آخرین نسخه شامل مجموعه ای از دستاوردهای “Cryptomania” از جمله رکورد فروش CryptoPunk NFT و تبدیل شدن السالوادور به اولین کشوری است که BTC را به عنوان مناقصه قانونی پذیرفته است.

بیت کوین، سفر فضایی و TikTok برای اولین بار در رکوردهای جهانی گینس ثبت شدند


رکوردهای جهانی گینس بیت کوین را اضافه کرده است (بیت کوین) و تعدادی از رویدادهای بلاک چین در آخرین ویرایش کتاب رکورد آن تحت دسته “Cryptomania”.

به رسمیت شناختن ارز دیجیتال توسط یک جریان اصلی اصلی مانند رکوردهای جهانی گینس نشان می دهد که بلاک چین و دارایی های دیجیتال از جمله موضوعاتی بوده اند که در چند سال گذشته به طور عمومی مورد توجه قرار گرفته است.

نسخه 2023 که ماه گذشته راه اندازی شد، شاهد تعدادی از دستاوردهای ارز دیجیتال قابل توجه بود که شامل بیت کوین، پذیرش کریپتو، توکن های طرفداران و NFT ها می شود.

بیت کوین با ارزش بازار 816.69 میلیارد دلار تا 24 مارس 2022 به طور شگفت انگیزی به عنوان با ارزش ترین ارز دیجیتال شناخته شد، در حالی که پس از راه اندازی در اوایل سال 2009 به عنوان اولین ارز دیجیتال غیرمتمرکز جهان نیز شناخته شد.

شرح رکوردهای جهانی گینس: “بیت کوین به عنوان راه حلی برای چالش تنظیم یک ارز دیجیتال بدون هیچ سازمان متمرکز یا “شخص ثالث قابل اعتماد” برای نظارت بر تراکنش ها ایجاد شد.” می خواند آنلاین، اضافه کرد که قبلاً تلاش‌های دیگری انجام شده بود که در نهایت به یک شخص ثالث قابل اعتماد متکی بود.

پروژه OG NFT CryptoPunks همچنین پس از خرید CryptoPunk #5822 به قیمت 23.7 میلیون دلار (8000 ETH) در 12 فوریه سال جاری توسط کارآفرین دیپاک تاپلیا، «گران‌ترین کلکسیون NFT» را انتخاب کرد.

شایان ذکر است که Beeple’s رکورد فروش 69.3 میلیون دلاری NFT به این دلیل که شرکت کلکسیونی NFT را به عنوان «مجموعه‌ای از آثار هنری با نسخه محدود ساخته شده بر اساس الگوهای از پیش رندر شده» توصیف کرد.

توکن های فن نیز ظاهر شد به عنوان یک دسته بندی در کتاب توکن منچستر سیتی – که از طریق Socios در ژوئن 2021 راه اندازی شد – با ارزش بازار 47.1 میلیون دلار تا 24 مارس 2022 به عنوان “با ارزش ترین توکن هواداران” ثبت شد.

السالوادور همچنین به دلیل «اولین کشوری که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی» در ژوئن سال گذشته پذیرفت، در کتاب گنجانده شد.

در این بیانیه آمده است: «امید می‌رفت که این اقدام که توسط بانک جهانی محکوم شد، هزینه نقل و انتقالات بین‌المللی را کاهش دهد – یک ملاحظات مهم برای کشوری که متکی به پولی است که توسط کارگران خارج از کشور به خانه ارسال می‌شود.»

یکی از سخنگویان کتاب رکوردهای جهانی گینس به کوین تلگراف گفت که هر نسخه «سعی می‌کند منعکس‌کننده جذابیت آن سال و موضوعاتی است که خوانندگان ما احتمالاً در مورد آن بحث می‌کنند» و ارز های دیجیتال به سفرهای فضایی و TikTok به عنوان موضوعات مهم می‌پیوندند.

آنها گفتند: “ما در چند سال آینده با علاقه این فضا را تماشا خواهیم کرد، زیرا فناوری هایی که زیربنای ارز دیجیتال توسعه می یابند و طیف وسیع تری از کاربردها را پیدا می کنند.”

مربوط: مدیر ارشد فناوری والمارت می‌گوید ارزهای دیجیتال به یک اخلالگر «بزرگ» پرداخت‌ها تبدیل خواهد شد

هنگامی که از او پرسیده شد که بیشترین رکوردها و رکوردهای لحظه‌ای از Cryptomania چه بوده است، سخنگوی این شرکت نوآوری بیت‌کوین را برجسته کرد و اشاره کرد که زمان زیادی طول کشید تا این شرکت به آن فکر کند.

«تحقیق این عنوان نه تنها مستلزم یافتن چگونگی توصیف بلاک چین بود […] بلکه همچنین قرار دادن دهه‌ها تحقیق در مورد ارزهای دیجیتال و آنچه که آن را با پروژه‌های قبلی متفاوت می‌کرد.

هفته گذشته صرافی ارز دیجیتال Binance نیز انجام شد آشکار کرد بعد از اینکه برای برگزاری بزرگترین درس ارز دیجیتال تا به امروز با حضور 289 نفر در Blockchain Land Nuevo León در 7 اکتبر شناخته شد، رکورد جهانی گینس را شکست.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر