Lympo_NFT_platform_hecked_for_18_7_million

    • Animoca Brands اخیراً Eden Games را به مجموعه خود اضافه کرده است.
    • سپس Animoca همچنین فاش کرد که Darewise Entertainment را خریداری خواهند کرد.
    • Darewise Entertainment موافقت کرد که 70 درصد از سهام شرکت را به Animoca بدهد.

برندهای آنیموکاشرکت مادر The Sandbox، بازی Eden Games را در روز سه‌شنبه 12 آوریل به مجموعه خود اضافه کرد. برخی از این بازی ها عبارتند از Gear.Club و همچنین سری Test Drive.

Animoca امیدوار است که این خرید Eden Games اکوسیستم REVV Motorsport بازی‌های مسابقه‌ای مبتنی بر بلاک چین در Polygon را بهبود بخشد.

سپس Animoca همچنین روز چهارشنبه فاش کرد که Darewise Entertainment را نیز خریداری خواهد کرد. این یک استودیوی بازی سازی مستقر در پاریس است که توسط مدیران سابق یوبی سافت و دیگر اسطوره های صنعت بازی تاسیس شده است.

Darewise در حال حاضر در حال توسعه یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین (MMORPG) با قابلیت بازی برای کسب درآمد (P2E) است. این بازی Life Beyond نام خواهد داشت.

طبق گفته VentureBeat، Darewise Entertainment موافقت کرد که 70 درصد از سهام شرکت را به Animoca بدهد.

Yat Siu اظهار داشت که یکی از دلایل این خرید تیم بسیار با تجربه در Darewise است که خود در فرنچایزهای بازی مانند Assassin’s Creed و The Division مشارکت دارند.

به دلیل این تیم بسیار با تجربه درگیر در ایجاد و توسعه Life Beyond، Siu گفت: “انتظار بسیاری از همکاری‌ها، مشارکت‌ها و تجربیات تعاملی و بالاترین سطح کیفیت را داریم.”

Animoca همچنین بیان کرد که Life Beyond در یک ماموریت است تا “بازیکنان را برای تصمیم گیری در سطح فردی از طریق انتخاب های بازی خود و همچنین به طور جمعی با تصمیم گیری های مهم در جهت آینده بازی، توانمند کند.”

در اخبار دیگر، اخیراً Animoca یکی از شرکت‌هایی بود که یک دور اولیه 5 میلیون دلاری را برای بازی موبایل P2E Blast Royale رهبری کرد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر