بیت‌کوین «بارت سیمپسون» با کاهش ۷ درصدی قیمت بیت‌کوین در چند ساعت بازمی‌گردد

اقدام قیمت بیت کوین به 32000 دلار نمی رسد و به نقطه اول باز می گردد و جرقه انحلال طولانی مدت 60 میلیون دلاری را در این فرآیند ایجاد می کند.

بیت کوین (بیت کوین) پس از یک حرکت صعودی جدید که با فروش سریع مواجه شد، به شدت به محدوده معاملاتی خود در 7 ژوئن متعهد شد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

“برخی از بهترین کاسه ای که دیده ایم”

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در برابر مقاومتی که آخرین بار در 1 ژوئن با آن مواجه شده بود، قاطعانه رد می کند.

این جفت سود روزانه داشته است بیش از 6 درصداما نزدیک شدن به 32000 دلار روحیه را تغییر داد و بیت کوین تقریباً 2500 دلار را در عرض چند ساعت پس داد.

بنابراین، ساختار کلاسیک «بارت سیمپسون» در بازه‌های زمانی ساعتی شکل گرفت، زیرا معامله‌گران ناامید با پارادایم موجود که بدون چالش باقی مانده بود، کنار آمدند.

میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، «باز هم اقدام استاندارد قیمت در بیت کوین که در آن همه پایین‌ترین قیمت‌ها رد می‌شود». نوشت در یک به روز رسانی توییتر

«اگر ما حدود 29 هزار دلار نگه داریم، احتمالاً دلیل کافی برای شروع کمی است. (و مساحت 29 هزار دلاری همچنان منطقه شکاف CME است).

نمودار شمع 4 ساعته آتی CME بیت کوین با شکاف پر نشده برجسته شده است. منبع: TradingView

علاوه بر شکاف آتی CME که هدف بالقوه‌ای را در سطوحی که قبل از سود مشاهده شده بود، فراهم می‌کند، منابع تحلیلی زنجیره‌ای Material Indicators اشاره کردند که علاقه خرید قابل توجهی در آن سطوح وجود داشته است.

اگر این امر برقرار نباشد، اهداف بعدی بر روی منطقه حدود 28000 دلار متمرکز شده است.

“من به سادگی به دنبال فرصت های کوتاه در این محدوده خواهم بود”، حساب تجاری کریپتو Tony ادامه داد، با اشاره به ادامه روند نزولی کلی.

“یا محدوده پایین را از دست می دهیم و یک آزمون مجدد را کوتاه می کنیم، یا اگر EQ محدوده را دوباره آزمایش کنیم و رد می کنیم، به دنبال موقعیت کوتاه می گردم. صاف تا زمانی که یکی از این محرک ها پخش شود.»

یک شرکت کننده در بازار اصلا غافلگیر شدن توسط یک اقدام کوتاه مدت، Filbfilb، یکی از بنیانگذاران پلت فرم معاملاتی Decentrader بود.

او به شوخی گفت: «برخی از بهترین کاسه‌هایی که تا به حال دیده‌ایم، چیزهای با کیفیت بالا».

من می‌توانم بگویم که همیشه همین‌طور است، مردم ناامید هستند که «پایین» را از دست ندهند، اما این یکی به خصوص خنده‌دار است که چگونه فوراً معکوس می‌شود. تعقیب کنندگان تجارت کاملاً نابود می شوند.”

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی، معامله‌گران طولانی‌مدت در حال مبارزه با نوسانات، جرقه انحلال‌های 24 ساعته به مبلغ 60 میلیون دلار برای BTC و 158 میلیون دلار دیگر برای آلت‌کوین‌ها را به همراه داشت. کوینگلاس تایید شده.

نمودار انحلال ارزهای دیجیتال منبع: Coinglass

همبستگی سهام مبهم است

بنابراین آلت کوین های بیت کوین در مقایسه با سهام ایالات متحده که به طور تصوری همبسته هستند، به شدت ضعیف عمل کردند.

مربوط: قیمت بیت کوین طولانی ترین رگه زیان خود را در تاریخ ثبت کرد – 5 چیز که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

هر دو S&P 500 و Nasdaq Composite Index جلسه معاملاتی 6 ژوئن را بالاتر از سطح باز به پایان رساندند و رابطه خود را با ارزهای دیجیتال زیر سوال بردند.

یاسین المانجرا، تحلیلگر دارایی های ارز دیجیتال شده در ARK Invest، با این وجود خاطرنشان کرد که همبستگی کلی بیت کوین با S&P به بالاترین حد خود در 30 روز گذشته رسیده است.

او با بحث بیشتر در مورد اقدامات قیمت بیت کوین، استدلال کرد که خطوط روند “مهم” در BTC/USD دست نخورده باقی مانده است، حتی با توجه به کاهش ماه می به 23800 دلار. این، به عنوان Cointelegraph گزارش شده است، از نظر بسیاری هنوز برای آزمایش مجدد آماده بود.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس