متاورس

    • دو تا از بزرگترین سازمان های هتلداری در حال ورود به دنیای متاورس هستند.
    • هر دو سازمان املاک میلیارد دلاری خود را در Sandbox و Decentraland خواهند ساخت.
    • M Social و MetaGreen جوامع سازگار با محیط زیست و پایدار را دوباره تعریف خواهند کرد.

Millennium Hotel & Resorts و Regal Hotels Group، دو تا از بزرگترین سازمان های هتلداری آسیا، با ساخت مناطق مجازی در Decentraland و The Sandbox وارد دنیای متاورس شده اند.

Millennium Hotels & Resorts یک برند مهمان‌نوازی توسعه شهر است که متعلق به میلیاردر سنگاپوری Kwek Leng Beng است، در حالی که Regal Hotels Group سرمایه‌گذاری از خانواده میلیاردر هنگ‌کنگ است.

هر دو هتل زنجیره ای دارایی های مجازی را در فراجهان Decentraland و Sandbox خریداری کرده اند.

Millennium Hotels & Resorts گفته است که هتلی را در ماورای پلتفرم بازی بلاک چین Decentraland ایجاد خواهد کرد که در آن کاربران می‌توانند دارایی‌های درون بازی را بسازند، بخرند و معامله کنند و در عین حال با سایر بازیکنان نیز تعامل داشته باشند.

این هتل مجازی “M Social Decentraland” نام خواهد داشت. ماموریت آن تبدیل شدن به مکانی برای اجتماع و تجربه محیط واقعیت مجازی در Decentraland است.

به گفته منابع، انتظار می‌رود این هتل در ماه مه افتتاح شود و بازدیدکنندگان می‌توانند با آواتارهایی صحبت کنند که آنها را در ساختمان راهنمایی می‌کند و حتی به آنها فرصتی می‌دهد تا شگفتی‌های هتل در دنیای واقعی را ببرند.

رئیس اجرایی توسعه شهر، کوک لنگ بنگ، در ادامه نسبت به این همکاری ابراز امیدواری کرد:

ما امیدواریم که با ایجاد ماجراجویی های آنلاین که با رویدادهای زندگی واقعی ادغام می شود، مهمان نوازی را از طریق M Social Decentraland دوباره تعریف کنیم.

کوک اظهار داشت که این هتل راه‌هایی را برای مشارکت در پلتفرم متاورس بررسی خواهد کرد. آنها همچنین تلاش خواهند کرد تا هتل مجازی را با تعطیلات واقعی مانند روز ولنتاین و سال نو مرتبط کنند.

به طور همزمان، گروه هتل رگال این هفته تأیید کرد که در حال ساخت «شهر سبز» بر روی پلت فرم بازی بلاک چین Sandbox است. MetaGreens، اولین کلان شهر سبز در Metaverse، این اطلاعیه را در توییتی به اشتراک گذاشت:

طبق گفته هتل های Regal، شرکت هتلداری خانوادگی Lo نام شهر مجازی را “MetaGreen” گذاشته است و قصد دارد “انتخاب های دوستدار محیط زیست را ترویج کند و جامعه ای پایدار برای حمایت از اقتصاد دایره ای ایجاد کند.” یک مرکز همایش نیز ساخته خواهد شد که در آن کنفرانس‌هایی در مورد نگرانی‌های محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) در پلتفرم بازی بلاک چین Sandbox برگزار می‌شود.

متا گرین که در ماه اکتبر افتتاح می شود، همچنین شامل یک مرکز خرید با همکاری بانک هانگ سنگ و سایر برندهای خرده فروشی، یک گالری هنری، یک مزرعه زیست محیطی و یک آکادمی است که با همکاری دانشگاه هنگ کنگ، پایداری را ارتقا می دهد.

علاوه بر این، گزارش شد که سندباکس فروش زمین Mega City 2 را در 28 آوریل آغاز کرد. بسیاری از بازیگران مهم از صنعت مهمان‌نوازی، فرهنگ، رسانه، گردشگری، آموزش، بانکداری، سرمایه‌گذاری، موسیقی و صنایع سرگرمی حضور داشتند و گروه هتل‌های رگال از جمله آنها بود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر