بیت کوین به مدت ۷+ سال «خفته» درست قبل از کاهش ۵ درصدی قیمت بیت کوین حرکت کرد.

بیش از هر زمان دیگری از زمان قبل از رکورد 20,000 دلاری در دسامبر 2017، این هفته بیشتر از هر زمان دیگری بیت کوین متوفی شده بود.

بیت کوین (بیت کوین) 3000 دلار را به صبح روز 1 آوریل فرو برد، زیرا به نظر می رسید یک عقب نشینی گسترده پیش بینی شده با حرکت های جدید سرمایه گذاران بزرگ همراه باشد.

همانطور که توسط سایه های نهنگ نشان می دهد که بیش از 11000 بیت کوین به طور ناگهانی در 29 مارس کیف پول خود را ترک کرد، که قبلاً بیش از یک دهه در آنجا نشسته بود.

انعکاس سکه های خفته در دسامبر 2017

سایه های نهنگکه توسط تحلیلگر فیلیپ سوئیفت ابداع شده است، سکه هایی را که پس از گذراندن مدت زمان قابل توجهی خارج از گردش دوباره فعال می شوند را ردیابی می کند.

به گونه ای تنظیم شده است که تنها زمانی ثبت شود که 100 بیت کوین یا بیشتر از کیف پول بلندمدت خود خارج می شود، جهش های متریک قبلاً با آنچه سویفت استدلال می کند “بالاترین قیمت” در قیمت است همزمان شده است.

او روز پنجشنبه خاطرنشان کرد: دیروز یک حرکت قابل توجه در زنجیره وجود داشت، با +10k BTC که در 7-10 سال گذشته حرکت نکرده بود، در نهایت حرکت کرد.

اوج در آن باند سنی که در سایت تحلیلی سوئیفت، LookIntoBitcoin، شامل سکه‌های غیرفعال 7 تا 9 ساله توصیف شده است، یکی از دو مورد بزرگ تاریخ بیت‌کوین است.

تنها بار دیگری که سکه های قدیمی در چنین مقیاسی حرکت کردند، در دسامبر 2017 بود زیرا BTC/USD به بالاترین حد خود رسید که برای سه سال شکست ناپذیر باقی می ماند.

نمودار سایه نهنگ بیت کوین. منبع: LookIntoBitcoin

با این حال، با بحث در مورد داده ها در توییتر، نظرات به طور قابل توجهی در مورد اهمیت آخرین رویداد متفاوت بود.

سوئیفت استدلال کرد که وجوه درگیر احتمالاً به یک گره خورده است هک 2014 صرافی ارزهای دیجیتال Cryptsy، در حالی که دیگران مخالف بودند.

کاربر محبوب Nunya Bizniz همچنین خاطرنشان کرد که افزایش قیمت بیت کوین پس از سقوط بیت کوین از بالاترین قیمت 69000 دلاری آن اتفاق افتاده است، نه قبل از آن.

بیت کوین نمی تواند از ایده های ماه مارس فرار کند

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استاشتیاقی برای بیت کوین پس از رسیدن به بالاترین سطوح خود در سال 2022 و افزایش 29.4 درصدی بین پایین ترین و بالاترین سطح ماه مارس، مشتاق بود.

مربوط: بیت کوین پس از طولانی ترین غیبت خود از مارس 2020 به تازگی یک خط روند قیمت مهم را به دست آورد

با این وجود، پنتوشی، تاجر محبوب همکار هنوز سرگرم است پتانسیل سفر بعدی بیش از 50000 دلار

با این حال، برای کریپتو اد، چشم انداز کمتر گلگون بود. بیت کوین که نتوانست منطقه حمایتی خود را در حدود 45000 دلار حفظ کند، علاوه بر باز شدن سالانه 46200 دلار، اکنون با یک اصلاح عمیق تر و بازگشت دوباره به محدوده تجاری ثابت خود مواجه شده است.

پیش از این، نهنگ ها در مبادله Bitfinex داشتند توجه بازار را به خود جلب کرد با دیوار فروش نزدیک به قیمت های لحظه ای فعلی، که با این وجود گاوها توانستند به طور موقت بر آن غلبه کنند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس