بلاک چین عمومی Kadena برنامه کمک هزینه 100 میلیون دلاری Web3 را راه اندازی کرد

توسعه وب 3 به اولویت اصلی صنعت بلاک چین تبدیل شده است زیرا ارائه دهندگان زیرساخت به دنبال فعال کردن اقتصاد جدید اینترنتی هستند.

بلاک چین اثبات کار (PoW) Kadena یک برنامه کمک هزینه 100 میلیون دلاری را برای تشویق توسعه وب 3 در پلتفرم خود راه اندازی کرده است که به طور بالقوه در را برای موارد استفاده بیشتر برای پروتکل لایه-یک باز می کند.

برنامه کمک مالی توسعه Kadena Eco است، ابتکاری که برای رشد اکوسیستم Kadena از طریق توسعه بازی، متاورس، توکن غیرقابل تعویض (NFT)، مالی غیرمتمرکز (DeFi) و پروژه های Web3 طراحی شده است.

استوارت پوپجوی، بنیانگذار و مدیر عامل Kadena، گفت که شرکت او “منابع خزانه داری” را برای تقویت پایداری طولانی مدت پروتکل به کار خواهد گرفت.

Web3، که تبدیل به نوعی عبارت جامع برای تکرار بعدی شده است اینترنت مبتنی بر بلاک چین، مورد توجه قابل توجهی از طرف سرمایه گذاران خطرپذیر قرار گرفته است. کوین تلگراف اخیراً در مورد راه اندازی دو صندوق توسعه دهنده Web3 از صرافی های ارز دیجیتال گزارش داده است KuCoin و CoinDCX به ترتیب 100 میلیون دلار یا 135 میلیون دلار ارزش دارد.

در همین حال، ارائه دهندگان گره غیرمتمرکز برای ارائه زیرساخت های مورد نیاز برای پیشبرد عملکردهای Web3 قدم برداشته اند. با این حال، رقابت شدید است زیرا ارائه دهندگان قدیمی Web2، از جمله خدمات وب آمازون، Azure و Infura، به عنوان بازیگران زیرساخت اولیه در اقتصاد Web3 ظاهر شده اند.

مربوط: قیمت Kadena پس از راه‌اندازی پروتکل جدید و فهرست صرافی‌های بزرگ تا 40 درصد افزایش یافت

برای پشتیبانی از توسعه Web3 بر روی پلتفرم خود، Kadena معماری مقیاس‌پذیر و قراردادهای هوشمند را ارائه می‌کند که توسط مکانیزم اجماع PoW به نام Chainweb پشتیبانی می‌شوند. از نظر تئوری، Chainweb است گفت برای پشتیبانی از توان عملیاتی بالا بدون نیاز به استقرار راه حل های مقیاس بندی لایه دو.

کریپتوکارنسی بومی کادنا، KDA، با سرمایه کلی تقریباً 925 میلیون دلار در زمان نگارش مقاله، در بین 100 ارز برتر CoinMarketCap قرار گرفته است. KDA در اوایل این ماه پس از راه‌اندازی یک پروتکل قابلیت همکاری جدید و فهرست Binance به شدت افزایش یافت.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس