بیت کوین همچنان در منطقه 38000 دلاری با حرکت جانبی در طول هفته گذشته گیر کرده است. اولین کریپتو با ارزش بازار انعطاف پذیری خود را نشان داده است، زیرا امور مالی سنتی در یک چرخش نزولی قرار گرفته است.

مطالب مرتبط | دارندگان بیت کوین بزرگترین کاپیتولاسیون را در تاریخ خود ایجاد می کنند، افق نزولی برای BTC؟

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین (BTC) با 1.1 درصد ضرر در 24 ساعت گذشته با 38400 دلار معامله می شود.

BTC در نمودار 4 ساعته به سمت و سوی حرکت می کند. منبع: BTCUSD Tradingview

کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) شعبه فدرال رزرو آمریکا (FED) فردا جلسه ای برگزار خواهد کرد. فعالان بازار انتظار دارند که موسسه مالی تغییر تهاجمی تری در سیاست پولی خود اعلام کند.

دو ماه پیش، FED به افزایش ۲۵ واحد پایه (bps) نرخ بهره اشاره کرد. فردا این افزایش می تواند بالاتر از 50 واحد پایه (bps) تعیین شود.

به گفته شرکت تجاری QCP Capital، این اولین افزایش 50 bps در بیش از دو دهه است. این شرکت بر این باور است که بیت کوین و بازار کریپتو به دلیل عوامل متعددی در رنج بوده اند.

اینها شامل افت سهام است، به طوری که شاخص NASDAQ و S&P 500 در 30 روز 13 و 9 درصد زیان را ثبت کردند. بیت کوین همگام با سهام های بزرگ فناوری حرکت می کند. بنابراین، سقوط انتظار می رفت، اما نه قدرت بعدی.

مورد دوم توسط فعالان بازار دست کم گرفته شده است. احساسات عمومی در بازار کریپتو علیرغم ظرفیت بیت کوین برای حفظ حمایت حیاتی در سطوح فعلی، نزولی به نظر می رسد.

علاوه بر چشم انداز کلان، QCP Capital معتقد است که در سرفصل های منفی افزایش یافته است که به زیان کمک کرده است. چندین پروتکل DeFi در هفته گذشته دچار سوء استفاده شدند و سایر شبکه ها دچار قطعی شدند.

با این حال، این شرکت تجاری به موارد زیر اشاره کرد:

علیرغم نزولی کلی، ما در واقع شاهد تقاضای صعودی مناسبی هم در بخش جلویی و هم تا سپتامبر و دسامبر بوده‌ایم.

در بازار آپشن، QCP Capital افزایش تقاضا برای تماس برای بیت کوین را در 40000 دلار در ماه می ثبت کرد. بنابراین، با توجه به قیمت گذاری اعلامیه FED، ارز دیجیتال می تواند در روزهای آینده افزایش یابد.

بیت کوین برخی از سیگنال های صعودی را نشان می دهد، اما عذاب هنوز در کار است

به نظر می رسد تحلیلگران Material Indicators از تز صعودی کوتاه مدت حمایت می کنند. این می تواند بیت کوین را برای بازگشت به سطوح 40000 دلار پشتیبانی کند.

همانطور که یکی از تحلیلگران ثبت کرد، برای اولین بار پس از مدتی، دفترهای سفارش صرافی ها نشان می دهد که بازیگران بزرگ قدم گذاشته اند و قیمت فعلی BTC را خریداری کرده اند. در ماه‌های گذشته، ارز دیجیتال توانسته بود رشد کند، اما هر افزایشی در برابر مقاومت بحرانی رد شد.

مطالب مرتبط | TA: خرس های بیت کوین به فشار خود ادامه می دهند، چرا صعودی ها محدود می مانند

تحلیلگر دیگری ادعا می کند که دلار آمریکا می تواند زیان هایی را به همراه داشته باشد زیرا روند رو به پایین به سمت حمایت ضعیف در 0.95 دلار در نمودار EUR/USD می رود. تحلیلگر گفت اشاره زیر به احتمال جهش “گربه مرده” دیگر و اقدامات نزولی بیشتر برای BTC:

آخرین باری که یکی از اینها را زد در هفته اول مارس بود. بیت کوین پس از آن افزایش یافت. بنابراین، اکنون که به سطح دیگری رسیده است، شاید BTC قبل از عذاب یک پمپ خروجی دیگر به ما بدهد؟

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر