بنیانگذار Billionaire Citadel Securities ارزش کریپتو را با هنر انتزاعی مقایسه می کند

کن گریفین اظهار داشت: “من باید با این واقعیت زندگی کنم که یک دارایی ارزش آن چیزی است که مردم ارزش آن را درک می کنند.”

کن گریفین، بنیانگذار سیتادل سکیوریتیز، ارز دیجیتال را با هنر انتزاعی مقایسه کرده و معتقد است که ارزش هر دو از چشم بیننده ناشی می شود.

گریفین – که فوربس برآوردها ارزشی در حدود 26 میلیارد دلار دارد – در گذشته نظرات متعددی علیه ارز دیجیتال انجام داده و دیگران را ترغیب کرده است که از آن دوری کنند، اما به نظر می رسد به تدریج موضع خود را در طول زمان ملایم تر کرده است. او همچنین گفت که سیتادل به محض اینکه بتواند این کار را به شیوه ای سازگار انجام دهد، نمایشنامه خواهد ساخت.

گریفین در کنفرانس جهانی موسسه Milken در لس آنجلس در 2 می در مورد ارزش کریپتو صحبت کرد. قرعه کشی کرد مقایسه با مجموعه «هنر انتزاعی آمریکایی» او، با اشاره به اینکه:

“چرا یک نقاشی 10 میلیون دلار ارزش دارد؟ رنگ روغن روی بوم است. بنابراین ارزش در چشم بیننده است.”

گرچه ممکن است او هرگز به یک حامی تمام عیار تبدیل نشود، به نظر می رسد که گریفین حداقل از نشستن روی حصار در سطح شخصی خوشحال است زیرا شرکت بازارساز او برای ارائه خدمات ارز دیجیتال تلاش می کند.

در این رابطه، او همچنین خاطرنشان کرد که «افزایش نهادی علاقه به ارزهای دیجیتال» به تأثیرگذاری شرکت کمک کرد و ممکن است شاهد «نقدینگی برای سرمایه‌گذاران نهادی و بالقوه خرده‌فروشی» باشد.

“من باید با این واقعیت زندگی کنم که یک دارایی ارزش آن چیزی است که مردم ارزش آن را درک می کنند.”

از نظر دیدگاه سیتادل در مورد ارز دیجیتال، گریفین گفت که این یک “موضوع بزرگ بحث و گفتگو” است و پیشنهاد کرد که بخش جوان‌تر همکارانش کسانی هستند که شرکت را برای ساخت یک نمایش تحت فشار قرار می‌دهند:

همه همکاران من که جوانتر از من هستند، احتمالاً فکر می کنند که من یک دایناسور هستم. آنها معتقدان بزرگی هستند آنها معتقدند که ارز دیجیتال نقش مهمی در اقتصاد جهانی به عنوان وسیله ای برای تسهیل پرداخت در دنیای وب 3 دارد.

با این حال، گریفین تصریح کرد که شرکت قبل از انجام هر گونه اقدام رسمی، وقت خود را صرف انجام بررسی های لازم می کند، زیرا او تمرکز ویژه ای بر تهدید فرضی کره شمالی داشته است.

گریفین به طور کلی برگزار کرده است دیدگاه های بسیار مشکوک در رابطه با بخش کریپتو، تا آنجا پیش رفت که بیت کوین (BTC) را به عنوان یک «ندای جهادی» در برابر دلار آمریکا در ماه اکتبر توصیف کرد.

با این حال، او همچنین طرح هایی را که می بیند، انجام داد بلاک چین به‌عنوان «فناوری واقعاً جالب»، علی‌رغم اینکه نتوانست ارزش آن را ببیند و استدلال کرد که توکن‌های مبتنی بر اتریوم می‌توانند روزی جایگزین BTC به عنوان سگ‌های برتر در ارزهای دیجیتال شوند.

در ماه مارس، او حتی اعتراف کرد که اشتباه بود قرار گرفتن در “اردوگاه مخالفان” با توجه به ارزش کل بازار کریپتو در آن زمان حدود 2 تریلیون دلار بود، و اشاره کرد که سیتادل به زودی می تواند در این بخش غوطه ور شود.

مربوط: بافت از مخالفت با بیت کوین حمایت می کند و ادعا می کند که “چیزی تولید نمی کند”

علیرغم اظهارنظرهای نسبتاً خنثی او در این مناسبت اخیر، این میلیاردر موفق شد به یک کاوش نسبتاً انتقادی در حوزه ارزهای دیجیتال بپردازد. گریفین استدلال کرد که برای او آسان است که ببیند چگونه شرکت‌هایی مانند آمازون و اپل توانسته‌اند با خدمات و محصولات خود به کاربر سود ببرند، اما نمی‌توان همین را در مورد بیت‌کوین گفت.

“اینها مشاغلی هستند که واقعاً به وضوح جهان را به سمت بهتر شدن تغییر داده اند. من هنوز به دنبال این داستان هستم که چگونه کریپتو دنیا را بسیار بهتر کرده است. من به داستان هایی نگاه می کنم که چگونه بیت کوین به اندازه یک کشور کوچک انرژی مصرف می کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس