بیت کوین با کاهش 22 درصدی قیمت بیت کوین در ماه می، رکورد جدیدی را در 9 هفته از دست داد

با نزدیک شدن به پایان ماه می، بازارهای کریپتو به خودی خود شروع به کار می کنند – اما نه در جهتی که کسی انتظارش را داشت.

بیت کوین (بیت کوین) تهدید کرد که در 29 می به روند شکست بی سابقه ادامه خواهد داد زیرا BTC/USD در محدوده مناسب روزانه باقی ماند.

نمودار شمع 1 روزه BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

همبستگی سهام هیچ آرامشی برای گاوهای BTC ایجاد نمی کند

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView بزرگ‌ترین ارز دیجیتال را برای 9 هفته متوالی روند نزولی نشان داد – بیشترین در تاریخ.

در حال حاضر در یک رکورد مشکوکبسته شدن نمودار هفتگی بیت کوین زمینه ضعفی را فراهم کرد که تحلیلگران را در آخر هفته ناامید کرد.

حتی بازارهای سهام که به دلیل انقباض بانک مرکزی دچار مشکل شده بودند، موفق شدند در طول هفته سود داشته باشید، در حالی که بیت کوین و اکثر آلتکوین ها به زیان اضافه کردند.

شرکت بازرگانی QCP Capital خطاب به مشترکان خبرنامه بازارهای خود نوشت: «بیشترین نگرانی، واگرایی بین سهام و کریپتو بوده است. S&P و NASDAQ از پایین ترین سطح 20 ماه مه حدود 10 درصد بالاتر معامله کرده اند در حالی که هر دو BTC و ETH در همان دوره کمتر معامله کرده اند. که آخرین نسخه آن در 29 می منتشر شد.

“این جهت جدایی نیست که ما امیدوار بودیم!”

QCP تکرار شد احساسات موجود بیش از عملکرد ضعیف بیت کوین در مقایسه با سهام قبلاً با همبستگی بالا.

در ادامه، حساب کاربری محبوب توییتر Il Capo از کریپتو، به لطف آن شاخص‌هایی که اکنون با اصطکاک فروش خود مواجه هستند، فشار جدیدی را پیش‌بینی می‌کند.

“آخرین باری که SPX به بالاترین حد خود رسید در حالی که $BTC در حال رسیدن به اوج های پایین تر بود، پس از معکوس شدن SPX شاهد ادامه نزولی بودیم. اکنون SPX در مقاومت است.” پست در روز خواندن

بیت کوین با “افتهای عزیز ماه می” روبرو می شود

با این کار، BTC/USD انتظار داشت که ماه را حدود 22 درصد کاهش دهد.

مربوط: نهنگ های کوچک بیت کوین ممکن است قیمت بیت کوین را از “کاپیتولاسیون” دور نگه دارند – تجزیه و تحلیل

این می‌تواند ماه مه 2022 را به دومین بدترین ماه مه در تاریخ بیت‌کوین تبدیل کند، داده‌های حاصل از منابع نظارت بر زنجیره. کوینگلاس تایید شده.

نمودار بازده ماهانه BTC/USD (عکس از صفحه نمایش). منبع: Coinglass

در همین حال، تجزیه و تحلیل روند نزولی در طول زمان نشان داد که نزول کنونی از اوج‌ها، چهارمین نزول طولانی‌ترین نزول تاریخ بوده است که اکنون 200 روز است.

متیو هایلند تحلیلگر خاطرنشان کرد، طولانی‌ترین روند نزولی تا به امروز در سال 15-2014 اتفاق افتاد و بیش از دو برابر بیشتر طول کشید.

همانطور که Cointelegraph بیشتر است گزارش شده استالگوهای تاریخی حکم می‌کنند که دوره‌ای از اقدامات جانبی قیمت اکنون می‌تواند ادامه یابد، و تنها بعداً یک رویداد کاپیتولاسیون و پایین آمدن کلان دنبال شد.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس