• قیمت AVAX به روند نزولی خود ادامه می دهد زیرا قیمت با معاملات قیمت در حمایت مهم نزولی باقی می ماند.
  • AVAX کمتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه معامله می شود زیرا قیمت برای به دست آوردن مجدد علائم صعودی تلاش می کند.
  • قیمت AVAX باید شکسته شود و بالاتر از مقاومت مهم 30 دلار بماند تا حرکت صعودی قیمت از سر گرفته شود.

قیمت بهمن (AVAX) همچنان به تلاش برای کشف روند صعودی خود ادامه می دهد زیرا قیمت نتوانست مقاومت مهم 30 دلار در برابر تتر (USDT) را بشکند. هفته‌های گذشته شاهد ارزش بازار ارزهای دیجیتال به اندازه قیمت بیت‌کوین (BTC) و سایر دارایی‌های ارز دیجیتال بودیم. با این حال، قیمت بهمن (AVAX) همچنان به مبارزه برای پیوستن به حزب سبز ادامه می دهد، زیرا قیمت به روند نزولی خود ادامه می دهد. (داده های بایننس)

تجزیه و تحلیل قیمت بهمن (AVAX) در نمودار هفتگی.

علیرغم اینکه در هفته‌های اخیر حرکت بسیار خوبی در قیمت‌ها نشان داده شده و بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به پروژه‌های مختلفی که در اکوسیستم بهمن ساخته می‌شوند، علاقه‌مند شده‌اند، که می‌توانست یک تقویت بزرگ برای افزایش قیمت باشد، اما قیمت اینطور نبود. برای رسیدن به بالاتر از 30 دلار تلاش کرده است.

پس از کاهش قیمت AVAX به پایین ترین سطح هفتگی 15 دلار، قیمت از این پایین به 30 دلار افزایش یافت، جایی که قیمت با مقاومت در برابر شکستن بالاتر از این منطقه تا ارتفاع 50 دلار مواجه شد، زیرا قیمت رد شد و از آن زمان تا کنون همچنان در یک سطح باقی مانده است. حرکت نزولی قیمت

قیمت AVAX از 18 دلار جهش کرد و با رد شدن از 22 دلار مواجه شد، اما با ادامه روند قیمت در یک روند نزولی، قیمت نتوانست روند بالاتری داشته باشد. اگر قیمت AVAX در این روند ادامه یابد، می‌توانیم منطقه پشتیبانی مجدد قیمت را در 10 دلار مشاهده کنیم.

مقاومت هفتگی برای قیمت AVAX – 21 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت AVAX – 15 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت AVAX در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه آواکس | منبع: AVAXUSDT On Tradingview.com

در بازه زمانی روزانه، قیمت AVAX همچنان بالاتر از حمایت مهم شکل گرفته در هفته‌های اخیر که قیمت از منطقه 45 دلار به پایین‌ترین حد روزانه 15 دلار کاهش یافت، ادامه می‌دهد.

قیمت آواکس به روند نزولی خود ادامه داد و با شکل گیری قیمت در محدوده ای حرکت کرد مثلث نزولی با چیزی که به نظر می رسد شکستن به سمت بالا می تواند قریب الوقوع باشد.

قیمت AVAX باید از حمایت مهم دور شود تا در صورت شکسته شدن قیمت به سمت پایین مثلث نزولی، قیمت به کمترین میزان 10 دلار کاهش یابد.

شاخص قدرت نسبی برای قیمت AVAX در نمودار روزانه نشان می دهد که قیمت تحت سلطه سفارشات فروش است زیرا علامت زیر 50 است.

مقاومت روزانه برای قیمت AVAX – 18 دلار.

پشتیبانی روزانه از قیمت AVAX – 15 دلار.

Featured Image From The Coin Republic, Charts From Tradingview 

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر