بیت کوین آمریکا-شیبا-اینو- را به دستگاه های خودپرداز خود اضافه کرد

  • بیت کوین آمریکا اعلام کرد که از شیبا اینو در خودپردازهای خود استقبال می کند.
  • شیبا اینو در حال پیوستن به بیت کوین، لایت کوین و اتریوم در BTMS است.
  • این خبر توسط دو طرف در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

بیت کوین آمریکا (BTM)، یک شرکت بزرگ دستگاه خودپرداز BTC اپراتور در ایالات متحده، در توییتی اعلام کرد که Shiba Inu اکنون به عنوان یکی از سکه های ارائه شده توسط آنها همراه با بیت کوین مورد استقبال قرار می گیرد. لایت کوین، و اتریوم.

قبل از اعلامیه، این شرکت شمارش معکوس را به عنوان یک تیزر برای فالوورهای خود توییت کرد. با این حال پس از انتشار اعلامیه، صفحه رسمی از شیبا اینو توییت را به اشتراک گذاشت

واکنش‌ها به این اعلامیه با چنان انرژی زیادی همراه بود که فالوورها در توییتی حمایت و عشق خود را نشان دادند. یکی دیگر از شاخص‌های حمایت از این مرحله این است که توییت اعلامی اولیه به 2478 ریتوییت رسیده است.

Shiba Inu اکنون در تمام مکان‌های بیت‌کوین آمریکا در دسترس است و بیش از 1800 BTM در 31 ایالت دارد. کارشناسان کریپتو تخمین می زنند که این اعلام به دلیل افزایش محبوبیت SHIB است و این مرحله نتایج خوبی خواهد داشت.

در رویدادهای مرتبط، سانتو بلاک چین، شرکت ارز دیجیتال، خرید 50 دستگاه خودپرداز بیت کوین را در پایان سال 2021 اعلام کرد. سال 2022.

برنامه های دیگری نیز اعلام شد و بیان شد که سانتو در حال برنامه ریزی برای خرید 300 دستگاه خودپرداز بیت کوین در سال جاری است. فرانک ایگلسیاس، مدیرعامل سانتو در این مورد گفت.

سال 2022 یک سال رشد بدون وقفه برای سانتو خواهد بود، زیرا من شخصاً برای برنامه کاری سال 2022 شرکت ها برنامه ریزی می کنم. سانتو در سفری برای کمک به موج جدیدی از بانکداری، سرمایه‌گذاری و تجارت کریپتو برای بیش از 400،000،000 نفر در آمریکای لاتین است که فاقد بانک یا غیربانک هستند، از جمله 10 تا 15 درصد از اسپانیایی‌ها در ایالات متحده که غیرقابل بانک هستند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر