همانطور که بازار کریپتو رشد می‌کند و از مشارکت گسترده‌تر جامعه سرمایه‌گذاری جهانی برخوردار می‌شود، محصولات و خدمات ارائه شده باید روز به روز رقابتی‌تر، آسان‌تر برای استفاده و قوی‌تر شوند. نه تنها باید گزینه‌های زیادی برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران فعال وجود داشته باشد، بلکه امروزه باید اشتهای سرمایه‌گذاران منفعل را که می‌خواهند بدون انجام کار اضافی، پول خود را صرف کار کنند، برآورده شود.

سه پلتفرم به‌عنوان خدماتی که راه‌های مختلفی را ارائه می‌دهند، برجسته هستند سرمایه گذاران منفعل و معامله گران بدون نیاز به صرف زمان، تلاش و یا حتی سرمایه زیادی برای موفقیت کسب درآمد کنند. پلتفرم ها به شرح زیر است: PrimeXBT، Gate.io و eToro.

مقایسه پلتفرم ارز دیجیتال فرصت‌های درآمد غیرفعال

در اینجا یک مقایسه مستقیم بین هر یک از این سه رقیب، همراه با نتیجه گیری در مورد اینکه کدام یک از این سه رقیب برتر است، وجود دارد.

PrimeXBT

PrimeXBT یکی از پلتفرم هایی است که سرمایه گذاری غیرفعال را روی نقشه قرار می دهد. هنگامی که روند DeFi منفجر شد، یکی از اولین کسانی بود که DeFi را با اتصال مستقیم پلت فرم خود به پروتکل های برتر صنعت آسان کرد. با انجام این کار، کاربران می‌توانند دارایی‌های کریپتو بی‌کار خود را به اشتراک بگذارند و بسته به شرایط فعلی بازار، APY‌های متغیر تا 14 درصد کسب کنند. PrimeXBT همچنین راهی برای فعال کردن عضویت توکن COV ارائه می دهد که درآمد را افزایش می دهد حساب های بازده تا 2 برابر

توکن COV، ارز دیجیتال بومی اکوسیستم Covesting است. با فعال کردن عضویت های ذکر شده در بالا، کاربران می توانند از مزایای متعددی مانند کاهش کارمزد معاملات یا افزایش فالوورها بهره مند شوند. مبالغ کپی معاملات به کاربران ماهر اجازه می دهد تا مدیران استراتژی شوند که عملکرد خود را در تابلوهای امتیازات جهانی ردیابی می کنند. سپس فالوورها از این اطلاعات برای یافتن معامله‌گری که دوست دارند استفاده می‌کنند، معاملات آنها را کپی می‌کنند و سپس می‌نشینند و سود می‌برند.

PrimeXBT در قلب یک پلت فرم معاملاتی حاشیه است، بنابراین مدیران استراتژی به ابزارهای معاملاتی حرفه ای ارائه شده مانند اهرم و موقعیت های خرید و فروش دسترسی دارند. همچنین بیش از 100 ابزار معاملاتی در شاخص‌های ارز دیجیتال، فارکس، کالاها و سهام وجود دارد. این بدان معنی است که تجربه تجارت کپی Covesting می تواند در مدت زمان کوتاهی به سود قابل توجهی منجر شود. PrimeXBT یک قایق ویژگی های بیشتری را تنها در یک سقف بسته بندی می کند.

Gate.io

Gate.io یک صرافی ارز دیجیتال است که تمرکز قابل توجهی بر خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین دارد. با این حال، مانند بسیاری از پلتفرم‌های امروزی، آن‌ها نیز تعداد زیادی ویژگی اضافی را در بالای خدمات مبادله ارائه می‌دهند. خدمات دیگر شامل بازار NFT، تجزیه و تحلیل داده ها، استخراج ابری و غیره است.

از نظر آنچه که برای کاربران برای کسب درآمد غیرفعال در دسترس است، خدمات ماینینگ نقدینگی وجود دارد که کاربران می‌توانند دارایی‌های دیجیتال خود را به عنوان نقدینگی ارائه کنند و در ازای آن پاداش‌های ارز دیجیتال دریافت کنند. همچنین یک سرویس وام نقدینگی تک دارایی وجود دارد که بازده مناسبی را از هر دارایی استقراضی ارائه می دهد. مزایده‌های اسلات Parachain همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا پاداش مناسبی برای مشارکت دریافت کنند.

گوشت و سیب‌زمینی تجربه Gate.io برای سرمایه‌گذاران منفعل – مانند PrimeXBT – بیشتر در مورد ابزارهای تجارت کپی است. تجارت کپی بخشی از چیزی است که Gate.io از آن به عنوان راه حل تجارت کمی هوشمند خود یاد می کند. آنچه در این مورد خلاصه می شود این است که معامله گران به نوع خاصی از الگوی استراتژی پایبند هستند تا نتایج دقیقی را برای کاربران ارائه دهند. نتیجه نهایی یک سیستم بسیار گیج کننده است که یک استراتژی تجارت کپی جدید برای هر معامله گر کپی شده ایجاد می کند و اساسا اکوسیستم را با موارد تکراری ناشایست پر می کند.

eToro

eToro یکی دیگر از پلتفرم های بسیار معتبر معاملات ارزهای دیجیتال است صرافی ارزهای دیجیتال که انواع محصولات و خدمات رقابتی را ارائه می دهد که با بقیه لیست برابری می کند. eToro بودجه زیادی را صرف تلاش های بازاریابی خود می کند و با افرادی مانند الک بالدوین برای تبلیغات تلویزیونی متمرکز در ایالات متحده جفت می شود.

این پلتفرم خود بسیار تجاری شده است، که تاکید بیشتری بر جنبه شبکه اجتماعی ارائه تجارت کپی دارد. نسخه تجارت کپی در eToro بسیار شبیه به دو پلتفرم دیگر عمل می کند، جایی که کاربران می توانند کاربر دیگری را بر اساس عملکرد پیدا کنند و سپس معاملات خود را کپی کنند. با این حال، با eToro، هر کاربر می تواند از این پلت فرم به عنوان یک جعبه صابون نیز استفاده کند، که به این معنی است که نویز زیادی برای فیلتر کردن وجود دارد. خیلی‌ها دوست دارند درباره معامله‌گری که پشت سرشان پول می‌گذارند بیشتر بیاموزند، اما اغلب اوقات، این معامله‌گران از مهارت‌های اجتماعی خود – نه مهارت‌های تجاری‌شان – استفاده می‌کنند تا مخاطبان خود را افزایش دهند.

eToro همچنین در سایر محصولات و خدمات در مقایسه با سایر محصولات موجود در لیست، سبک است. در حالی که یک سرویس استیکینگ کریپتو وجود دارد که آنچه را که از آن به عنوان «نرخ‌های سخاوتمندانه» یاد می‌شود، ارائه می‌کند، عدم شفافیت در مورد اینکه این سخاوت چیست، پیشنهاد را در بهترین حالت مشکوک می‌کند. با توجه به نرخ‌های موجود در صنعت، نمی‌توان انکار کرد که بازگشت سرمایه ممکن است، اما تا چه حد؟

نتیجه گیری: PrimeXBT بیشترین فرصت های سود را فراهم می کند

در این بررسی مقایسه‌ای، ما نگران ابزارهای معاملاتی فعال، برنامه‌های ارجاع و سایر زمینه‌های مورد علاقه کاربران این پلتفرم‌ها نیستیم. ما صرفاً بر روی مقایسه گزینه های منفعل مولد علاقه در دسترس کاربران متمرکز شده ایم.

در این راستا، PrimeXBT به دلیل سادگی ماژول تجارت کپی Covesting در مقایسه با سایر پلتفرم ها، برنده است. تجربه پیچیده رقبای خود باعث می‌شود PrimeXBT به دلیل توانایی خود در طراحی راه‌حل‌هایی که برای حرفه‌ای‌ها و تازه‌کارها کار می‌کند، بدرخشد. حساب‌های بازدهی که تا 14 درصد را ارائه می‌دهند به پلتفرم کمک می‌کند تا به عنوان برنده واضح از لبه‌ها عبور کند.

معاملات کمی هوشمند برای تلفن های موبایل پر سر و صدا و همه، و داشتن رسانه های اجتماعی فیدهای ادغام شده در یک تجربه تجاری کپی ممکن است جذاب به نظر برسند، اما این موارد اضافه شده فقط مانع سود می شوند. با PrimeXBT، فقط باید به عملکرد نمونه کار خود توجه کنید – و می توانید این کار را از هر کجای دنیا از یک برنامه تلفن همراه رایگان برای دستگاه های Android و iOS انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر