در صنعت دیفای در حال حاضر یکی از برجسته ترین در کل سیاره است. نه تنها کریپتو، NFT و متاورس اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، بلکه دنیای هنر نیز با این فناوری ها و فعالیت های جدید و در حال ظهور بیشتر درگیر شده است. به این منظور، ARTIC به دنبال این است که بخش هنر کنونی را به عصر وب 3.0 با تمام امکانات و مزایای فوق العاده ای که این تغییر اجتناب ناپذیر مستلزم دارد، وارد کند.

اما به هر حال ARTIC چیست؟

به طور طبیعی، قبل از سرمایه گذاری در چیزی، معمولاً ایده خوبی است که دقیقاً چه چیزی را شامل می شود. ARTIC، مانند هر تلاش خوب، از چند مورد مهم تشکیل شده است عناصر. ‘بازار NFTیک «گالری VR» و یک «مرکز هوش مصنوعی» از جمله آنها هستند. به همین ترتیب، این پلتفرم دارای طراحی آسان برای استفاده و مصرف کننده پسند است که بر ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن متمرکز شده است. ابتکارات ARTIC به بازیگران مهم در اکوسیستم هنر، مانند کاربران، نویسندگان و مشاوران هنری، امکان می‌دهد تا شرکت کنند و چرخه‌های رو به رشد مداوم بخش هنر را به نمایش بگذارند.

بازار NFT گامی رو به جلو در اکوسیستم تجارت هنر است. این مکانی است که در آن آثار هنری مشتریان و همچنین طیف وسیعی از آثاری که نیاز به امنیت مالکیت دارند به فروش می رسد. گالری VR یک نمایشگاه هنری و یک محیط مجازی است که در آن هنرمندان می توانند آثار خود را بدون توجه به زمان و مکان ارائه و به فروش برسانند. پس از آن، مرکز هوش مصنوعی مجموعه ای از آثار هنری را ارائه می دهد. این مکانی است که در آن مشاوران هنری مشتریان را با نویسندگان مرتبط می‌کنند، همچنین خدمات تخصصی تطبیق هوش مصنوعی مانند انتخاب آثار بر اساس ترجیحات و گزینه‌های شخصی که کاربران را قادر می‌سازد آثار هنری دلخواه را در هر منطقه در هر زمان به نمایش بگذارند.

ماموریت کلی ARTIC

تیم ARTIC متشکل از مهندسین فناوری اطلاعات، مشاوران هنر، طراحان، و همچنین سایر متخصصان با میانگین بیش از دو دهه تخصص مرتبط است. تیم ARTIC قصد دارد از فناوری بلاک چین برای رسیدگی به مسائل رایجی مانند نقض حق چاپ، جعل و منشأ استفاده کند، که همه آنها مدت ها مانع از پیشرفت بازار جهانی هنر شده اند.

ARTIC اهداف مهم برای حل این چالش های فعلی به شرح زیر است. برای شروع، مشتریان باید بتوانند آثار هنری مناسب را خلق کرده یا درخواست کنند و بدون مشارکت هیچ واسطه ای آن را خریداری کنند. دوم، صرف نظر از زمان یا مکان، هر هنرمندی باید بتواند آثار خود را به صورت دیجیتالی نمایش دهد و مالکیت آثار هنری خود را که از طریق NFT محافظت می‌شود، بفروشد. ثالثاً، مشاوران هنری باید به خاطر تلاش‌هایشان در ارائه نظرات آگاهانه، بازخوردها و انتقاد سازنده به مشتریان و نویسندگان در مورد آثار هنری خود، جبران شوند.

کریپتو چه نقشی در همه اینها دارد؟

ارزهای رمزپایه یک بخش به سرعت در حال گسترش هستند، همانطور که در این مرحله دانش رایج است. ARTIC همچنین از این فناوری استفاده می‌کند، زیرا یک توکن ابزاری مبتنی بر اتریوم (ETH) است که می‌تواند در اکوسیستم مربوطه پلتفرم مورد استفاده قرار گیرد. توکن‌های ARTIC همچنین ممکن است در صرافی‌های مختلف ارز دیجیتال خریداری شوند یا با شرکت در فعالیت‌های پلتفرم ARTIC به عنوان واحدهای پاداش به‌دست آیند. در صورت تمایل، اعضای اکوسیستم ARTIC می توانند از نشانه های ARTIC برای درخواست یا خرید آثار هنری از بازار NFT استفاده کنند. در نهایت، توکن‌های ARTIC نیز برای دسترسی به گالری واقعیت مجازی و عملکردهای مرکز هوش مصنوعی ضروری هستند.

جنبه باورنکردنی توکن‌های ARTIC این است که حتی ممکن است برای پرداخت هزینه‌های پلتفرم و خدمات منحصربه‌فردی استفاده شوند که فقط برای کاربرانی قابل دسترسی است که مقدار خاصی از توکن‌های ARTIC در اختیار دارند. کاربران، نویسندگان و بازاریابان با دسترسی به پلتفرم ARTIC و مشارکت در فعالیت‌های اقتصادی مختلف در شبکه، به بهبود و حفظ ارزش توکن‌های ARTIC کمک می‌کنند. آخرین اما نه کم‌اهمیت، اقتصاد توکن ARTIC از پرداخت و سهم‌بندی، همراه با DAO خود پلتفرم پشتیبانی می‌کند. مطمئناً این توکن کارهای زیادی می تواند انجام دهد.

در پایان، آیا این همه ارزش دارد؟

مهمترین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که ARTIC یک پلت فرم گالری هنری مبتنی بر بلاک چین است که آثار هنری مختلف را از طریق اکوسیستم متمایز NFT خود «دارایی» می کند. بنابراین، استفاده از فناوری بلاک چین بخش جدایی ناپذیری از متقاعد کردن مردم به بازنگری معقول در تصورات خود از آثار هنری با ارائه خدمات ملموس و ناملموس است که در نهایت می‌تواند منجر به نمایش آثار هنری خارجی و داخلی و همچنین تأثیری بر فعال‌سازی آثار هنری شود. تبادلات مختلف با هنرمندان در سراسر جهان.

از طریق طراحی و توسعه نرم‌افزارهای پشتیبانی، فناوری بلاک چین از تجارت مؤثر و راحتی در آثار هنری با کیفیت بالا پشتیبانی می‌کند و به پایه‌های روزافزون فرهنگ هنری پیشرفته کمک می‌کند. ARTIC نیز در کنار کار می کند گالری 360 در میان سایر شرکت های قابل توجه، منجر به یک پلت فرم مفید و پیشرفته می شود که قطعا ارزش بررسی را دارد.

سلب مسئولیت:CoinQuora هیچ محتوا یا محصولی را در صفحه خود تأیید نمی کند. در حالی که هدف ما ارائه تمام اطلاعات مرتبطی است که می توانیم به دست آوریم، خوانندگان تشویق می شوند قبل از هر اقدامی تحقیقات خود را انجام دهند و مسئولیت کامل تصمیمات خود را بر عهده بگیرند. لطفا توجه داشته باشید که این مقاله توصیه سرمایه گذاری نیست.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر