معامله گران انتظار دارند تا زمانی که اعتماد به بازار بازگردد، قیمت بیت کوین در منطقه “متوقف” 42000 تا 53000 دلار باقی بماند.

اکوسیستم گسترده‌تر ارزهای دیجیتال در 6 دسامبر در وضعیت ترس شدیدی قرار دارد، پس از اینکه فروش بازار در 3 دسامبر همچنان به ایجاد امواج در این بخش ادامه می‌دهد و قیمت بیت‌کوین ( BTC ) زیر 50000 دلار باقی می‌ماند. 

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که گاوها موفق شده‌اند قیمت بیت‌کوین را بالای 49000 دلار نگه دارند، اما چشم‌انداز کلی نشان می‌دهد که روزهای بیشتری تثبیت در انتظار است.

نمودار 4 ساعته BTC/USDT. منبع: TradingView

در اینجا نگاهی داریم به آنچه تحلیلگران در مورد انتظارات از قیمت بیت کوین در هفته های آینده می گویند.

پشتیبانی قوی در 40000 دلار پایین تر

بینشی از اقدام هفتگی قیمت بیت کوین توسط تحلیلگر بازار و کاربر مستعار توییتر Rekt Capital ارائه شده است که نمودار زیر را منتشر کرده است که نشان می دهد معامله گران مناطق اصلی حمایت و مقاومت را باید زیر نظر داشته باشند.

نمودار 1 هفته ای BTC/USD. منبع: توییتر

Rekt Capital گفت،”BTC Weekly در بالای منطقه قرمز کوچکی که BTC قبلاً از آن بازگشته بود بسته شد. BTC تهدید می کند که این منطقه را از دست خواهد داد اما شکست تایید شده ای وجود ندارد. درست در زیر این منطقه منطقه نارنجی قرار دارد، منطقه تقاضای قوی که به دو اصلاح -25٪ در فوریه پایان داد. و سپتامبر.»

بازیابی کوتاه مدت تا 52000 دلار

به گفته تحلیلگر و کاربر مستعار توییتر پنتوشی، که نمودار زیر را منتشر کرده است، عاقلانه است که در حاشیه بنشینند و منتظر بمانند تا بازار این عقب نشینی اخیر را هضم کند. قیمت 52000 تومان

نمودار 1 روزه بیت کوین/دلار آمریکا. منبع: توییتر

در حالی که این تحلیلگر بهبودی نهایی را در بلندمدت می بیند، پنتوشی هشدار داد که بازار ممکن است در کوتاه مدت متلاطم شود و معامله گران در صورت صبور بودن ممکن است نقطه ورود بهتری پیدا کنند.

پنتوشی گفت،من می‌توانم ببینم که BTC در کوتاه‌مدت به 52000 دلار باز می‌گردد، اما فکر می‌کنم اگر چند روز در هفته صبر کنید، از ریزش جلوگیری می‌کنید. با قیمت پایین تا متوسط ​​40000 دلار خرید کنید. گرفتار نشدن دلیلی نمی بینید که در اینجا خودپردازهای طولانی مدت جدید داشته باشید. منتظر می مانم تا معامله جدیدی برای من بیاید.”

مرتبط: بیت کوین می تواند ماه ها با سقف قیمت 53 هزار دلاری بیت کوین، مردم را دیوانه کند – تحلیلگر

انتظار “خرد کردن” بین 42000 تا 53000 دلار را داشته باشید

اطلاعات نهایی توسط تحلیلگر مستقل بازار، اسکات ملکر، ارائه شد که توییت زیر را منتشر کرد و سطوح قیمتی را که معامله گران باید از نزدیک نظارت کنند، منتشر کرد.

$BTC

نمای کلی من.

> 53K دوباره وضعیت صعودی را از سر می گیرد

همه چیز بین این 2 عدد در حال حاضر در حال کاهش است که معامله گران را به وحشت می اندازد.

افراد در 53K بسیار صعودی و در 42K نزولی خواهند بود

6 دسامبر 2021

همانطور که در توییت بالا مشاهده می شود، Melker محدوده بین 42000 تا 53000 دلار را به عنوان منطقه متزلزلی که معامله گران را عصبانی می کند شناسایی کرد، در حالی که شکست بالای آن منطقه نشانه مثبتی برای گاو نر است. به گفته ملکر، قیمت های زیر 42000 دلار نشان می دهد که خرس ها در تعیین قیمت بیت کوین برای آینده قابل پیش بینی دست بالا را دارند.

ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 2.285 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 40.6 درصد است.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد


منبع