سرم (SRM) در هفته های اخیر با تتر (USDT) مبارزه کرده است و به بالای 0.8 دلار رسیده است زیرا قیمت سرم (SRM) محدود به محدوده است. برای هفته ها، قیمت بیت کوین (BTC) بین 19500 تا 20000 دلار در نوسان بود و قیمت در حرکت بعدی متوقف شد. اکثر آلتکوین ها، از جمله Serum، تحت تأثیر این حرکت متزلزل (SRM) قرار گرفته اند. (منبع: بایننس)

تجزیه و تحلیل قیمت سرم (SRM) در نمودار هفتگی

قیمت SRM در تکرار حرکت صعودی اخیر خود با مشکل روبرو بوده است، زیرا با افزایش قیمت با احساسات صعودی خوب، قیمت به 3.5 دلار افزایش یافت.

SRM پس از سقوط از بالاترین قیمت 13 دلاری، برای ماندن در بازار تلاش کرده است، زیرا قیمت بدون هیچ نشانه ای از جهش عمده به کاهش ادامه می دهد. با شاخص های فعلی، SRM می تواند از پایین ترین سطح هفتگی 0.8 دلار به حدود 1.2 دلار افزایش یابد.

قیمت SRM با مقاومت 1 دلار روبرو می شود. اگر قیمت SRM در این منطقه تغییر کند، ممکن است شاهد افزایش قیمت به ارتفاعات جدیدی باشیم.

اگر قیمت SRM این ساختار صعودی را حفظ کند، می توانیم شاهد شکستن قیمت SRM از اولین مقاومت خود در 1 دلار با حجم خرید بیشتر باشیم.

مقاومت هفتگی برای قیمت SRM – 1 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت SRM – 0.75 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت SRM در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه SRM | منبع: SRMUSDT On Tradingview.com

پس از صعود از پایین ترین سطح روزانه خود، قیمت SRM رد شد و در تلاش است تا در یک کانال محدوده حرکت کند. شکست بالای این کانال صعودی در بازه زمانی روزانه، قدرت صعودی آن را برای روند بالاتر تایید می‌کند.

قیمت SRM از آن زمان برای به دست آوردن مجدد الگوی صعودی تلاش می کند زیرا روزانه زیر میانگین متحرک نمایی (EMA) 50 و 200 معامله می شود. قیمت های 0.9 دلار و 1.6 دلار مطابق با 50 و 200 EMA هستند که به عنوان مقاومت در برابر قیمت SRM عمل می کنند.

مقاومت روزانه برای قیمت SRM – 0.9 دلار.

پشتیبانی روزانه از قیمت SRM – 0.75 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت SRM در نمودار چهار ساعته (4H).

نمودار قیمت SRM چهار ساعته | منبع: SRMUSDT On Tradingview.com

در بازه زمانی 4H، قیمت SRM پس از تشکیل یک واگرایی صعودی پنهان، صعودی باقی می‌ماند و قیمت از خط روند نزولی خود جهش می‌کند و از 0.74 دلار به 0.81 دلار صعود می‌کند.

قیمت SRM بالاتر از 50 EMA اما زیر 200 EMA معامله می شود. قیمت در 50 EMA 0.78 دلار است و به عنوان پشتیبانی عمل می کند، در حالی که قیمت در 200 EMA 0.85 دلار است و به عنوان مقاومت عمل می کند.

SRM باید از 200 EMA با حجم قابل توجهی عبور کند تا شانس روند بالاتر تا قیمت 1 دلار را داشته باشد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) برای SRM در نمودار 4H زیر 55 است که نشان دهنده قیمت متوسط ​​حجم سفارش خرید SRM است.

مقاومت چهار ساعته برای قیمت SRM – 0.85 دلار.

پشتیبانی چهار ساعته برای قیمت SRM – 0.75 دلار.

Featured Image From zipmex, Charts From 

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر