بیت کوین اکنون در طولانی ترین دوره «ترس شدید» خود قرار دارد

هفتاد روز “ترس شدید” نشان می دهد که پایانی در چشم نیست زیرا قیمت بیت کوین در حدود 20000 دلار باقی می ماند.

بیت کوین (بیت کوین) ممکن است از زیان های جدید از زمان ریزش به 17600 دلار در ماه گذشته جلوگیری کرده باشد، اما احساسات پایین است.

اکنون، یکی از معیارهای کلاسیک خلق و خوی بازار کریپتو نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران متوسط ​​چقدر طولانی و سخت رنج کشیده‌اند.

70 روز “ترس شدید”

در حالی که احساسات بازار کریپتو قبلا”قابل مقایسه با تشییع جنازهقبل از شروع سال 2022، کاهش قیمت بعدی در بیت کوین و آلت کوین ها باعث شد که مانند قبل هرگز پایین بیاید.

این در حال حاضر توسط کمیت شده است شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده، ابزاری است که چندین منبع را برای ایجاد یک امتیاز کلی از احساس بازارها در نظر می گیرد.

از 15 ژوئیه، Fear & Greed 70 روز را در پایین ترین گروه خود – “ترس شدید” سپری کرده است – که یک رکورد نزولی جدید را نشان می دهد.

این شاخص از پنج براکت تشکیل شده است که بقیه آنها «ترس»، «خنثی»، «طمع» و «طمع افراطی» هستند.

امتیاز زیر 25/100 در ترس عادی شده آن با “طمع شدید” مطابقت دارد و این منطقه امتیازی است که مشخصه دو ماه گذشته بوده است. آخرین بار که بازار خوشبین تر بود از “ترس شدید” در 5 می – چند روز قبل از ترا (LUNA) – که اکنون Terra Classic (LUNC) نامیده می شود – بود.

شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده (نمایش). منبع: Alternative.me

فیلیپ سوئیفت، خالق پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای LookIntoBitcoin، در اظهار نظر در مورد داده‌ها، خاطرنشان کرد که این دوره «ترس شدید» حتی از دوره‌هایی که در بازار نزولی بیت‌کوین 2018 و ریزش بازارهای متقابل مارس 2020 هستند، طولانی‌تر است.

2022، علیرغم مضامین نزولی اش، با این وجود، بدون مراحل پرشور خود نبوده است. آخرین باری که این شاخص در منطقه “طمع” یا “طمع شدید” خود قرار داشت – که نشان دهنده یک بازار بیش از حد گرم است – در مارس امسال بود.

چشم های پژوهشی “نشانه ای از شکست احتمالی”

در عین حال، شرکت تحقیقاتی Santiment معتقد است که همبستگی ارزهای دیجیتال با دارایی‌های سنتی باید کاهش پیدا کند.

مربوط: با نزدیک شدن قیمت بیت کوین به 21 هزار دلار، نهنگ های بیت کوین همچنان در خواب زمستانی هستند

در حالی که BTC در حال حاضر کاهش یافته است، BTC باید به خود به خود ادامه دهد و از واکنش تند به انقباض پولی بانک مرکزی بر اثر تورم اجتناب کند.

او در یک مقاله استدلال کرد: «کریپتو در زمانی که همبستگی بسیار کمی با سهام دارد، با سریع‌ترین سرعت رشد می‌کند. پست توییتر در 14 جولای

“بعد از گزارش دیروز CPI، دلار بیت کوین و alts در حالی که SP500 و طلا کاهش می یابد، وضعیت می یابند. اگر همبستگی نداشته باشند، نشانه خوبی از شکست احتمالی است.”

نمودار مقایسه ارزش بازار ارز دیجیتال. منبع: Santiment/ توییتر

همبستگی معکوس چشمگیرتر بین کریپتو و دلار آمریکا بوده است که در حال حاضر نزدیک به بالاترین حد بیست سال گذشته در برابر سبدی از ارزهای شرکای تجاری است.

شاخص دلار آمریکا (DXY) همچنان در حدود 108 معامله می شود برخورد به قله های متعدد در طول هفته، داده ها از TradingView نشان می دهد.

نمودار شمعی 1 ساعته شاخص دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس