به روز رسانی های جدید ADA از رقبای کریپتو Space پیشی خواهد گرفت

  • پروژه کاردانو چیزهای زیادی در جریان است که سرمایه گذاران می توانند در مورد آنها هیجان زده شوند.
  • در مرحله اول، هارد فورک ژوئن در راه است که شاهد تغییر در اسکریپت های مرجع، از جمله موارد دیگر، خواهیم بود.
  • Cardano همچنین استیبل کوین الگوریتمی غیرمتمرکز خود به نام DJED را منتشر خواهد کرد.

به دنبال افزایش صعودی کوچک در قیمت کاردانو (ADA) در ابتدای هفته، قیمت ADA در 24 ساعت گذشته اندکی کاهش یافت. با این وجود، پروژه کاردانو چیزهای زیادی در جریان است که سرمایه گذاران می توانند در مورد آنها هیجان زده شوند.

در مرحله اول، مورد انتظار طولانی وجود دارد هارد فورک ژوئن وسیل در آینده شاهد تغییر در اسکریپت های مرجع خواهیم بود. این بدان معنی است که دیگر نیازی به بارگذاری مجدد دائمی نخواهد بود، بلکه به جای آن روی زنجیره نشان داده می شود. همچنین بهبودهایی مانند ورودی های مرجع، داده های درون خطی، افزایش سرعت مفسر هسته، خط لوله انتشار و وثیقه وجود خواهد داشت.

پروتکل های P2P و Gossip نیز به زودی عرضه می شوند. پس از پیاده سازی، گره های جدید و کاربران نهایی بدون نیاز به رله گره ها را کشف خواهند کرد. این شبکه را کاملاً ارگانیک و خود تنظیم می کند.

کاردانو همچنین الگوریتم غیرمتمرکز خود را منتشر خواهد کرد استیبل کوین DJED نامیده می شود. استیبل کوین توسط IOG توسعه یافته و توسط COTI منتشر خواهد شد.

کانال های حالت ایزومورفیک به نام «Hydra» یکی دیگر از بهبودهای توان عملیاتی است که به شبکه می آید. آنها تأخیر شبکه را به حداقل می‌رسانند و اساساً راهی کارآمد برای پردازش تراکنش‌های خارج از زنجیره ارائه می‌کنند.

تایید کننده های ورودی نیز به شبکه اضافه خواهند شد. این تایید کننده ها با اجازه دادن به تراکنش ها به بلوک های از پیش ساخته شده، به طور تصاعدی توان عملیاتی شبکه را افزایش می دهند. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد افزایش تعداد Dapp هایی است که بر روی بلاک چین ADA ساخته می شوند. به طور خلاصه، اینها به شدت توان کاردانو را افزایش می دهد.

در ماه‌های آینده، به‌روزرسانی‌های بیشتری برای شبکه Cardano وجود دارد. تعدادی از آنها عبارتند از Orbis، اولین راه حل ZK Rollup L2 برای Cardano. و Ouroboros Genesis، یک پروتکل اجماع نسل بعدی.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر