پذیرش بیت کوین در بخش های مختلف افزایش یافته و به عنوان یک استاندارد در صنعت ورزش در حال ظهور است. با نشان دادن این روند، یک برنده UFC درخواست کرده است که پاداش خود را به بیت کوین پرداخت کند، و بر این نکته تاکید دارد. برجستگی روزافزون ارز دیجیتال در بخش ورزش.

بیت کوین به قیمت منتخب برنده UFC تبدیل شد

رناتو مویکانو، هنرمند حرفه ای رزمی ترکیبی (MMA) و برنده UFC 300 برزیلی، در تاریخ 14 آوریل در X (توئیتر سابق) شرکت کرد. تقاضا که پاداش 300000 دلاری او باید به بیت کوین پرداخت شود. این بیانیه برای علاقه مندان به کریپتو در زیر این نظر شگفتی خوشایند بود، زیرا بسیاری از موضع جدید او در مورد محبوب ترین ارز دیجیتال در جهان حمایت کردند.

روز شنبه، 13 آوریل، مویکانو MMA آمریکایی، جالین ترنر را در UFC 300 ناک اوت کرد و به سومین برد متوالی خود دست یافت. پس از این مسابقه پیروزمندانه، مویکانو میکروفون را در دست گرفت تا یک سخنرانی سریع اما قدرتمند ارائه دهد.

برنده UFC بیان عشق او به آمریکا، با تأکید بر تحسین خود از قانون اساسی و حق اساسی آزادی بیان که توسط متمم اول حمایت شده است. او مشتاقانه توصیه کرد که هر کسی که واقعاً کشور خود را دوست دارد، آموزه های لودویگ فون میزس، اقتصاددان مکتب اتریشی آمریکایی را که به خاطر کتابش «شش درس از مدرسه اقتصاد اتریش» شهرت دارد، مطالعه کند.

شش درس میزس تلفیقی از دیدگاه های نویسنده در مورد آن است تورم، سرمایه داری، سوسیالیسم، مداخله گرایی، سرمایه گذاری خارجی و سیاست. مویکانو مردم را به خواندن این کتاب تشویق کرده است و به این نکته اشاره می‌کند که درک اصول اقتصادی آن می‌تواند کمک قابل توجهی به توسعه و شکوفایی کشور کند.

جالب اینجاست که شش درس میزس نیز کتابی است که بسیاری آن را سنگ بنای آن می دانند درک بیت کوین. این درس ها بینش های ارزشمندی را برای پرداختن به چالش های اقتصادی مدرن ارائه می دهد که برخی از آنها بیت کوین به طور موثر امروز را برطرف می کند.

به عنوان یک دارایی دیجیتال که تصور می شود فروشگاه دیجیتال نهایی ارزش، بیت کوین می تواند به عنوان یک محافظ در برابر تورم اقتصادی عمل کند و مکانی امن برای سرمایه گذاران برای حفظ ثروت خود در میان آشفتگی های اقتصادی فراهم کند. این ارز دیجیتال نیز قبلا به عنوان یک تلقی می شد شاخص اصلی تورم، نشان می دهد که بیت کوین می تواند برای ردیابی حرکت های تورمی استفاده شود.

ظهور کریپتو در بخش ورزش

از زمان پیدایش، ارزهای دیجیتال به سرعت در بخش‌های مختلف رشد کرده‌اند و راه‌حل‌هایی برای محدودیت‌های سیستم‌های مالی سنتی ارائه می‌کنند. این گسترش سریع نه تنها بر پذیرش فزاینده و پذیرش بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه در بخش‌های مختلف، اما افزایش علاقه را نیز برجسته می‌کند در میان ورزشکاران و سازمان های ورزشی

در حالی که مویکانو با درخواست برای پرداخت پاداش خود به ارز رمزپایه محبوب، Vechain، یک بلاک چین سازگار با قراردادهای هوشمند، از بیت کوین حمایت کرد. فرود آمد یک همکاری پنج ساله 100 میلیون دلاری در وزن سنگین با UFC در 13 آوریل.

علاوه بر این، اوایل سال 2022، شرکت هنرهای رزمی ترکیبی اعلام کرد که پاداش جنگنده خود را در ارزهای دیجیتال پرداخت می کند. این تحولات به طور موثر برجسته می کند افزایش ارزهای دیجیتال در بخش ورزش، فراتر از UFC گسترش می یابد و شامل سایر ورزش ها مانند فوتبال، NBA و غیره می شود.

BTC price reclaims $66,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Bitcoin News، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر