بنیانگذاران سولانا از کاردانو انتقاد می کنند، هاسکینسون پاسخ می دهد

  • چارلز هاسکینسون انتقادات وارده به کاردانو را به سخره می گیرد.
  • به طور خاص، یک کلیپ پادکستی که بنیانگذاران سولانا را در حال انتقاد از کاردانو نشان می‌دهد دوباره در توییتر ظاهر شد.
  • هاسکینسون که به دلیل احتیاط بیش از حد مورد انتقاد قرار می گیرد، پاسخ می دهد که “دوست دارد ببیند این بچه ها یک بیمارستان می سازند.”

چارلز هاسکینسون به انتقاد کاردانو از سوی بنیانگذاران سولانا پاسخ می دهد. در 2 ژوئن، کاربر توییتر spudiot1@ چارلز هاسکینسون را در توییتی با یک کلیپ پادکستی که بنیانگذاران سولانا – آناتولی یاکوونکو و راج گوکال – نشان می‌دادند، تگ کرد. قسمت پادکست 10 ماه پیش آپلود شد و یاکوونکو را نشان داد که از کاردانو به دلیل دقت بیش از حد انتقاد می کند.

در پاسخ، چارلز هاسکینسون این انتقاد را به سخره گرفت و گفت که “دوست دارد ببیند این بچه ها یک بیمارستان می سازند.”

کلیپ از یک بود قسمت آگوست 2021 از پادکست سوپرتیم توسط تنمای و آکشی. در زمینه، این کلیپ از بخشی از پادکست بود که در آن مجریان از بنیانگذاران سولانا خواستند زنجیره های مختلف را رتبه بندی کنند. یاکوونکو کاردانو را در رده دوم قرار داد و در مقدمه عقاید خود به شوخی گفت که محبوبیت “شل زدن به کاردانو” است.

از قضا ده ماه بعد این کلیپ دوباره ظاهر شد و سولانا برای هشتمین بار در سال 2022 آفلاین شد. دیروز، شبکه اصلی سولانا قبل از اینکه برای دومین بار در مدت زمان کوتاهی خاموش شود، در رسانه های اجتماعی غوغایی ایجاد کرد.

تقریباً چهار ساعت و نیم به دلیل تأخیر Solana Mainnet Beta از دست رفت. پس از این مدت زمان، اعتبار سنجی ها بالاخره توانستند سرویس را به شبکه اصلی بازگردانند.

پس از توقف سولانا، هاسکینسون توییت کرد پیوندی به ویدیویی که نحوه تعمیر کنسول‌های بازی ویدیویی قدیمی را آموزش می‌دهد و می‌گوید «این ممکن است کمک کند».

وقتی کاربری از خالق کاردانو پرسید که آیا فکر می‌کند غرور بیش از حد ممکن است مانند دو کوون و لونا شوخی بی‌رحمانه‌ای با او بازی کند، هاسکینسون پاسخ داد که هیچ چیز کاملاً ایمن نیست.

مشکل من و اینکه چرا توییت می کنم این است که ما توسط حامیان سولانا و لونا و جامعه به دلیل تلاش برای انجام کارها به روش درست با بررسی همتایان و روش های رسمی به منظور اجتناب از این مسائل، بی وقفه مورد تمسخر قرار گرفتیم.

در ماه می، Cardano در بازار نزولی پیشرفت کرد زیرا تقریباً 950 پیشنهاد را تأمین مالی کرده بود. کیف پول های زنجیره ای کاردانو نیز نسبت به ماه قبل 1.84 درصد افزایش یافته است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر