بنیانگذار مای‌اسپیس پیش‌بینی می‌کند که بازی‌های بلاک چین «مکان غالب» برای معاشرت باشد

کریس دی وولف، مدیرعامل و بنیانگذار سابق Myspace معتقد است که «بازی برای کسب درآمد نشان دهنده آینده بازی است».

در حالی که بسیاری از گیمرها به بازی‌های مبتنی بر بلاک چین انتقاد می‌کنند، کریس دی وولف، یکی از بنیان‌گذاران Myspace معتقد است که پذیرش در راه است زیرا مدل کسب‌وکار ذاتاً به بازیکنان کنترل بیشتری بر تجربیات درون بازی‌شان می‌دهد.

دی وولف، که اکنون مدیر عامل شرکت بازی سازی Jam City است، به کوین تلگراف گفت که “کیفیت بازی و نحوه تعامل و تعامل توسعه دهندگان با بازیکنان برای تعیین انتظارات” در نهایت می تواند درک شکاکان را تغییر دهد.

کریس دی وولف، بنیانگذار و مدیرعامل جام سیتی. منبع: Jamcity.com

مدیر عامل سابق مای اسپیس نیز ظهور بازی های وب 3 را با روزهای اولیه وب 2 مقایسه کرد. به گفته DeWolfe، بسیاری از تحلیلگران نسبت به قابلیت اجرا تبلیغات و مدل های تجاری Web2 تردید داشتند:

آنها همچنین در مورد کیفیت محتوای تولید شده توسط کاربر و اینکه آیا جالب است مطمئن نبودند، بنابراین به طور طبیعی نگرانی هایی در مورد پذیرش وجود داشت. با این حال، MySpace واقعاً یک نمونه عالی از اینکه محتوای تولید شده توسط کاربر چقدر قدرتمند می شود است.

به طور مشابه، DeWolfe گفت که با وجود شک و تردید در مورد کیفیت گیم پلی فعلی و نرخ پذیرش در بازی های بلاک چین، این صنعت با سرگرم کننده و جالب تر شدن بازی ها شکوفا خواهد شد:

این روزهای اولیه است، اما ما از آنچه می‌بینیم دلگرم هستیم و مطمئن هستیم که بازی‌های بلاک چین در صورتی که بازی‌های جذاب و سرگرم‌کننده باشند، همچنان مورد توجه قرار خواهند گرفت.»

در سال 2021، Jam City بخش بلاک چین خود را راه اندازی کرد و بازی بلاک چین “Champions: Ascension” را منتشر کرد. به گفته DeWolfe، بازی بر روی تعامل با جامعه تا جایی تمرکز دارد که یکی از فعال ترین اعضا را وارد داستان بازی می کند.

دی وولف همچنین تاکید می کند که سرگرمی های مبتنی بر بلاک چین پلتفرمی خواهد بود که در آینده بر اجتماعی شدن و تجارت غالب خواهد شد. دی وولف گفت: «ما پیش‌بینی می‌کنیم که اینجا مکانی غالب خواهد بود که همه ما در آن معاشرت می‌کنیم، سرگرم می‌شویم و تجارت انجام می‌دهیم.

مربوط: نظرسنجی جدید نشان می دهد که گیمرهای بلاک چین، بازی های NFT را به عنوان یک شغل تمام وقت بالقوه می دانند

در همین حال، سازنده بازی ژاپنی سگا به دنبال گنجاندن توکن های غیرقابل تعویض است در پروژه Super Game خود که هدف آن پیوند چند بازی است. ماسایوشی کیکوچی، تهیه‌کننده سگا در مصاحبه‌ای گفت که بازی‌های ابری و NFT‌ها یک توسعه طبیعی برای آینده بازی هستند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس