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس