بیت‌کوین به 30 هزار دلار رسید زیرا مدیرعامل سابق BitMEX امیدوار است که 25 هزار دلار قیمت بیت‌کوین را به پایین‌ترین سطح خود برساند.

گاوهای بیت کوین بدون مبارزه در محدوده فعلی تسلیم نمی شوند، در حالی که داده ها اهمیت کف 23800 دلاری ماه می را افزایش می دهد.

بیت کوین (بیت کوین) قبل از افتتاحیه وال استریت در 2 ژوئن به 30,000 دلار بهبود یافت زیرا در بازارهای ارزهای دیجیتال سرد باقی ماند.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

“رد شکن مهم” در بیت کوین

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که بیت کوین/دلار آمریکا به بالاترین سطح محلی 30182 دلار در Bitstamp پس از کاهش یک شبه به 29300 دلار رسیده است.

در میان زمان آزمایش برای سهام، بیت کوین دنبال شد دست کشیدن از دستاوردهای اخیرمیشائل ون د پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، اصرار داشت که برای جلوگیری از اصلاح جدی تر، باید 29000 دلار نگه داشت.

او می‌گوید: «بی‌کوین را به سمت جنوب به سمت سطحی که باعث شکست شد، آبشار کنید خلاصه شده است در روز.

“مقاومت بالای ما 30.5 هزار دلار و 31.5 هزار دلار است. بیایید ببینیم چگونه پیش می رود، باید 29.2 تا 29.3 هزار دلار نگه داشت تا از هرگونه خرابی بزرگ جلوگیری شود.”

توییت بعدی آنچه را که ون دی پوپ به عنوان یک سطح “شکن حیاتی” درون روزی توصیف کرد که به عنوان مقاومت عمل می کند برجسته کرد.

در همین حین، با تجزیه و تحلیل آنچه که بیت کوین را به سمت پایین سوق داده بود، منابع تجزیه و تحلیل مواد روی زنجیره انگشت را به سمت نوسانات مهندسی سرمایه گذاران با حجم بالا نشانه رفت.

“سفارش‌های بزرگ قیمت را به بالاترین سطح تعقیب کردند، سپس طرف‌های خود را تغییر دادند، در کنار نهنگ‌ها که شروع به فروش کردند. اکنون، برخی از آنها با پشتیبانی ۱ میلیون دلاری خرید می‌کنند.” پست توییتر خواندن.

بنابراین، بیت کوین/دلار آمریکا از هفته دوم ماه مه به شدت در محدوده معاملاتی باریکی باقی ماند.

مثبت بودن بیش از کف قیمت بیت کوین خزش می کند

در همین حال، یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های این صنعت باعث شد که در نظر بگیریم که ممکن است اصلاحات عمیق‌تری برای بیت‌کوین وجود نداشته باشد.

مربوط: تجزیه و تحلیل قیمت 6/1: BTC، ETH، BNB، XRP، ADA، SOL، DOGE، DOT، AVAX، SHIB

در آخرین خود پست وبلاگ آرتور هیز، مدیرعامل سابق غول مشتقات BitMEX که در 2 ژوئن منتشر شد، استدلال کرد که کف ماه گذشته به خوبی می‌توانست پایینی باشد که همه به دنبال آن بودند.

او داده‌های شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای Glassnode را علامت‌گذاری کرد، که کاهش بیت‌کوین/دلار آمریکا را از بالاترین رکورد در طول سال‌ها ارائه کرد.

نگاه کردن به گذشته چرخه های نصف شدنبا توجه به اینکه 69000 دلار آخرین رکورد تاریخ را نشان می دهد، باید حمایت قوی در حدود 25000 دلار وجود داشته باشد.

هیز استدلال کرد: “این سطوح را به عنوان یک علم دقیق در نظر نگیرید. ممکن است مبادله ای وجود داشته باشد که در سطح روزانه بالاتر یا پایین تر از آنچه در گلاس نود مشاهده می شود معامله شود.”

“نکته این است که به طور کلی درست باشد، و با کمی دور زدن لبه‌ها می‌توانیم محدوده‌ای را تقریبی کنیم که با آنچه ما معتقدیم پایین‌ترین سطح محلی است، مطابقت دارد. برای بیت‌کوین، 25000 دلار تا 27000 دلار است. برای اتر، 1700 تا 1800 دلار است. “

کاهش بیت کوین/دلار آمریکا از نمودار حاشیه نویسی بالاترین سطح تاریخ. منبع: Arthur Hayes/ Entrepreneur’s Handbook

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استبا این حال، همان داده ها در اوایل هفته برای ارائه یک هدف قیمتی نزولی تر برای BTC استفاده شده بود.

در همین حال خود هیز قبلا گفته شد که او یک “خریدار” بیت کوین با قیمت 20000 دلار و اتر (ETH) در 1300 دلار.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس