بیت کوین به زیر 42 هزار دلار سقوط کرد زیرا پیش بینی جدید می گوید شکست “محتمل ترین نتیجه” برای قیمت BTC

آخرین “تقاطع مرگ” در نمودار روزانه بیت کوین به نفع سیگنال های خرید و افزایش “احتمالی” به 50000 دلار کنار گذاشته شده است.

بیت کوین (بیت کوین) در روز پنجشنبه به 40000 دلار بازگشت، زیرا مقاومت 44000 دلاری برای گاوها بسیار زیاد بود.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

خرید یک دیپ دیگر

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در 24 ساعت جمعه حدود 4 درصد کاهش یافته است.

این جفت در Bitstamp قبل از شروع اصلاحات به بالای 44,450 دلار رسیده بود، که شاهد کاهش محلی 41,780 دلار بود.

در حالی که برای کسانی که امیدوار بودند بدترین عقب نشینی پایان یافته ناامید کننده بود، تحلیلگران از این حرکت غافلگیر نشدند، که به گفته آنها می تواند از طریق یک آزمایش جدید حمایت 40000 دلاری حل شود.

معامله‌گر محبوب پنتوشی نیز به نظر می‌رسد به آرزوی خود رسیده است، بیت کوین به پایین‌تر از 42000 دلار رسیده است. فرصت برتر برای ورود او افزود که 46000 دلار می تواند بعدی باشد.

با این حال، ساخت نمودار “تقاطع مرگ” دیگری بر روی BTC/USD که یک هشدار سیگنال کلاسیک در مورد شرایط نزولی بود، بزرگ به نظر می رسید.

به عنوان Cointelegraph قبلا گزارش شده است، تلاقی مرگ زمانی رخ می دهد که میانگین متحرک 50 روزه در حال کاهش از میانگین متحرک 200 روزه عبور کند. این ویژگی تا حدودی نادر است اما دارد نه همیشه پس از آن منجر به رفتار نزولی شد.

نمودار شمع یک روزه BTC/USD (Bitstamp) با میانگین متحرک 50 روزه و 200 روزه. منبع: TradingView

نتیجه گیری معکوس هنوز روی کارت هاست

با نگاهی به آینده، تحلیلگران مجموعه معاملاتی Decentrader نسبت به اقدامات میان مدت قیمت مثبت باقی ماندند و اذعان داشتند که ممکن است کاهش دیگری در محدوده 30000 تا 40000 دلار رخ دهد.

مربوط: بالا یا پایین؟ معامله گران در مورد اینکه آیا بیت کوین همچنان در حال افزایش است یا خیر اختلاف دارند

آنها استدلال کردند که روند نزولی دو ماهه از اوایل دسامبر برای ایجاد اختلال آماده بود به روز رسانی بازار روز جمعه منتشر شد، و صعودی “احتمالا” بیش از یک آبشار پایین تر بود.

“از نظر ما ممکن است نیاز داشته باشیم که بین 44000 دلار و احتمالاً 38000 دلار قبل از شکست نهایی شاهد باشیم. این محدوده احتمالاً باعث درد و بدبختی بیشتر برای هر معامله‌گری می‌شود که سعی می‌کند بی‌صبرانه حرکت‌های اصلی را پیش از آماده شدن انجام دهد. “به‌روزرسانی خلاصه شده است.

Decentrader افزود، دلگرم کننده بود نرخ های تامین مالی کم کم بیشتر میشه به طور مداوم منفی همانطور که احساسات در نهایت به سمت انتظار کاهش بیشتر تغییر کرد – شرایط سالم برای فشار به سمت بالا.

“با توجه به اصول فعلی بیت کوین و اندازه و ثبات روند نزولی در 2 ماه گذشته، ما معتقدیم که حرکت خارج از محدوده به سمت صعودی محتمل ترین نتیجه در نهایت است.”

نمودار نرخ های تامین مالی BTC. منبع: Coinglass

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس