به غیر از شارک تانک، مارک کوبان می‌گوید ۸۰ درصد سرمایه‌گذاری‌های جدید او در حوزه ارزهای دیجیتال است

مارک کوبان گفت که بر حدس و گمان قیمت در مورد ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و دوج کوین تمرکز نکرده است و آن را با «بازی‌سازی» مشابه با سهام مقایسه می‌کند.

کمدین و سابق نمایش روزانه جان استوارت مجری برنامه گفت که مالک و میلیاردر دالاس ماوریکس، مارک کوبان، پیچیدگی‌های فضای کریپتو را از نظر عملی شکست.

صحبت کردن با استوارت در پادکست پنجشنبه، کوبا گفت او بر حدس و گمان قیمت در مورد ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین تمرکز نکرد (بیت کوین) و دوج کوین (DOGE)، مقایسه آن با «بازی» شبیه به سهام. مالک دالاس ماوریکس برخی از اصول این فضا را برای استوارت توضیح داد و آن را «غیرمتمرکز و غیرقابل اعتماد» نامید و دارندگان توکن «معمولاً یک رأی برابر» برای تعیین جهت هر پروژه دارند – ویژگی هایی که برای سرمایه گذار میلیاردر جذاب بود.

کوبان گفت: «سرمایه‌گذاری‌هایی که اکنون انجام می‌دهم در مشاغل سنتی نیست. ۸۰ درصد از سرمایه‌گذاری‌هایی که من انجام می‌دهم و غیر از Shark Tank هستند، در داخل و اطراف ارزهای دیجیتال است.

کوبان این نظریه را مطرح کرد که چگونه یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار یا DAO ممکن است در ارائه کولونوسکوپی و سایر اقدامات پزشکی ضروری کار کند. او همچنین اظهار داشت که بسیاری از کسب‌وکارهای جدید که از اقتصاد کریپتو الگوبرداری شده‌اند – غیرمتمرکز و بدون اعتماد – باعث اختلال در موسسات سنتی از جمله بانک‌ها، بیمه و صنعت کتاب خواهند شد.

کوبا با اشاره به اینکه صنعت کریپتو هنوز در روزهای اولیه خود شبیه به اینترنت:

“[Cryptocurrency is] درک آن سخت است و دردسر است، اما ده سال بعد، این برنامه ها – برنامه هایی هستند که موفق می شوند – اقتصاد خود را ایجاد می کنند، و درست مانند روزهای اینترنت، این نسل جوان خواهد بود که آن را رقم می زند. ابتدا منتشر شد و نوآورانه است.»

در تانک کوسه موضع ستاره در مورد دارایی های کریپتو در چند سال اخیر به طور قابل توجهی تغییر کرده است، به طوری که او یک بار گفت که ترجیح می دهد موز داشته باشد تا طلا یا BTC. میلیاردر سرمایه گذار از آن زمان از Polygon حمایت کرده است، صدها هزار دلار در جبران کربن توکن شده سرمایه گذاری کرد و خواستار مقررات بیشتر شد روی استیبل کوین ها

مربوط: مارک کوبان مالک 30٪ ETH است زیرا “به همان اندازه که ما به یک ارز واقعی نزدیک هستیم” است.

استوارت به درک بهتر فضا به‌عنوان یک موضوع فنی و اقتصادی به جای موضوعی کاملاً متشکل از یک سیستم ارزی اشاره کرد، اما همچنان نگرانی خود را در مورد واگذاری تصمیم‌ها به هر جمعیتی ابراز کرد. این کمدین قبلاً در مورد شروع یک پروژه نمادین با همنام خود در سال 2021 شوخی کرده بود:


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس