بیت کوین در 24 ساعت گذشته در نمودار خود بهبود یافت زیرا شاه کوین 2٪ افزایش یافت. قیمت سکه پس از بازدید از سطح قیمت 37000 دلار، کمی مهلت گرفت. با شروع بازیابی بازارهای گسترده تر، قیمت بیت کوین به سمت شمال حرکت کرد.

در حال حاضر، قیمت‌های بیت‌کوین در منطقه‌ای به شدت تلفیقی معامله می‌شد، زیرا سکه نتوانست از مرز قیمت 39800 دلار عبور کند. هنوز خیلی زود است که بگوییم گاوها به طور کامل در بازار ظاهر شده اند یا خیر.

اگر تقاضا به طور قابل توجهی بهبود نیابد، دارایی دیجیتال می تواند به سطح قیمت 38000 دلار بازگردد که به عنوان سطح حمایتی برای سکه عمل می کند. اما این یک علامت مثبت است زیرا بیت کوین توانسته است از خط مقاومت چند هفته ای خود عبور کند.

اگر گاوها به اعمال فشار ادامه دهند، بیت کوین در جلسات معاملاتی آتی می تواند دوباره به مرز 40000 دلار برسد. خریداران بیت کوین باید به ماندن در بازار ادامه دهند تا سکه با موفقیت در مسیر صعودی معامله شود.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین: نمودار چهار ساعته

بیت کوین در نمودار چهار ساعته با قیمت 39100 دلار معامله شد. منبع تصویر: BTC/USD در TradingView

بیت کوین در زمان نگارش این مقاله 39100 دلار قیمت داشت. پس از عبور از مقاومت چند هفته ای، سکه دوباره از سطح قیمت 39800 دلار سقوط کرد.

این نشان دهنده یک اصلاح مختصر بود زیرا قیمت سکه در زمان نگارش این مقاله افت کرد. مقاومت فوری برای سکه در 40000 دلار بود.

شکستن بالاتر از این قیمت می تواند بیت کوین را به سطح قیمت 44000 دلار برساند. از طرف دیگر، سطح حمایت به طور ثابت در 37900 دلار باقی ماند و کاهشی کمتر از آن، بیت کوین نزدیک به 37000 دلار معامله می شود.

حجم معاملات سکه هنوز رشد نکرده است زیرا آخرین نوار معاملاتی به رنگ قرمز دیده شد که نشان دهنده عملکرد منفی قیمت است.

تحلیل فنی

بیت کوین
بیت کوین کاهش فشار خرید را در نمودار چهار ساعته نشان داد. منبع تصویر: BTC/USD در TradingView

شکست بالای مقاومت چند هفته ای باعث شد که قدرت خرید به میزان قابل توجهی کاهش یابد. پس از صعود قابل توجه در نمودار، سکه در زمان چاپ سقوط کرد. سود قابل توجهی نبود و این باعث کاهش بیشتر سکه شده بود.

شاخص قدرت نسبی نزدیک به خط 50 بسته شد که نشان دهنده کاهش قدرت خرید بود زیرا خریداران در حال خروج از بازار بودند. در شاخص ترس از بازار در 27 ایستاد که نشان دهنده ترس قابل توجه است.

باندهای بولینگر نوسان در بازار را به تصویر می کشد و این اندیکاتور در زمان نگارش این مقاله گسترش یافته است. گسترش باندها نشان دهنده افزایش پیش بینی شده نوسانات قیمت در جلسات معاملاتی آینده است.

مطالب مرتبط | بیت کوین با فشار طولانی وارد می شود؟ افزایش نرخ های تامین مالی

بیت کوین
بیت کوین افزایش سرمایه ورودی را در نمودار چهار ساعته نشان داد. منبع تصویر: BTC/USD در TradingView

MACD مسئول به تصویر کشیدن حرکت بازار است و نشان دهنده حرکت صعودی برای سکه است. با این حال، در زمان انتشار، هیستوگرام ها محو شدند و نشان دهنده ادامه روند نزولی قیمت برای سکه بود.

جریان پول Chaikin در مورد جریان ورودی سرمایه مثبت بود زیرا این شاخص بالاتر از خط نیم بود. با این حال، این شاخص به یک نزول کوچک اشاره کرد و احتمالاً می تواند به معنای افزایش جریان خروجی سرمایه باشد که مجدداً ادامه نزولی در بازار را تأیید می کند.

مطالب مرتبط | یک سکه، دو معامله: چرا معاملات آتی بیت کوین و سیگنال های نقطه ای مطابقت ندارند؟

Featured image from UnSplash, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر