بنیانگذار شیبا اینو، پست‌های رسانه‌های اجتماعی را حذف می‌کند و از جامعه کناره‌گیری می‌کند

“من فقط یک مرد بی عواقب هستم که روی صفحه مهم ضربه می زند و قابل تعویض هستم. من ریوشی هستم.» بنیانگذار شیبا اینو قبلاً گفته بود.

نام مستعار شیبا اینو (SHIB) بنیانگذار «ریوشی» پس از حذف همه توییت‌ها و پست‌های وبلاگ خود در این هفته، از جامعه دور شد.

هویت ریوشی مانند ساتوشی ناکاموتو بنیانگذار بیت کوین (BTC) از زمان راه اندازی پروژه در آگوست 2020 ناشناخته مانده است.DOGE) بنیانگذاران بیلی مارکوس و جکسون پالمر

توسعه دهندگان اصلی مانند “Shytoshi Kusama” اظهار کرده اند که این پروژه ادامه خواهد داد و به “واقعیت بخشیدن به دیدگاه ریوشی و برنامه ریزی برای این آزمایش بزرگ” ادامه خواهد داد. اکوسیستم غیرمتمرکز memecoin.

ریوشی در چندین مورد اشاره کرده است که آنها در نهایت کنار خواهند رفت، زیرا آنها اغلب اهمیت و نقش خود را در شیبا اینو نادیده می گیرند. در یک پست Medium که از زمان حذف شده، موسس گزارش شده است گفت:

من از ابتدا گفته ام، من هیچکس نیستم، مهم نیستم. تلاش‌ها برای افشای نقاب از «هویت» من، حتی در صورت موفقیت‌آمیز بودن، کم‌کم خواهد بود. من فقط مردی هستم که بدون عواقب ضربه زدن به صفحه مهم و قابل تعویض هستم. من ریوشی هستم.»

همانطور که وجود دارد، حساب توییتر ریوشی هنوز فعال است، اما تمام فعالیت ها پاک شده است، در حالی که دو پست وبلاگ در مناقصه هستند. وداع با ارتش شیب هنوز در حالت متوسط ​​هستند. با این حال، برخی از اعضا پیشنهاد کرده اند که این پست ها ممکن است از یک کلاهبردار باشد که یک حساب کاربری جدید به نام ریوشی ایجاد کرده است.

به نظر می رسد این ایده قابل قبول است، همانطور که گزارش های قبلی در حال حاضر به وبلاگ ریوشی پیوند دارند برهنه پیام «کاربر حساب خود را غیرفعال یا حذف کرد»، علیرغم اینکه حساب دیگری از نام و تصویر نمایه او استفاده می‌کند.

من مهم نیستم و یک روز بدون اطلاع قبلی خواهم رفت. سوار SHIBA شوید و به سمت فرنز حرکت کنید،» در پست اول آمده است، در حالی که پست دوم اضافه می کند هر شیبارمی ریوشی است. نشان دهنده کسی نیست، بلکه شکوه شیبارمی است! پایان.”

صرف نظر از احمق بودن بالقوه در مدیوم، شیتوشی کوساما منتشر شده یک پست وبلاگ در 31 مه، خداحافظی با ریوشی و تکرار تعهد به دیدگاه بنیانگذار برای پیشرفت پروژه:

«روش ریوشی برای ناشناس ماندن و هیچ ورودی در جهت شیب، اسطوره‌های ما را عرفانی‌تر و تأثیرگذارتر می‌کند. ما از هیچ ساخته‌ایم، هرگز مبادله‌ای برای یک فهرست پرداخت نکرده‌ایم، و با رشد تصاعدی، توکن‌های «میم» را متحول کردیم.

«شیب، افسار، استخوان، درمان، شیبا سوآپ، شی، شیباریوم. همچنین به مفهوم مناطق شیب محلی (Meetups) مانند آنچه در ShibaZone و در نهایت Shibacon می بینیم توجه کنید. به نظر من، این دو جنبه اخیر بخشی از رشد ما هستند و همه پروژه‌های دیگر ما از یک یا چند مورد فوق پشتیبانی می‌کنند یا از آنها استفاده می‌کنند.»

مربوط: Shiba Inu یک مورد استفاده جدید دارد — خرید زمین در SHIB: The Metaverse

شایان ذکر است، این خبر تاثیر منفی بر قیمت SHIB نداشته است، به طوری که memecoin طی 24 ساعت گذشته 3.1 درصد افزایش یافته و در حدود 0.00001209 دلار است.

در حالی که این دارایی نسبت به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 0.00008616 دلار در اواخر اکتبر 2021، 86 درصد کاهش یافته است، به نحوی SHIB هنوز در مجموع 54 درصد در مقایسه با 12 ماه قبل رشد داشته است، چیزی که در بسیاری از دارایی های اصلی تکرار نشده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس