• رشد بیت کوین تا 28000 دلار با افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در آینده تهدید می شود.
  • برد گارلینگ هاوس خوشبین است که ریپل برنده این دعوی خواهد شد و XRP را بالاتر می برد.
  • با شروع FOMO قبل از ادغام، نکات فنی اتریوم به یک شکست اشاره می کند.

قبل از نشست FOMC فدرال رزرو ایالات متحده، قیمت بیت کوین، اتریوم و ریپل برای تاثیرگذاری آماده می شود. بیت کوین پس از یک هفته افزایش، شاهد افزایش فعالیت در سمت فروش و کاهش قیمت آن بود. قیمت بیت کوین در نقطه شکست قرار دارد – یک حرکت قاطع در هر جهت می تواند روند دارایی پس از جلسه FOMC را مشخص کند.

معامله گران در حال حاضر روی حصار هستند. با این حال، طبق پیش بینی کارشناسان، با انتشار اخبار افزایش نرخ بهره، این موضوع تغییر خواهد کرد. قبل از افزایش پیش بینی شده، دارندگان بیت کوین محتاط هستند. افزایش 13 جولای توسط فدرال رزرو باعث کاهش 5 درصدی قیمت بیت کوین شد و دارایی تقریباً بلافاصله پس از کاهش قیمت بهبود یافت.

بیت کوین زیان های خود را جبران کرد و انتظار می رود واکنش مشابهی از این دارایی پس از جلسه چهارشنبه انجام شود. افزایش نرخ این دارایی تا 28000 دلار تهدید می شود.

در مورد دومین آلتکوین XRP بزرگ، چشم انداز صعودی است. برد گارلینگ هاوس خوشبین است که غول پرداخت در این دعوی پیروز شود. یک برد می تواند احساسات صعودی را تقویت کند و XRP را در دراز مدت بالاتر ببرد. در صورتی که آلتکوین بالاتر از سطح پشتیبانی 0.34 دلار حفظ شود، XRP می تواند به 0.38 دلار برسد.

نمودار قیمت XRP-USDT (منبع: TradingView)

قیمت اتریوم در سطح 1700 دلار با مانعی روبرو است و کاهش شتاب می تواند روند نزولی آلتکوین را افزایش دهد. قیمت اتریوم سقوط به زیر سطح 1.595 دلار می تواند نشان دهنده معکوس شدن روند نزولی در آلت کوین باشد. با این حال، تلنگر به بالای سطح 1595 دلار یک حرکت تعیین کننده است و می تواند آلت کوین را بالاتر ببرد.

نمودار قیمت ETH-USDT (منبع: TradingView)

بسته شدن کندل روزانه زیر 1335 دلار می تواند نشان دهنده شکست روند صعودی اتریوم باشد. این حرکت احتمالاً چشم‌انداز صعودی را باطل می‌کند و اتریوم می‌تواند پایین‌ترین قیمت ماهانه خود را در 877.70 دلار مجدداً بررسی کند – این حداکثر سناریوی درد است.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر