به نظر می رسد بیت کوین در آستانه آزمایش مجدد سطوح پشتیبانی قبلی است. کریپتوکارنسی شماره یک همواره نزولی را تجربه می‌کند که آن را به پایین‌ترین قیمت چند سال اخیر در حدود 17000 دلار رساند.

مطالب مرتبط | دو ماه ترس شدید کریپتو را در هراس فرو می‌برد، بیت کوین 20 هزار دلار است

بیت کوین در تلاش است تا قلمروی که قبلاً از دست داده بود را پس بگیرد، اما فشار فروش ناشی از اخبار منفی پیرامون فضای کریپتو و تغییر سیاست پولی فدرال رزرو آمریکا (فدرال رزرو) ادامه دارد. در زمان نگارش این مقاله، قیمت BTC با 10 درصد ضرر در هفته گذشته با 20000 دلار معامله می شود.

روند BTC در نمودار 4 ساعته به سمت نزول می رود. منبع: BTCUSD Tradingview

تحلیلگر Michaël van de Poppe معتقد است که قیمت BTC پس از رد شدن آن در 21000 دلار در وضعیت خوبی باقی می ماند. اگر ارز دیجیتال بتواند بالای 20000 دلار بماند، به طور بالقوه سوخت بیشتری برای ادامه روند صعودی وجود دارد. از طریق توییتر، تحلیلگر گفت:

جارو از پایین و نگه داشتن. تا زمانی که 20 هزار دلار باقی بماند، برای جابجایی بالاترین قیمت قبلی با 21 هزار دلار خوب است و سپس بالاترین قیمت 23 هزار دلار و بالقوه 24 هزار دلار قابل انجام است. لانگ هنوز باز است

داده های ارائه شده توسط Material Indicators (MI) مقداری حمایت از بیت کوین را زیر 20000 دلار ثبت می کند. این نشان می دهد که ارز دیجیتال می تواند به زیر سطح فعلی خود کاهش یابد.

با این حال، حدود 30 میلیون دلار پیشنهاد و سفارش برای بیت کوین در حدود 19000 دلار وجود دارد. این ناحیه باید به عنوان پشتیبان حیاتی در صورت نزول بیشتر عمل کند.

اگر این سطوح با شکست مواجه شوند، هنوز 40 میلیون دلار سفارشات پیشنهادی بین 17800 تا 18000 دلار وجود دارد که می تواند یک لایه پشتیبانی اضافی ایجاد کند. دفتر سفارش در زیر این سطوح نازک به نظر می رسد

بیت کوین BTC BTCUSD
BTC (خط آبی در نمودار) با 40 میلیون دلار پیشنهاد در حدود 18000 دلار. منبع: شاخص های مواد.

بالاتر از سطح قیمت فعلی، بیش از 20 میلیون دلار سفارشات در حدود 21000 دلار وجود دارد. این سطح همچنان یک منطقه مقاومت اصلی و مانعی برای قیمت BTC خواهد بود، زیرا در اطراف منطقه تثبیت می شود.

تحلیلگر در Material Indicators به اشتراک گذاشته شده است موارد زیر در مورد موانع موجود بین BTC و افزایش ارزش آینده:

به همین دلیل است که ما منتظر تایید هستیم. علیرغم این احساسات و افزایش #TradFi دیروز، رالی قبل از اینکه بتواند 200 WMA را آزمایش کند، شتاب خود را از دست داد. اکنون Fire Charts 60 میلیون دلار نقدینگی درخواستی را نشان می دهد که بین اینجا و محدوده 200 WMA انباشته شده است.

چه زمانی بیت کوین به پایین ترین سطح قیمت می رسد؟

از این نظر، تحلیلگران MI تاکید کردند که نمی‌توان با قطعیت دانست که چه زمانی BTC به پایین‌تر می‌آید. با این حال، سرنخ‌های خاصی وجود دارد که می‌تواند به سرمایه‌گذاران در شناسایی کاهش روند نزولی کمک کند.

مطالب مرتبط | انحلال ماینرهای بیت کوین، بازیابی بیت کوین را تهدید می کند

به عنوان مثال، قیمت بیت کوین معمولاً پایین می آید و سپس به یک دوره طولانی تثبیت می رود. این تحلیلگر از طریق توییتر بدون رد کردن احتمال سقوط دیگر اظهار داشت:

بازار برای افزایش به تعویق افتاده است، و این واقعیت که حرکت به سمت یا کمتر از 200 WMA از لحاظ تاریخی منجر به بازارهای گاوی شده است، نمی‌توانیم آن را تأیید کنیم تا زمانی که قیمت میانگین‌های متحرک مهم را که با 200 Weekly MA شروع می‌شود، پس نگیرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر