قیمت DOGE از زمان از دست دادن این سطح قیمت در اوایل آوریل تا حد زیادی برای بازگشت به 0.2 دلار تلاش کرده است. و میم سکه در چند هفته گذشته عمدتاً در حال نزول بوده است و در برخی مواقع تا 1.4 دلار کاهش یافته است.

با این حال، به نظر می رسد که جزر و مد برای سرمایه گذاران Dogecoin در حال تغییر است، با توکن میم که عملکرد قیمتی مثبتی را در هفته گذشته ایجاد کرد. سود دو رقمی و اقدام قیمتی خوش بینانه در طول هفت روز گذشته توسط کارشناسان بی‌توجه نبوده‌اند، زیرا بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که قیمت DOGE در آینده نزدیک ادامه پیدا کند.

آیا افزایش قیمت برای Dogecoin قریب الوقوع است؟

علی مارتینز، تحلیلگر برجسته ارزهای دیجیتال، به پلتفرم X رفت اشتراک گذاری یک تحلیل و پیش بینی جالب برای قیمت Dogecoin. به گفته این کارشناس، اقدام اخیر قیمت DOGE نشان دهنده افزایش احتمالی صعودی در روزهای آینده است.

استدلال پشت این پیش‌بینی صعودی حول شاخص متوالی TD (تام دیمارک) می‌چرخد. مارتینز اشاره کرد که این اندیکاتور سیگنال خرید را در نمودار روزانه Dogecoin به نمایش گذاشته است، که نشان می دهد افزایش قیمت بین یک تا چهار روز ممکن است در کارت باشد.

Tom Demark Sequential یک شاخص در تحلیل تکنیکال است که برای شناسایی نقاط بالقوه فرسودگی روند و معکوس شدن قیمت استفاده می شود. به طور معمول، شاخص TD Sequential شامل دو مرحله اصلی است که به عنوان “تنظیم” و “شمارش معکوس” شناخته می شوند.

مرحله راه اندازی شامل نه کندل متوالی است که بستگی به روند صعودی یا نزولی توکن دارد. از طرف دیگر، مرحله شمارش معکوس شامل 13 شمعدان متوالی است که بلافاصله پس از اتمام “تنظیم” شروع می شود.

DOGE price chart showing the setup phase | Source: Ali_charts/X

مندر نمودار مشخص شده در بالا، قیمت DOGE به تازگی مرحله تنظیم 9 شمع را به پایان رسانده است، که ممکن است نشان دهنده یک برگشت قیمت بالقوه باشد. با توجه به اینکه این فاز بیشتر توسط شمع های نزولی شکل گرفته است TD Sequential ممکن است پایین بودن قیمت Dogecoin را نشان دهد.

در نهایت، این احتمال وجود دارد که سرمایه گذاران شاهد بازگشت قیمت DOGE به 0.2 دلار در صورت افزایش احتمالی چهار شمع صعودی متوالی باشند. با این حال، آنها ممکن است مراقب شکل گیری مرحله “شمارش معکوس” باشند.

تکمیل مرحله شمارش معکوس در نمودار روزانه Dogecoin می‌تواند نشان‌دهنده یک و حتی قوی‌تر باشد معکوس شدن طولانی تر قیمت. این می تواند باعث شود که توکن میم از روند نزولی فعلی خود خارج شود و برای سطوح بالاتر قیمت حرکت کند.

قیمت DOGE در یک نگاه

در زمان نوشتن این مقاله، قیمت DOGE در حدود 0.1618 دلار است که نشان دهنده افزایش قابل توجه 4.7 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

قیمت DOGE

DOGE price showing signs of resurgence on the daily timeframe | Source: DOGEUSDT chart on TradingView

تصویر برجسته از iStock، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر