• وارن بافت میلیاردر بار دیگر نظر نه چندان مطلوب خود را در مورد بیت کوین اعلام کرد.
  • او همچنین اظهار داشت که اگرچه مطمئن نیست که قیمت بیت‌کوین در آینده افزایش یابد، اما هنوز مطمئن است که «هیچ چیزی تولید نمی‌کند».
  • جامعه کریپتو با احساسات بافت موافق نیست و بسیاری در جامعه نظرات او را مسخره می‌کنند.

میلیاردر وارن بافت بار دیگر نظر نه چندان مطلوب خود را در مورد بیت کوین. او گفته بود که حتی «همه بیت کوین جهان را با ۲۵ دلار نمی‌خرد».

بوفه 91 ساله یک شکاک معروف در حوزه ارزهای دیجیتال است و حتی بیت کوین را «مربع سم موش» نامیده است. دلایل تردید او معمولاً از این واقعیت ناشی می شود که دارایی های دیجیتال هیچ ارزش ملموسی ارائه نمی دهند.

بافت در جلسه سالانه سهامداران برکشایر در 30 آوریل ظاهر شد. در اینجا، او در مورد کریپتو و پذیرش گسترده ای که در این بخش دیده می شود، اظهار نظر کرد. او همچنین اظهار داشت که اگرچه مطمئن نیست که قیمت بیت‌کوین در آینده افزایش یابد، اما هنوز مطمئن است که «هیچ چیزی تولید نمی‌کند».

از بوفه شنیده شد که می گفت: «حالا اگر به من می گفتی مالک تمام بیت کوین در جهان هستی و آن را به قیمت 25 دلار به من پیشنهاد می دادی، آن را نمی گیرم زیرا با آن چه کار می کنم؟ من باید به هر طریقی آن را به شما بفروشم. قرار نیست کاری انجام دهد آپارتمان‌ها رانت تولید می‌کنند و مزارع برای تولید غذا.»

بافت همچنین اضافه کرد که برای اینکه دارایی ها ارزش داشته باشد، باید چیزی را به کسی تحویل دهد.

از سوی دیگر، جامعه کریپتو با احساسات بافت موافق نیست و بسیاری در جامعه نظرات او را مسخره می‌کنند.

یکی از طرفداران کریپتوها نظر خود را در توییتر به اشتراک گذاشت و گفت: «وارن بافت فکر می‌کند که ارز دیجیتال صفر شناسه خنده‌دار است، زیرا او به معنای واقعی کلمه نمی‌داند که اتریوم به تازگی 2 میلیون دلار برای استفاده از نرم‌افزار به مدت دو ساعت از مشتری پرداخت کرده است.»

اینفلوئنسرهای ارز دیجیتال مانند مارک آندرسن و حتی الون ماسک به سرگرمی پیوست.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر