بیت کوین برای پشتیبانی می جنگد زیرا قیمت بیت کوین سالانه 46 هزار دلار از دست می دهد

خروج قیمت BTC از محدوده معاملاتی تعیین شده خود سخت تر از حد انتظار است.

بیت کوین (بیت کوین) پس از اینکه ایدز مارس در آخرین لحظه با گاو نر روبرو شد، نشانه هایی از بهبودی را از یک شکست شبانه در 1 آوریل نشان داد.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

بیت کوین با لحظه “محور” روبرو است

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView بیت کوین/دلار آمریکا در افتتاحیه روز جمعه وال استریت از 45500 دلار عبور کرد.

این جفت در پایان ماه مارس به نزدیک به 44000 دلار سقوط کرده بود، عقب نشینی ناشی از ترکیبی از عوامل کلان و اقدامات کیف پول های با حجم بالا.

سهام اروپا در آن روز به لطف تهدید روسیه به قطع عرضه گاز متضرر شدند، در حالی که قانونگذاران اتحادیه اروپا رای دادند. ممنوع کردن کیف پول های “بدون میزبان” روحیه را بیشتر تند کرد.

در حالی که این محرک ها نتوانستند جرقه بازگشت عمیق تر به سمت 40000 دلار را ایجاد کنند، بیت کوین را از قیمت بسیار مهم سالانه خود در زمان نوشتن 46200 دلار باز ماند. این به نوبه خود درها را برای بازگشت به محدوده معاملاتی که از ابتدای سال 2022 با سقف باز سالانه باز می شود باز گذاشت.

معامله گر کریپتو اد در کنار نموداری که ادامه روند صعودی و نزولی را نشان می دهد، خلاصه می کند: «اگر قرار باشد سقوط کنیم، فکر می کنم از اینجا اتفاق می افتد.

برای شاخص‌های متریال حساب محبوب توییتر، بازه‌های زمانی کوتاه می‌تواند مسیر کلی بازار را مشخص کند.

بیت کوین از یک گوه صعودی در نمودار هفتگی خارج شده بود، اما با این وجود نتوانست میانگین متحرک 50 هفته ای (WMA) را به عنوان پشتیبانی حفظ کند.

«بیت کوین در موقعیتی محوری قرار دارد نوشت در روز.

گاوهای BTC 50 WMA را از دست دادند، اما توانستند چرخش R/S را در بالای سازه به دست آورند. نوسانات در هر دو طرف محدوده وجود دارد.

نمودار BTC/USD. منبع: متریال اندیکاتورز/ توییتر

آوریل شناخته شده به نا امید نیست

بر خلاف ماه مارس، آوریل از نظر تاریخی یک ماه موفق برای بیت کوین است، و امسال چیزهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد.

مربوط: بیت کوین به مدت ۷+ سال «خفته» درست قبل از کاهش ۵ درصدی قیمت بیت کوین حرکت کرد.

با توجه به داده های منبع تجزیه و تحلیل زنجیره ای کوینگلاس، BTC/USD هرگز در ماه آوریل بیش از 3.46 درصد از دست نداده است و حداکثر سود آن 50 درصد است.

نمودار بازده ماهانه بیت کوین (اسکرین شات). منبع: Coinglass

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس