بیت کوین به قیمت 43.5 هزار دلار می رسد زیرا نگرانی های مربوط به نرخ بهره به شدت بر قیمت دارایی های جهانی تأثیر می گذارد

قیمت بیت کوین نزدیک به 43500 دلار تثبیت می شود زیرا تحلیلگران پیش بینی می کنند در صورتی که پشتیبانی بتواند بالای 43100 دلار باشد، احتمال شکست تا 50000 دلار خواهد رسید.

بازارهای مالی جهانی در روز 7 آوریل به دنبال اظهارات اخیر فدرال رزرو ایالات متحده مبنی بر افزایش سریع نرخ بهره به عنوان یکی از اقداماتی برای کمک به مهار تورم افسارگسیخته، با نبرد سختی مواجه شدند.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که قیمت بیت کوین (بیت کوین) پس از اظهارات فدرال رزرو به پایین ترین سطح 42,744 دلاری یک شبه رسید و از آن زمان به الگوی تثبیت نزدیک به حمایت 43,500 دلار رسیده است.

نمودار 1 روزه BTC/USDT. منبع: TradingView

در اینجا نگاهی می اندازیم به آنچه که چندین تحلیلگر در بازار در مورد چشم انداز بیت کوین در این سطح می گویند و اینکه کدام مناطق حمایت و مقاومت باید به حرکت رو به جلو توجه داشته باشند.

گاوها باید حمایت خود را در 43100 دلار حفظ کنند

تحلیلگر بازار و کاربر نام مستعار توییتر Rekt Captial، اطلاعاتی در مورد آینده بیت کوین بر اساس عملکرد قبلی آن در این منطقه نشان داد. ارسال شده نمودار زیر اهمیت سطح حمایت 43100 دلاری را برجسته می کند.

نمودار 1 هفته ای BTC/USD. منبع: توییتر

Rekt Capital گفت،

“اگر تاریخ تکرار شود و بیت کوین به حفظ سطح 43100 دلاری خود ادامه دهد، آنگاه بیت کوین می تواند بار دیگر از 40000 دلار و حتی تا 50000 دلار پایین لذت ببرد.”

BTC و NASDAQ

ارتباط بین حرکات قیمت بیت کوین و NASDAQ در نمودار زیر مشخص شده است ارسال شده توسط filbfilb، یکی از بنیان‌گذاران مجموعه معاملاتی DecenTrader، که خاطرنشان کرد: «از سال 2019، فروش‌های متعدد در بالاترین حد خود در NASDAQ منجر به فروش شدید شد که باعث شد BTC نیز در همان زمان درست شود.»

نمودار 1 روزه NASDAQ در مقابل BTC/USD. منبع: توییتر

فیلب فیلب گفت،

آنچه به دنبال داشت، معکوس برگشت صعودی سر و شانه بود که با آزمایش 50 DMA و ATH در هر دو نسخه قدیمی و BTC تأیید شد. یک سناریوی احتمالی پیش رو.»

شواهد بیشتری برای حمایت از احتمال شکست قریب الوقوع برای BTC توسط تحلیلگر ارز دیجیتال و کاربر مستعار توییتر ‘TAnalyst’ ارائه شده است. ارسال شده نمودار زیر به عملکرد قیمت برای BTC در هنگام جهش در نوسانگر قیمت می‌پردازد.

نمودار 3 هفته ای BTC/USD. منبع: توییتر

تحليلگر گفت:

جهش نوسانگر قیمت آوریل 2012، سپس یک روند صعودی. جهش نوسانگر قیمت مارس 2020، سپس یک روند صعودی. جهش نوسانگر قیمت فوریه 2022… من [leave it to] شما نتیجه بگیرید.»

مربوط: با رسیدن قیمت بیت کوین به هدف شکست 42.9 هزار دلاری، احساسات بیت کوین در “ترس” قرار می گیرد.

شکست به 57000 دلار یا عقب نشینی به 36000 دلار

به گفته مایکل ون د پوپ، معامله‌گر ارز دیجیتال و مشارکت‌کننده کوین‌تلگراف، از دست دادن پشتیبانی 44700 دلاری «پس از از دست دادن آن پایین‌ترین سطح اخیر» انتظار می‌رفت. ارسال شده نمودار زیر به تفصیل از 46,881 دلار است.

نمودار 1 روزه BTC/USD. منبع: توییتر

پوپ گفت،

“در حال حاضر در یک شکن مهم. اگر ما این را حفظ کنیم، همه چیز خوب است، به نظر می رسد برای یک مرحله دیگر تا 57000 دلار آماده است. اگر این کار را نکنیم، در آن صورت آزمایشی در حدود 36000 دلار می بینم.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال اکنون به 2.015 تریلیون دلار می رسد و نرخ تسلط بیت کوین 41.2 درصد است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس