پروتکل انسانی

    • پروتکل HUMAN لایه هماهنگی بلاک چین خود را به نام پروتکل مسیریابی راه اندازی کرده است.
    • پروتکل مسیریابی اکنون چندین جزء مهم شبکه را مدیریت می کند.
    • توکن HMT در مرکز پروتکل HUMAN قرار دارد و فعالیت های شبکه را تسهیل می کند.

پروژه غیرمتمرکز محل کار HUMAN Protocol یک لایه هماهنگی بلاک چین به نام Routing Protocol اضافه کرده است. لایه اضافه شده عملکرد بلاک چین را در چندین سطح بهبود می بخشد.

پروتکل مسیریابی به‌عنوان یک محیط کار و جبران خدمات غیرقابل اعتماد، توانایی فروشندگان، انسان و ماشین را برای تعریف و استقرار مشاغل با برداشتن وزن از شهرت و ضبط اوراکل‌ها برای ثبت پاسخ‌های ارائه‌شده توسط کارگران و ارزیابی‌ها، بهبود می‌بخشد، در نتیجه تراکنش را افزایش می‌دهد. سرعت و وفاداری

پروتکل مسیریابی اکنون چندین مؤلفه مهم شبکه را مدیریت خواهد کرد، از جمله اثبات تعادل، مذاکره جبران خسارت، و شناسایی مولدهای شبکه، که امکان حاکمیت بهبود یافته با بهبودها و به روز رسانی های شبکه را فراهم می کند.

این همچنین با اجازه دادن به هجوم افرادی که می‌خواهند اجزای شبکه را استقرار و راه‌اندازی کنند، پلتفرم را باز می‌کند. همچنین اجرای بین شرکت‌کنندگان را حل می‌کند و به بازیگران مهم این توانایی را می‌دهد که در مورد تکمیل کار، تقویت اقتصاد شغلی و افزایش کارایی، رودررو شوند.

به عنوان یک پروژه منبع باز، پروتکل مسیریابی امکان مشارکت جامعه را فراهم می کند که یکپارچگی پایگاه کد را حفظ می کند. همانطور که پذیرش گسترش می یابد، پروتکل مسیریابی به عنوان پایه ای برای فرصت های دیگر در دنیایی که کار به صورت پویا در حال تغییر است عمل خواهد کرد.

آیا پروتکل HUMAN آینده کار است؟

با عواقب همه‌گیری COVID-19 و اقتصاد جهانی در حال افول، مفهوم محیط‌های کاری ایجاد شده تغییر کرده است. نمونه‌های اولیه برای سیستم‌های خودکار که اشتغال را در دهه آینده تعریف می‌کنند برای تغییر پارادایم مورد نیاز است.

با عبور کارگران و کارفرمایان از کهن الگوهای متمرکز، تمرکززدایی به بخشی از فرهنگ کار تبدیل خواهد شد. اتوماسیون در حال حاضر در مرکز توجه قرار گرفته است، زیرا منافعی ظاهر می شود – کاهش هزینه در عملیات، افزایش شایستگی، بهبود بهره وری، و کاهش هزینه انتقال برای جبران خسارت. یعنی علاوه بر امنیت و قابلیت اطمینان فناوری بلاک چین.

پروتکل های بلاک چین همه اینها و سپس مقداری را ارائه می دهند. استفاده از اپراتورهای شبکه، علاوه بر استقرار اوراکل های داده، تضمین کیفیت بهبود یافته ای را برای تمام مراحل کسب استعداد و استفاده فراهم می کند. ظهور سیستم های خودکار اجتناب ناپذیر است. تفاوت این است که نیروی کار غیرمتمرکز و خودکار امکان مقیاس بندی را فراهم می کند. این اجازه می دهد تا راه های جدیدی برای فهرست مشاغل و بهبود خوشه های کاری ارائه شود.

توکن HMT در مرکز قرار دارد پروتکل انسانی و فعالیت های شبکه را تسهیل می کند. کارگران بدون بار اضافی دپارتمان های حسابداری و سیستم های پرداخت مالیات با خطاهای انسانی حقوق دریافت می کنند.

این امر اقتصاد گیگ را به خط مقدم می‌آورد زیرا پرداخت‌های خرد انبوه مبتنی بر بلاک چین مزیت جدیدی را ایجاد می‌کنند. با وابستگی کمتر به تعهدات بلندمدت، کارفرمایان استانداردها را تعریف کرده و بدون نگرانی در مورد نتایج به اکوسیستم متصل خواهند شد. همه چیز از ابتدا تصمیم گیری می شود و فعالیت ها می توانند در پرواز اتفاق بیفتند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر