بریتانیا

    • بریتانیا با قوانین استیبل کوین و NFT، یک «مرکز جهانی» برای تجارت کریپتو خواهد بود.
    • دولت فناوری دفتر کل توزیع شده را برای صدور بدهی دولت اتخاذ خواهد کرد.
    • وزارت خزانه داری بریتانیا قصد دارد ناشران استیبل کوین را تنظیم کند تا ارزش دارایی های سنتی مانند دلار آمریکا را تقلید کند.

در دولت انگلستان قصد دارد تبدیل به یک “هاب جهانی” برای تجارت کریپتو شود. آنها قانون جدید استیبل کوین، رویال منت NFT و ترتیبی از ابتکارات دیگر را برای جلب رضایت شرکت‌های دارایی دیجیتال پیشنهاد می‌کنند.

وزیر شهر جان گلن در سخنرانی خود گفت که دولت متعهد است نشان دهد که بریتانیا برای تجارت باز است و برای شرکت های ارز دیجیتال باز است.

ما فکر می کنیم کریپتو پتانسیل زیادی دارد. ما استانداردهای خود را کاهش نخواهیم داد، اما نگرش بی طرفانه خود را از نظر فناوری حفظ خواهیم کرد.”

دولت بریتانیا قصد دارد ایده اتخاذ فناوری دفتر کل توزیع شده برای صدور بدهی های دولتی را بررسی کند. علاوه بر این، صدراعظم ریشی سوناک، رویال ضرابخانه را به تولید NFT تا تابستان به عنوان «نشانه ای از رویکرد آینده نگر» سفارش داده بود.

شرکت‌هایی که در مراکز مالی مانند بریتانیا و ایالات متحده فعالیت می‌کنند، فشار بر دولت‌ها، تنظیم‌کننده‌ها و سیاستمداران را افزایش می‌دهند تا قوانین و مقررات شفاف‌تری در مورد دارایی‌های دیجیتال ارائه کنند.

وزارت خزانه داری بریتانیا نیز از برنامه های مدت ها انتظار برای تنظیم مقررات پرده برداری کرد استیبل کوین صادرکنندگان، که ارزهای ارز دیجیتال شده برای تقلید از ارزش دارایی های سنتی مانند دلار آمریکا طراحی شده اند. هدف خزانه داری این است که مقررات موجود حاکم بر پول الکترونیکی، مانند پول نگهداری شده در برنامه های تلفن همراه را اصلاح کند تا شامل استیبل کوین ها شود و آنها را تحت صلاحیت اداره رفتار مالی قرار دهد.

ایان تیلور، مدیر اجرایی سازمان صنعتی CryptoUK، که در ماه‌های اخیر لابی‌گری نمایندگان مجلس را افزایش داده است، «تغییر لحن» دولت را تحسین کرد.

دولت در ابتدای سال اعلام کرد که با تبلیغات فریبنده ارزهای دیجیتال مقابله خواهد کرد و آنها را مشمول مقررات مشابه تبلیغات مالی سنتی خواهد کرد.

دولت اکنون دامنه فعالیت مقررات ارزهای دیجیتال خود را گسترش خواهد داد تا تجارت ارزهای دیجیتال و اظهار نظر در مورد قوانین جدید را به منظور ایجاد یک چارچوب پیشرو در جهان برای بقیه صنعت، شامل شود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر