بهمن (AVAX) پس از سقوط بیت کوین (BTC)، همچنین 6 درصد از قیمت خود را در 24 ساعت گذشته کاهش داده است.

در سمت روشن تر، AVAX/USD به دنبال سقوط دیروز ثابت و در حال افزایش است که نشان دهنده اصلاح قبل از یک روند صعودی بالقوه است.

AVAX در حال حاضر در 25.10 دلار، داده های Coingecko در روز جمعه نشان می دهد که در هفت روز گذشته 7 درصد افزایش یافته است. اما مردم باید مراقب منطقه 25 دلاری باشند.

اگر قیمت بتواند به آن سطح یا بالاتر از آن محدوده بازگردد، احتمال صعودی بالا وجود دارد.

مطلب پیشنهادی | با افزایش BNB به 274 دلار، حجم معاملات سکه بایننس 35 درصد افزایش یافت

آیا AVAX به روند خود ادامه می دهد یا صعودی را حفظ می کند؟

یک هفته پیش، مشاهده شد که AVAX پس از شکل گیری گوه خود برگشته است. همچنین به دنبال یک تجمع قوی و مستمر، به یک شکستگی اشاره شد.

حالا، Avalanche توانست یک شکست قوی درست بالای خط مقاومت اجرا کند. پس از عقب نشینی اخیر، این یک روند صعودی قوی بود اما کاملاً محدود بود.

بالاترین قیمت هفتگی خود را در 26.30 دلار ثبت کرد، اما یک تغییر جزئی نشان داد که وضعیت فعلی بازار را نشان می دهد. بنابراین، اکنون سؤال این است که آیا AVAX به اصلاح خود ادامه می دهد یا با روند صعودی خود، همه چیز را ادامه می دهد؟

شکست اخیر AVAX نشانه مثبتی است که قیمت از یک نقطه محدودیت محوری فراتر رفته است. آخرین وارونگی AVAX درست پس از اینکه شاخص جریان پول (MFI) منطقه توزیع را رهگیری کرد اتفاق افتاد.

افزایش فشار فروش در بازار کریپتو در چند روز گذشته مشاهده شد که به گاوها پس از آخرین دوره خود کمی فرصت تنفس داد. با این حال، این فرصت را از آنها برای صعود به بالاتر محروم کرد.

AVAX total market cap at $7.05 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

اصلاحی فعلی فعالیت HODLing اکثر دارندگان AVAX را نشان می‌دهد که می‌تواند آماده‌سازی برای بهبود صعودی پس از سقوط آن در ژوئن باشد.

با این وجود، به نظر می‌رسد که AVAX به دلیل گسترش شبکه تهاجمی‌اش قوی‌تر می‌شود. یک فعالیت توسعه قوی در حال انجام است که توسط Avalance در ماه ژوئیه حفظ شده است که جریان قوی AVAX و استعداد حفظ یک قیمت وحشیانه را با وجود عقب نشینی ها تشویق می کند.

مطلب پیشنهادی | Cardano (ADA)، پس از 35٪ افزایش، قفل در هدف بعدی: 0.55 دلار

AVAX به طور تصاعدی در حال رشد است

جولای تا کنون ماه خوبی برای Avalanche بوده است، به خصوص پس از مشاهده رشد خارق العاده از نظر حجم معاملات NFT.

بله، حجم معاملات NFT در دو هفته گذشته رشد تصاعدی داشته است که سهم زیادی در افزایش تقاضا برای AVAX داشته است.

علاوه بر این، عدم فروش انبوه نشانگر خوبی است مبنی بر اینکه احساسات بازار همچنان به نفع گاوها است. آینده در واقع برای AVAX بسیار امیدوار کننده است، به خصوص با قدرت کاربردی فوق العاده، بهره وری انرژی، و رشد عظیم.

Featured image from The Daily Hodl, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر